جاباما
۲۴۳۷۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

سبك زندگي آدم‌هاي مشهور هميشه قلقلك‌مان مي‌دهد. اينكه بدانيم كجا زندگي مي‌كنند، چه مي‌خورند و از كجا خريد مي‌كنند گاهي آنقدر براي ما مهم مي‌شود كه از دغدغه‌هاي اصلي زندگي خودمان غافل مي‌شويم.

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: سبك زندگي آدم‌هاي مشهور هميشه قلقلك‌مان مي‌دهد. اينكه بدانيم كجا زندگي مي‌كنند، چه مي‌خورند و از كجا خريد مي‌كنند گاهي آنقدر براي ما مهم مي‌شود كه از دغدغه‌هاي اصلي زندگي خودمان غافل مي‌شويم. اما حتما شما هم سوال‌هاي زيادي درباره لوازم آرايشي و بهداشتي اين چهره‌ها داريد و مي‌خواهيد زيبايي را به سبك آنها تجربه كنيد. حالا اين موقعيت براي‌تان فراهم شده و مي‌توانيد از تجربيات آنها استفاده كنيد.

پوست‌تان را آينه كنيد

مريم كاوياني

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

همه ما مراقبت از پوست رابايد از همان ۵۲-۴۲سالگي شروع كنيم. بعد از ۰۳ سالگي پوست ديگر طراوت و زيبايي سابق را نخواهد داشت. آلودگي، اشعه‌هاي مضر آفتاب و خشكي آب و هوا تنها بخشي از دلايل آسيب ديدن پوست ما به مرور زمان است. من از سال‌ها پيش دوره‌هاي مراقبت و زيبايي پوست را زير نظر متخصصان شروع كرده‌ام كه علاوه بر پيدا كردن راه‌حل‌هاي طبيعي براي مراقبت از پوست روش‌هاي برخورد با حساس‌ترين نقاط پوست صورت يعني اطراف چشم‌ها، پيشاني، بيني و خطوط خنده را ياد گرفته‌ام و در طول روز به كار مي‌گيرم.

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

اما در كنار اين روش‌هاي مراقبتي قطعا به محصولاتي نياز است تا اين پروسه را تكميل و به نتيجه برساند. براي مثال من مدت كوتاهي است كه از يك ماسك معدني براي تسكين و طراوت بخشيدن به پوستم استفاده مي‌كنم كه ضمن پاك كردن منافذ باز پوست از آلودگي، قطر آن را به حداقل مي‌رساند. اين ماسك كه منشا آن از خاك رس، عصاره جلبك دريايي و آب گوگرد چشمه‌هاي معدني است، مرطوب كننده و آبرساني بسيار موثر است و چربي بيش از اندازه پوست را تا ۰۸ درصد كم مي‌كند. پس اگر دنبال پوستي درخشان و مرطوب هستيد اين گونه ماسك‌ها با تركيبات طبيعي شما را به هدف‌تان نزديك‌تر خواهند كرد.

زيبايي از نوع طبیعی

سارا منجزي

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

دنيا را هم بگرديد نمونه ما خانم‌هاي ايراني پيدا نمي‌كنيد. همه ما به اندازه‌اي به خودمان مي‌رسيم كه كسي نتواند ايرادي از ظاهرمان بگيريد. اما اين ويژگي ما جنبه‌هاي مثبت و منفي بسياري دارد. از طرفي زيبايي را دوست داريم و به تاثيري كه ظاهر بر رفتار و شخصيت‌مان مي‌گذارد باور داريم و از طرف ديگر گاهي زمان زيادي جهت رسيدن به سر و ظاهرمان تلف مي‌كنيم. اما حالا كه خانم‌هاي جوان ما به زيبايي خود اهميت مي‌دهند، بهتر است از محصولات آرايشي استفاده كنند كه مواد تشكيل‌دهنده آن كمترين ضرر را براي‌شان داشته باشد.

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

از همه مهم‌تر لوازمي مانند رژلب است كه در ارتباط مستقيم با دهان و زبان منشا هر نوع بيماري حتي سرطان است. بنابراين رژ لب‌هاي ملايم و تقويت‌كننده آرتدكو با بافت بسيار نرم، مواد تشكيل‌دهنده مرغوب و باكيفيت انتخاب اين سال‌هاي من است. پس اگر علاوه بر زيبايي دنبال تقويت و مرطوب نگه داشتن پوست لب‌هاي خود هستيد رژلب‌هاي مايع اين برند امتحانش را پس داده است.

خاطره‌سازي با عطرها

نگار عابدي

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

نزديكان من به خوبي مي‌دانند كه من بعد از لباس اهميت زيادي به عطر مي‌دهم. عطر براي من علاوه بر خاطره‌سازي، بسيار انرژي‌بخش است. از آن زمان كه جوان‌تر بودم و بيشتر از اينها براي خودم وقت مي‌گذاشتم، براي خريد عطرهاي خاص پرس‌وجوي زيادي مي‌كردم. گاهي حتي سفارش خريد عطرهاي خوش آوازه‌ام را به دوستاني كه به جاهاي ديگر سفر مي‌كردند، مي‌دادم. اما امروز با اين مقدار مشغله كاري و خانوادگي، تحقيقاتم را محدود به سليقه دايره دوستانم كرده‌ام كه خدارا شكر تاکنون از همه آنها راضي بوده‌ام.

چهره‌ها چگونه از زيبايی خود مراقبت می‌كنند؟

به نظرم بوي عطر شما در ارتقاي كيفيت ارتباطات اجتماعي و بالا بردن اعتمادبه‌نفس نقش بسيار پررنگي دارد؛ بنابراين وقت گذاشتن براي يك انتخاب خوب حتما ارزشش را دارد. آخرين تجربه‌ام هم انتخاب عطر Attimo از برند سالواتور فراگامو است. اين عطر براي خانم‌هايي كه دنبال تجربه‌اي نو در استفاده از رايحه‌ها مي‌گردند، بسيار مناسب است. اين عطر بوي خوش گل‌ها و ميوه‌هاي بهاري را دارد و با تجربه‌اي كه من در استفاده از آن دارم بسيار ماندگار و دلپذير است. البته اگر ظاهر عطر‌ها هم براي‌تان مهم است، شيشه اين عطر طراحي خاص و زيبايي هم دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج