۲۴۳۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وقوع گرد و خاک در مرزهای غربی کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران در برخی نقاط و وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مرزهای غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران در برخی نقاط و وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مرزهای غربی کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگویی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده دراستان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، فارس، شمال بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان و یزد و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط امروز نیز در ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به مواج بودن دریای خزر در روز شنبه، ۲۱ شهریور ماه اظهارکرد: در این روز با گذر موجی از نوار شمالی کشور در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی و استان‌های ساحلی دریای خزر و در روز یکشنبه، ۲۲ شهریور در سواحل مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات شرقی البرز و استان خراسان شمالی، ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه درشرق کشور وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهارکرد: طی دو روز آینده در برخی مناطق مرزهای غربی کشور، بویژه در جنوب غرب، گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان این شهر در روز شنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در شهرهای شمالی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و در روز یکشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۲ و ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      چند شب پیش ، بندرماهشهر و بندر امام خمینی چنان خاکی شد که هیچکس تا حالا ندیده بود... خیلی بد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج