جاباما
۲۴۳۷۴۸
۱ نظر
۵۱۸۵
۱ نظر
۵۱۸۵
پ

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

در اين مطلب مي‌خواهيم از ميان رايحه‌هاي معروف سراغ برندهاي خوشبويي برويم كه كاملا با حساب و كتاب جيب شما جور در مي‌آيد و در كنار به‌صرفه بودن از نظر اندازه و سايز شيشه، قيمت مناسبي هم دارند.

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: همه ما در روزهاي گرم سال بيشتر از هر زمان ديگري لزوم استفاده از عطر و ادكلن را احساس مي‌كنيم؛ محصولاتي كه روند تعريق بدن را متعادل و بوي بد آن را كنترل مي‌كنند. در اين مطلب مي‌خواهيم از ميان رايحه‌هاي معروف سراغ برندهاي خوشبويي برويم كه كاملا با حساب و كتاب جيب شما جور در مي‌آيد و در كنار به‌صرفه بودن از نظر اندازه و سايز شيشه، قيمت مناسبي هم دارند. پس اين پيشنهادهاي پرطرفدار و دلپذير با در آمدهاي كارمندي را از دست ندهيد.

عطر افشاني به سبک جیمی

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

برند معروف Jimmy choo كه سال‌هاست در ارائه كيف و كفش‌هاي زيبا در بين خانم‌هاي خوش‌سليقه زبانزد است، اين بار با روشي تازه‌تر با ارائه رايحه‌اي شيرين و دلفريب به دنياي پرطرفدار عطرهاي مطرح دنيا پا گذاشته است. عطر زنانه Jimmy choo flash با تركيبي ظريف و خلاقانه از رايحه گل‌هاي سفيد، ادويه‌جات و ميوه‌هاي ترش به انتخابي مناسب براي فصل گرم سال تبديل شده است. اما از آن جايي كه عصاره‌هاي توت فرنگي، فلفل صورتي و نارنگي رايحه مياني آن را تشكيل داده، ميزان پراكندگي آن متوسط است و براي تاثيرگذاري بيشتر نياز به تمديد در وعده‌هاي مختلف روز دارد. اما در عوض ماندگاري آن به خاطر استوار بودن بر پايه گل‌هايي مانند سوسن، مريم و ياسمن در كنار چوب سفيد بسيار بالاست. از همه مهم‌تر، طراحي خاص بطري آن است که با بازي نور و رنگ، اوج خوش‌سليقگي خالق آن را در ترسيم اشكال نشان می دهد.

حدود قيمت: ۲۲۰ هزار تومان ML ۱۰۰

انتخاب خانم‌هاي شيك


عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه به خودشان بيشتر از ديگران اهميت مي‌دهند بايد دنبال رايحه‌هايي بگرديد كه بيش از هر چيز انرژي فوق‌العاده‌اي منتقل مي‌كنند. عطرهايي مانند عطر زنانه الگانس Red pearl elegance كه با رايحه سرشار از انرژي خود، حس زنانگي را القا مي‌كند. در اين عطر رايحه‌هاي پرتقال قرمز، برگ گشنيز و هل همراه ميان رايحه ياسمن، برگ بنفشه و تخم هويج دست به دست هم داده‌اند تا شادابي و نشاط بي‌نظيري را در شما تقويت كنند. عطر الگانس كه با خلاقيت سازنده آن به طرز جالبي با تركيب رايحه چوب صندل، مشك و وانيل به پايان مي‌رسد بهترين انتخاب براي دانشجويان و كارمنداني است كه ساعت‌هاي طولاني را مشغول كار و فعاليت هستند. ماندگاري اين عطر گرم و شيرين شهرت زيادي بين مصرف‌كنندگان خود دارد.

حدود قيمت: ۱۰۰ هزار تومان ML ۱۰۰

اين رايحه گلدار

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

خالقان اين عطر با تاكيد اعلام مي‌كنند اين عطر مخصوص خانم‌هاي جوان است و قرار است رایحه‌ای به‌ياد ماندني براي سپري كردن روزها باشد. عطر زنانه رومر رز لنوين Lanvin Rumeur Rose با پيش‌رايحه ليمو، نارنگي، گلابي، ترنج، پرتقال و گريپ فروت و در تركيب با عطر گل‌هاي رز، سوسن و ياس به محصولي رمانتيك و ملايم براي خانم‌هاي سخت‌پسند امروزي تبديل شده است. اين عطر خنك و شيرين سال‌هاست به ميزان پراكندگي خوبي كه دارد معروف است و با رايحه‌اي كه در انتها از تركيب نعناع هندي، مشك و عنبر از خود متصاعد مي‌كند، تمام انتظارات شما از يك عطر خوشبو را در يك چشم به هم زدن برآورده خواهد كرد؛ پس اگربه دنبال رايحه‌اي مناسب ‌مهماني‌هاي دوستانه و نيمه‌رسمي هستید در انتخاب آن شك نداشته باشيد.

حدود قيمت: 150 هزار تومان ML 100

روحيه بگيريد


عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

اگر روزهاي كسل‌كننده دل و دماغ كار و تفريح را از شما گرفته، بايد سراغ عطردرماني برويد. همين كه بعد از بيدار شدن از خواب مقابل آينه بايستيد و دستي به سر و صورت‌تان بكشيد و قبل از خارج شدن از منزل، خودتان را عطرباران كنيد يعني روزتان را خودتان ساخته‌ايد. اما اينكه با چه عطري حال و هواي‌تان را عوض كنيد، پيشنهاد ما عطر زنانه و خوشبوي اسكادا جوي فول Escada Joyful است. عطري ماندگار از رايحه‌هاي شگفت‌انگيز انگور سياه، طالبي و مگنوليا كه مشام را نوازش و روحيه و اعتمادبه‌نفس شما را به‌مراتب بيشتر از روزهاي قبل مي‌كند. ماندگاري خوب و سبك طراحي اين عطر به شيوه‌اي است كه ما را به سمت انرژي مثبت و نيرو‌هاي خارق‌العاده طبيعت سوق مي‌دهد. پس اين بار هم براي خودتان سنگ‌تمام بگذاريد و با استفاده از اين رايحه روي تازه‌اي از خوشبختي را تجربه كنيد.

حدود قيمت: ۲۶۰ هزار تومان ML ۷۵

ملايم پسندها

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

اين پيشنهاد مخصوص طرفداران عطرهايي با رايحه ملايم و ظاهري لوكس است. عطر زنانه اليسيس فشن نايت ديريم Elysees Fashion Night Dream با تركيب نت‌هاي آبي و خنك با عطر شكوفه‌هاي ياس و پرتقال در دسته رايحه‌هاي ملايم و لوكس قرار دارد تا جايي كه عطر آن درست مانند يك خواب شيرين شبانه، آرام‌بخش و رويايي بوده و شما را با خود به دنياي شگفتي‌ها مي‌برد. اين عطر كه با رايحه پاياني سدر تمام می شود ساعت‌هاي طولاني با همان طراوت ثانيه‌هاي اول، روي پوست شما جا خوش كرده و احساس لذتي بي نظير از زيبايي و شادابي در شما ايجاد مي‌كند. اين عطر كه يك سال از حضورش در ميان ديگر برندها مي‌گذرد در مدت كوتاهي توانست ركورد فروش عطرهاي هم‌رده را شكسته و به عطري محبوب و پرطرفدار تبديل شود.

حدود قيمت 110 هزار تومان ML 100

گل‌باران شويد

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

آسان‌ترين خريد براي بعضي‌ها همين خريد عطر و ادكلن است چراكه هميشه انتظار مشخصي از يك رايحه دارند و در ميان دنياي رنگارنگ عطرها دنبال همان ويژگي‌هاي خاص مي‌گردند. عطر زنانه فرانك اليور پشن Franck Olivier Passion يكي از انتخاب‌هايي است كه تقريبا انتظار طيف وسيعي از خانم‌هاي امروزي را با رايحه خنك و ملايم خود برآورده مي‌كند. اين عطر از رايحه پرتقال خوني، انگور سياه، هلو، ميوه پاپايا و تركيبش با گل‌هاي بهاري تشكيل شده كه براي حضور در ‌مهماني و محافل كاملا رسمي در فصول گرم بسيار مناسب است. اين محصول كه به خاطر مواد ملايم و شيرين به‌كاررفته در تركيباتش مخصوص بانوان خاص طراحي شده، ماندگاري و ميزان پراكندگي بالايي دارد و تصويري ماندگار و رويايي از شما در نخستين برخورد و قرارهاي مهم بر جاي مي‌گذارد. پس به معجزه رايحه ميوه‌هاي گل‌دار در حال خوبتان اعتماد كنيد.

حدود قيمت: 100 هزار تومان ML 75

تحسين‌برانگيز مي‌شويد

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

تجربه داشتن عطري بي‌نظير و ماندگار گاهي آنقدر لذت‌بخش مي‌شود كه مي‌تواند ساعت‌ها ذهن‌تان را مشغول و شما را غرق در رويا به خوابي آرام و كودكانه فرو ببرد. اما لازمه تجربه اين حس دوست‌داشتني، استفاده از عطرهاي گران‌قيمت آنچناني نيست، بلكه ذوق و سليقه شما در انتخاب يك رايحه حرف اول را مي‌زند. عطر پرطرفدار ماريا كري فوراور Mariah Carey Forever رايحه‌اي بسيار زنانه و جذاب است كه با شيشه‌اي با طراحي منحصر به فرد و خاص، چشم هر بانويي را به خود خيره مي‌كند. اين عطر كه انگيزه لازم براي لذت بردن از زندگي را با رايحه ملايم و شيرين تركيب شده از ياسمن، گل مريم، سيب سبز و نيلوفر آبي ايجاد مي‌كند، مي‌تواند تا سال‌ها به‌عنوان عطري محبوب در كنار شما باشد. تا جايي كه ديگران با يك بار بوييدن آن انتخاب و سليقه شما را تحسين كنند.

حدود قيمت: 125 هزار تومان ML 100
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد کرمانی

      یکی دریگه از مزایای عطر دچار شدن ب الزایمره
      بهترین خوشبو کننده گلاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج