۲۴۳۹۲۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

سردار نقدی هم از خودروسازان انتقاد کرد

فرمانده بسیج با اشاره به اینکه اگر آنها را تحت فشار نیز قرار دهیم تکنولوژی قدیمی خود را به ما خواهند داد و نه فناوری روزشان، گفت: نمونه بارز آن را می‌توانیم در سرنوشت غم انگیز صنعت وابسته خودرو سازی شاهد باشیم که پس از ۵۰ سال هنوز به هیچ وجه توان رقابت با قدرت‌های خارجی را ندارد.

پایگاه خبری انتخاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صاحب نظران اقتصادی با موضوع اقتصاد مقاومتی که در پادگان شهید برونسی برگزار شد، اظهار کرد: اگر غربی‌ها وارد اقتصاد ایران شوند اقتصاد مصرفی را ارائه خواهند کرد نه اقتصاد تولیدی و شروع به ساخت مراکز خرید می‌کنند و هرگز برای راه اندازی صنایع و توسعه علم تلاش نخواهند کرد، بلکه هدف آنها پارو کردن پول و سرمایه ما و ترویج فرهنگ فساد و سبک زندگی غربی است.

وی با اشاره به اینکه اگر آنها را تحت فشار نیز قرار دهیم تکنولوژی قدیمی خود را به ما خواهند داد و نه فناوری روزشان، ادامه داد: نمونه بارز آن را می‌توانیم در سرنوشت غم انگیز صنعت وابسته خودرو سازی شاهد باشیم که پس از ۵۰ سال هنوز به هیچ وجه توان رقابت با قدرت‌های خارجی را ندارد و با کوچیکترین تنش متوقف می‌شود و زمین می‌خورد و این مایه عبرت است و این نتیجه یک اقتصاد عاریتی است.

نقدی با اشاره به آثار اقتصاد مقاومتی گفت : امروزه وقتی شما به صنعت هوایی کشور نگاه می‌کنید می‌بینید که از زیر سطح تا ماورا جو انواع تسلیحات و تجهیزات را در داخل می‌سازیم و خودمان در اغلب موارد حتی به مرحله طراحی رسیده‌ایم و دلیل آن این است که تحریم بودیم و اراده کردیم که در مقابل آنها مقاومت کنیم و ظرفیت‌های داخلی را فعال نماییم و این از ثمرات اقتصاد مقاومتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوا پیما هم میتونیم بسازیم ؟!!!!!!!!!!!!!!! چطوره به جای پراید هواپیما سوار شیم ؟

    • بدون نام

      نفهمیدیم بالاخره از کدام خودروساز انتقاد کردند؟!!!!

    • خخخ

      نمونه اش مثل داشتن ارتش و امکانات جنگی فرسوده است که فقط وقت امتحان پس دادن متوجه میشیم چقدر مستهلک و قدیمی اند و خدا کنه اون روز حالا حالا ها نیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج