جاباما
۲۴۳۸۱
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

قبل از هر چیز باید به فکر جیب های مان قبل و بعد از تفریح و خوشگذرانی باشیم. برای راهنمایی بیشتر درباره چگونگی گذراندن تعطیلات و پیچیدگی انتخاب ها چند پیشنهاد قابل توجه برایتان داریم.

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

هفت صبح: موضوع انتخاب تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان یا خانواده نسبتا سخت است. برای اینکه به همه افراد خوش بگذرد باید سلیقه جمعی را درنظر گرفت تا بعد از گذراندن چند ساعت دور هم بودن به همه خوش گذشته باشد.

البته قبل از هر چیز باید به فکر جیب های مان قبل و بعد از تفریح و خوشگذرانی باشیم. برای راهنمایی بیشتر درباره چگونگی گذراندن تعطیلات و پیچیدگی انتخاب ها چند پیشنهاد قابل توجه برایتان داریم.

شش پیشنهادی که برای انتخاب آنها تلاش کردیم سن و سلیقه های مختلف را درنظر بگیریم و البته به فکر جیب تان هم باشیم. تفریحاتی مثل بانجی جامپینگ، کارتینگ، پینت بال، سوارکاری، ماهیگیری و سوارکاری که همه در ترشح آدرنالین در بدن تان موثرند.

بد نیست بدانید هزینه این بازی ها از 4 تا 40 هزار تومان است و همه آنها در جایی نزدیک به محل سکونت تان قابل انجام است.

پرش از ارتفاع

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

فکر می کنید چه حسی دارد که از ارتفاع ۴۰ متری به سمت پایین بپرید در حالی که تنها با یک طناب به جایی متصل شده اید؟ بانجی جامپینگ ورزشی است که در سراسر دنیا به رشته ای خطرناک اما پرهیجان شهرت دارد.

در این ورزش شخص ورزشکار یا در حقیقت حادثه جو خود را توسط محافظ و طنابی فنردار از ارتفاعی بسیار بلند به پایین پرتاب می کند. جای نگرانی نیست طنابی که شخص به وسیله آن به پایین می پرد حالت فنری یا کشی دارد و توسط محافظی به تن و بدن و قوزک پا بسته می شود. این طناب چند متر مانده به زمین متوقف می شود و با حالت فنری که دارد شما را کمی بالا و پایین می کند.

در تهران می توانید به بوستان ولایت بروید و از ارتفاع ۴۰ متری به پایین بپرید و برای این پرش ۳۰ هزار تومان هزینه کنید یا به توچال بروید و از ارتفاع ۳۰ متری با پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومانی به پایین بپرید. لازم به ذکر است که بوستان ولایت دارای بلندترین ارتفاع بانجی جامپینگ در تهران است.


عشق سرعت ها

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟


تعداد عشق سرعت در رانندگی کم نیست و با گران شدن جریمه تخلفات رانندگی لازم است این انرژی در جایی تخلیه شود. برای این کار بهترین پیشنهاد ورزش کارتینگ است. مسابقه کارتینگ نوعی ورزش موتوری با خودروهای چرخ باز است.

این گونه خودروهای چهارچرخ کوچک و چرخ باز، کارت نام دارند. با ماشین های کارت معمولا در مسیرهای کارت سواری که در مقیاسی کوچک نسبت به بزرگراه های واقعی ساخته می شوند مسابقه داده می شود.

کارتینگ معمولا به عنوان قدم اول در مسیر رسیدن به ورزش های پرخرج تر خودروسواری به شمار می آید و می تواند سکوی پرتابی باشد برای آنهایی که از این تفریح لذت می برند. این ورزش در مسیرهای سرپوشیده نیز انجام می شود که قیمت آن نسبت به محیط های روباز ارزان تر است.

برای انجام ورزش کارتینگ در ازای شش دقیقه مبلغ 15 هزار تومان هزینه نیاز دارید البته اگر بتوانید وسوسه تکرار را از خودتان دور کنید. در تهران یکی از مناسب ترین قیمت ها و مکانی که می تواند برای این ورزش انتخاب شود، ورزشگاه آزادی است.


ماهیگیری در پایتخت

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

اگر زمان کافی برای سفر ندارید یا می خواهید یک تفریح کم هزینه را همین بغل گوشتان و در گوشه از شهر داشته باشید یک پیشنهاد وسوسه کننده برایتان داریم. ماهیگیری در دریاچه.

انجام این تفریح نیاز به حوصله فراوان دارد. حتی اگر قلاب ماهیگیری هم نداشته باشید می توانید آن را در این مکان برای ساعتی اجاره بگیرید. این تفریح بسیار کم هزینه است و به راحتی و با کمترین هزینه می توانید خودتان را به پارک و بعد دریاچه آن برسانید.

برای گرفتن ماهی باید حسابی صبور و البته حرفه ای باشید. اگر هم تا به حال این کار را انجام نداده اید می توانید به محل رفته و کمی تمرین کنید. ورودی بخش ماهیگیری دریاچه ارم مبلغ چهار هزار تومان است، حالا این قلاب و این هم دریاچه، پایان این ماهیگیری وقتی خوش است که دست پر از دریاچه بیرون بیایید و با صیدتان به خانه برگردید.


لذت تیراندازی

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

این بازی جنگجویانه مدتی است که محبوبیت زیادی بین جوان ها پیدا کرده و این محبوبیت باعث شده در چندین و چند منطقه از شهر زمین های زیادی به این بازی اختصاص پیدا کنند.

هزینه ورود به زمین های پینت بال در روزهای شنبه تا چهارشنبه معمولا هشت هزار تومان و روزهای تعطیل تا ۲۴ هزار تومان افزایش پیدا می کند. برای این مبلغ بازیکن تعداد ۵۰ گلوله (همان توپ های رنگی) با یک دست لباس و یک ماسک تحویل می گیرد و برای هربار شارژ گلوله ها مبلغی حدود پنج هزار تومان دیگر باید پرداخت کند.

قیمت ورودی این بازی در زمین های مختلف متفاوت است و دلیل این تفاوت کیفیت زمین بازی است، کیفیتی که مربوط به زمین چمن و مانع های مصنوعی یا طبیعی موجود در زمین و مساحت آن داشتن فضاهایی چون غار، پل معلق، آبشار، اتاقک های مختلف برای بازی است.

در این بازی حواس تان به تیراندازی تان باشد چراکه همین شارژکردن های پی در پی گلوله ممکن است در پایان بازی حسابی نقره داغ تان کند. سعی کنید هم گروهی های تان از دوستان تان باشند چون در این صورت لذت بازی برایتان بیشتر می شود.


سوارکاری

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

سوارکاری یکی از تفریحات مهیج دیگر است که البته انجام آن هزینه زیادی را نیاز ندارد. تنها کافی است یک باشگاه سوارکاری را انتخاب کنید و حتی اگر خیلی هم سوارکاری تان خوب نباشد آن را انجام دهید.

برای این کار مربیان باشگاه موظف هستند از شما مراقبت کنند و در کنترل اسب به شما کمک کنند. اگر برای تفریح به یکی از باشگاه های سوارکاری بروید و بخواهید تنها برای یک ساعت حق ورود داشته باشید، این سوارکاری برایتان ۱۰ هزار تومان خرج برمی دارد اما اگر این ورزش را دوست داشته باشید می توانید با مبلغ ۸۰ هزار تومان حق عضویت، ۱۰ جلسه سوارکاری با مربی را برای خود داشته باشید.

وقتی برای ثبت نام به یکی از باشگاه های سوارکاری مراجعه کنید چند گزینه برای انتخاب پیش رو دارید که هزینه ثبت نام تان به طور مستقیم به انتخاب هریک از این گزینه ها بستگی دارد.


قدرت نشانه گیری

برای انجام یک تفریح مهیج چقدر هزینه کنیم؟

یک تفریح که می توانید با کمی تمرکز امتیاز مناسبی را کسب کنید و بعد از چندبار انجام آن یک حرفه ای شوید. این بازی تنها در تعداد محدودی از ورزشگاه ها و زمین های بازی وجود دارد. یک بازی مفرح که همه در اولین تجربه از سنگینی زیاد توپ آن متعجب می شوند و حتی گاهی پیش آمده که دست بازیکن آسیب دیده باشد. بله بولینگ که احتمالا با دو، سه بار خرابکاری دیگر لم بازی دست تان می آید و حتی کمی که از زمان بازی بگذرد می توانید برای هم بازی هایتان کری هم بخوانید.

برای گذراندن یک ساعت شاد و مفرح و سرشار از هیجان باید مبلغی از ۱۵ تا ۲۴ هزار تومان بپردازید و اگر مایل باشید که خانوادگی از این تفریح لذت ببرید می توانید با مادر، خواهر یا همسرتان و البته با ارایه کارت شناسایی معتبر در این بازی همراه شوید.

امکان رزرو ساعت بازی فقط از شنبه تا چهارشنبه ممکن است و پنجشنبه ها و جمعه ها از رزرو تلفنی خبری نیست و باید شخصا به سالن رفته و از نزدیک تعداد بازیکنان جلوتر از خودتان را بررسی کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      ادرس محل سواركارى

    • مارال مجيدي

      آدرس يك باشگاه سوار كاري رو ميخوام؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج