۲۴۳۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: فشار روی من نیست

سرمربی چلسی می‌گوید هیچ فشاری را بابت نتایج ضعیف تیمش تجربه نمی کند و قول داد که این نتایج را در بازی های بعدی جبران کند.

خبرگزاری ایسنا: چلسی عصر امروز در ادامه روند ناامید کننده خود در خانه اورتون با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه کرده باشد.

مردان مورینیو در حالی که شدیدا به پیروزی نیاز داشتند بار دیگر با اشتباهات مدافعان خود سه بر یک شکست خوردند تا فعلا در رده نازل پانزدهم جدول قرار گیرند.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی که معمولا در فصل سوم خود نتایج ضعیفی کسب کرده پس از پایان این دیدار گفت: این نتیجه اصلا سزاوار نیست. بازیکنانم بازی خوبی به نمایش می‌گذارند ولی متاسفانه در کسب نتیجه موفق عمل نمی‌کنیم و همین باعث شده که به این شکل شکست بخوریم.

سرمربی پرتغالی چلسی گفت: من قهرمانم،‌بازیکنانم قهرمان هستند و شیوه بازی آن‌ها به اندازه ای که نتیجه کسب کرده‌ایم بد نبوده است. در هر بازی که به میدان رفتیم اتفاقات علیه تیم من بوده و همه چیز دست به دست هم داده تا نتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. باید با این مساله کنار بیاییم. همه چیز فوتبال درباره نتیجه است. در حال حاضر انتقاد کردن آسان است و همه می‌توانند من و تیمم را موردانتقاد قرار دهند ولی نتایج ما خیلی بد بوده و من این را قبول دارم. هرچند فکر نمی‌کنم شیوه بازی تیمم بد بوده باشد چرا که ما در هر بازی تسلط داریم و به خاطر همین بازیکنانم‌ هم بسیار ناراحت هستند.

مورینیو در ادامه گفت: من بازیکنان را سرزنش نمی‌کنم. خودم را نیز سرزنش نمی‌کنم. اصلا این نتایج را باور نمی‌کنم. من مسئول تیم هستم و در حال حاضر می‌دانم که روحیه و اعتماد به نفس اعضای تیم خیلی پایین آمده. به هیچ وجه از خودم راضی نیستم. نمی‌توانم به بازیکنانم چیزی بگویم. خوشحالم که فردا آن‌ها را در جلسه تمرینی می‌بینم. این من را خوشحال می‌کند.

وی ادامه داد: شرمنده‌ام که این را می گویم ولی تا زمانی که تیم دیگری قهرمان لیگ نشود ما قهرمان لیگ برتر هستیم. من هیچ فشاری را در چلسی احساس نمی‌کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر فشار روی مهاجران است که در سراسر قاره اروپا حضور دارند. نتایجی که کسب کرده‌ام ضعیف‌ترین کارنامه مربیگری من بوده است. مطمئن باشید که من این شرایط را تغییر می‌دهم. بازیکنان به اندازه کافی ناراحت هستند و دیگر نمی‌خواهم آن ها را ناراحت کنم. ما بازیکنان خوبی داریم و اصلا انتظار نداشتم که فصل را این طور شروع کنیم. ولی با این حال باید آماده باشیم و به فکر بازی بعد باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج