جاباما
۲۴۳۹۶۶
۱۱ نظر
۵۰۷۱
۱۱ نظر
۵۰۷۱
پ

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی

در دنیای امروز که دنیای فناوری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی و محبوب شدن‌های یوتیوبی هست، مشهور شدن و حتی میلیونر شدن بر خلاف قرن گذشته، ده‌ها سال زمان نیاز ندارد. این گفتار نگاهی دارد به میلیونرهای کوچولوی مشهور روزگار ما.

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
برترین ها: سرویس موفقیت پرتال برترین‌ها در چند ماه اخیر، در قالب باشگاه کارآفرینی دیجیتالی، به بررسی موفق‌ترین کسب و کارهای جهان در عرصه فناوری اطلاعات پرداخته و در این گفتار، نگاهی دارد به شیوه‌های موفقیت و کسب و کار سلبریتی های عالم هنر که در سن ۶ تا ۲۰ سالگی، به میلیون‌ها دلار ثروت رسیدند.

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(فناوری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی، نقش راهبردی در میلیونر شدن سلبریتی های کوچولو داشته است)

عصر امروز، عصر تاریخ سازی دیجیتالی و پرورش نسل جدیدی از سلبریتی های کوچولو هست!!

فناوری اطلاعات و ارتباطات، سبک زندگی مردمان روزگار ما را از سبک سنتی موج دومی آلوین تافلر (انقلاب صنعتی) به موج سومی که مک لوهان آن را دهکده جهانی و عصر ارتباطات می‌خواند، تغییر داده هست. به زبانی ساده تر، اگر نسل قبلی، زمان زیادی را بر روی فعالیت‌های کشاورزی سپری می‌کرد، نسل فعلی در سراسر جهان، وقت زیادی از عمر خود را در طول سال، به سپری کردن در شبکه‌های اجتماعی، تبادل اطلاعات دیجیتالی و امثالهم صرف می‌کند. ارزش‌افزوده‌ای‌ که نسل فعلی تولید می‌کند از نظر اقتصادی و تولیدی، به مراتب بیش تر از نسل قبل هست. نسل قبل، رسانه‌های گروهی، تنها راه عرضه و موفقیت تولیدات کالایی و خدماتی را به دوش می‌کشید. در عصر امروز، شبکه‌های اجتماعی متنی و ویدئویی مانند اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب، انقلابی را در عرصه و به اشتراک گذاری سریع اطلاعات ایجاد کرده‌اند.

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(ایزابلا بارت، سلبریتی شش ساله میلیونر)

دانلد ترامپ، غول املاک آمریکا و نامزد ریاست جمهوری این کشور، بلومبرگ، غول رسانه ای و شهردار نیویورک، وارن بافت، اسطوره میلیاردر وال استریت، بیل گیتس، رهبر مایکروسافت و خیلی‌های دیگر، هیچ کدام در سن 15 تا 18 سالگی، میلیونر نشدند. اما فناوری اطلاعات، نسل جدیدی از میلیونرهای کم سن و سال را دارد پرورش می‌دهد که و بار بخش عظیمی از موفقیت و تبلیغ آن را بر دوش دارد.

انقلاب فناوری اطلاعات بود که سبب شد، جاستین بیبر با کمک مادرش در پرتال یوتیوب، ویدئوهای خود را بارگذاری کند و ظرف مدت کوتاهی، ره صد ساله را به قولی یک شبه طی کند. قضیه برای تیلور سوویفت، پاریس هیلتون، و حتی سلنا گومز بیست ساله نیز صدق می‌کند. فناوری اطلاعات امروز جهان، پرورش دهنده نسل جدیدی از سلبریتی های کوچولوی میلیونر هست که آی تی، نقش فوق العاده ای در موفقیت آن ها بازی می‌کند. در ادامه نگاهی داریم به موفقیت 8 سلبریتی کم سن و سال این روزهای عالم هنر. با ما همراه باشید.

1- لیدی گاگا

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی

لیدی گاگا، از مشهورترین خواننده‌های دنیای پاپ محسوب می‌شود که به تازگی، بیست و هشت سال شده است. وی تحصیل در دانشگاه نیویورک را نیمه تمام رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. خلاقیت وی در نوشتن ترانه‌های پر مخاطب و استفاده از استایل های خاص و عجیب در اجرای برنامه‌های کنسرتی، سبب شد تا خانم استفانی آنجلینا جرمانوتا، مشهور به لیدی گاگا، به موفقیت بزرگی دست یابد. در یک دهه اخیر، وی توانست قریب به ۱۵۰ میلیون دلار درامد از طریق کارهای هنری، کسب کند. لیدی گاگا، در دهه نخست قرن بیست و یکم، زمانی که شاید حدود ۲۲ سال سن داشت، به میلیون‌ها دلار ثروت رسید. تحلیل گران، خلاقیت و نوآوری ایشان در "عجیب بودن" و استایل های خاص در اجرای برنامه‌های موسیقی را، عامل موفقیت جهانی این سلبریتی کوچولو می‌دانند.

۲- جاستین بیبر

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(موفقیت جاستین بیبر، مدیون یوتیوب بود)

داستان جاستین بیبر، داستان یوتیوب هست! جاستین، که به تازگی وارد بیست سالگی شده است، یکی از ثروتمند‌ترین سلبریتی کم سن و سال این روزهای دنیای هنر هست. اسموتر براون، مدیر برنامه‌های فعلی جاستین بیبر، در سال 2007 میلادی بود که استعداد ناب و خاص جاستین را از طریق فایل‌های ویدئویی که در یوتیوب منتشر می‌کرد، کشف کرد. پاتریشیا مالته، مادر جاستین، پس از فهم این کشف بزرگ توسط آقای اسکوتر، تلاش کرد تا جاستین را در این عرصه راهنمایی کند و مدیریت انتشار و به اشتراک گذاری آهنگ‌های اینترنتی وی را بر عهده بگیرد. پس از مدت کوتاهی، نام جاستین بیبر به عنوان یک برند در آتلانتا آمریکا ثبت شد و آلبوم "دنیای من" ایشان در سال 2009 میلادی عرضه جهانی یافت. ظرف 5 سال، آقای بیبر، صدها میلیون دلار درامد از طریق فروش آلبوم و برگزاری کنسرت در سراسر جهان کسب کرد! به همین سادگی... . این، معجزه اینترنت هست.

3- سلنا ماری گومز

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(سلنا گومز با موسیقی در سن ۱۸ سالگی میلیونر شد)

سلنا گومز، که تازگی وارد بیست و دو سالگی شده است، از دیگر سلبریتی های کوچولوی امروز جهان هست که درامد میلیون دلاری دارد. وی زمانی که تنها 14 سال داشت، وارد دنیای موسیقی شد. اکنون، وی به عنوان فعال تبلیغاتی، خواننده و بازیگر و طراح لباس مشهور هست. سلنا، همانند جاستین بیبر و لیدی گاگا، در حالی که هنوز بیست سال هم سن نداشت، به میلیون‌ها دلار ثروت از طریق موسیقی و فروشان از طریق فضای مجازی دست یافت.

او از جمله معدود سلبریتی های کوچولو هست که در دهه دوم عمر خود، نامش، به یک برند جهانی تبدیل شد. سلنا گومز در جریان مراسم Teen Choice Awards که روز یکشنبه (۱۰ اوت) برگزار شد، جایزه ویژه دریافت کرد. این هنرپیشه و خواننده 20 ساله آمریکایی به این ترتیب با دریافت این جایزه، پا جای پای ستاره‌هایی نظیر بریتنی اسپیرز، جاستین تیمبرلیک و اشتون کوچر گذاشت. سلنا، دوبلر موفقی هم هست. سلنا عهده دار دوبلری نقش "هِلگاً در فیلم انیمیشن "هورتون صدای کسی را می‌شنود!" Horton Hears a Who! شد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود؛ چرا که فروشی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان داشت.

4- آریانا گرانده

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(سلن دیون، خواننده فرانسوی، الهام بخش این سلبریتی میلیونر کوچولو شد)

آریانا گرانده، خواننده و بازیگر معروف این روزهای غرب هست. نام وی، که آریا و از اسامی ایرانی هست، در ایتالیا طرفداران زیادی دارد. وی همانند جاستین بیبر و سلنا گومز، در اواسط دومین دهه عمر خود، یعنی وقتی که فقط 15 سال سن داشت، از طریق دنیای موسیقی پاپ، در فهرست سلبریتی های میلیونر کوچولو قرار گرفت. وی که بیست و یک سال سن دارد، اکنون صاحب ده‌ها میلیون دلار ثروت هست. آریانا گرانده-بوترا فعالیت شغلی خود را به صورت رسمی در برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت والنتین در سریال نیکولدین در سال ۲۰۰۹ بازی کرد. پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و گرانده در سریال سم و کت که در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید ایفای نقش کرد.

گرانده بر روی جلد کاور بسیاری از مجله‌های معروف نوجوانان و موزیکال نقش بست. گرانده فعالیت موزیکال خود را با ترانه ویکتوریوس (۲۰۱۱) شروع کرد. وی یک قرارداد ضبط با ریپابلیک رکوردز بست و اولین آلبوم استودیویی خود، ارادتمند شما در ۲۰۱۳، منتشر نمود که در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا شماره یک شد. تک ترانه آغازین آلبوم، "راه"، با وجود انتقاد برخی منتقدان که او را متهم به تقلید از ماریا کری می‌کردند در بین آهنگ‌های بیلبورد ۱۰۰ رتبه نخست را کسب کرد. دومین آلبوم استودیویی او، همه چیز من (۲۰۱۴)، نیز توانست در ایالات متحده رتبه نخست را کسب کند. آلبوم او شامل ترانه‌هایی محبوبی چون "مشکل" و "نجات پیدا کردن" بود. این آلبوم به صورت ۳۴ هفته پی در پی در بیلبورد ۱۰۰ آمریکا جزو ده آهنگ برتر بود و در سال ۲۰۱۴ بیشتر از هر خواننده دیگری تک آهنگ‌هایش جزو آهنگ‌های برتر بود.

5- ویکتوریا جاستیس

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی

ویکتوریا جاستیس یک بازیگر و خواننده آمریکایی است. او اکنون بیشتر به اسم توری وگا در مجموعه تلویزیونی ویکتوریوس و لوآ مارتنیز در نمایش تلویزیونی زوی ۱۰۱ در شبکه نیکلودین شناخته می‌شود. ویکتوریا دان جاستیس، یکی دیگر از چهره‌های فهرست میلیونرهای کوچولوی امروز دنیاست. ویکتوریا، خواننده و بازیگر معروف سریال‌های تلویزیونی امریکا به شمار می‌رود که تنها با بیست و یک سال سن، توانسته رقم ثروت خود را هفت رقمی کند. وی در هالیوود به دنیا آمد و از سن ده سالگی، در فیلم‌ها و ریال‌های تلویزیونی بسیاری حاضر شد. سکوی پرتاب و موفقیت خانم جاستیس، بازی در مجموعه‌های Zoey ۱۰۱ and Victorious معرفی شده است. کم تر امریکایی توانسته است به اندازه خانم جاستیس، بارها نامزد و برنده جوایز معتبر هنری در ایالات متحده شود. همین امر منجر به معروفیت و ثروت آفرینی برای این دختر جوان خندان موسیقی و پرده نقره ای شد.

۶- الیزابت گیلیس

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی

الیزابت گیلیس یکی دیگر از سلبریتی های باشگاه میلیونرهای کوچولو هست. وی که اکنون بیست و یک سال سن دارد، در اواسط دهه دوم عمر خود توانست نخستین میلیون دلار را کسب کند. فعالیت‌های هنری متعدد ایشان سبب شد تا وی به یک چهره محبوب در غرب تبدیل شود. الیزابت اگان گیلیس خواننده و بازیگر امریکایی است. وی در سال ۱۹۹۷ در یک سریال بنام جوابش را پیدا کن ایفای نقش کرد. و نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۲ ساخته شد.

الیزابت گیلیس در مجموعه تلویزیونی آی کارلی که یک سریال برای کودک و نوجوان بود نیز در سال ۲۰۰۷ بازی کرد. و در سریال بعدی خود بنام ویکتوریوس که یک کمدی درام بود درخشش خوبی داشت آخرین حضور او در تلویزیون، سریالی بنام بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ است. سایت یوتیوب، یکی از عوامل موفقیت خانم الیزابت عنوان شده است. اکانت وی در این سایت LizGilliesOfficial می‌باشد که کاور آلبوم‌هایش را دراین پرتال به اشتراک می‌گذاشت. همکاری با رولینگ استونز، لیدی گاگا و جان لنون، از دیگر فعالیت‌های هنری این سلبریتی میلیونر کوچولو را تشکیل می‌دهد.

۷- تیلور سوویفت

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که متفاوت باشید، چرا خودتان را شبیه دیگران کنید!)

تیلور سوویفت، شاید جذاب‌ترین عضو باشگاه سلبریتی های میلیونر کوچولو باشد. وی که تازگی بیست و چهار سال را تمام کرده، چند سالی هست که از بابت موسیقی پاپ، میلیون‌ها دلار درامد داشته است. وی یکی از سلفی بازترین و طرفداران اینستاگرام در میان سلبریتی های هم سن و سال هست که در چندسال اخیر، آی تی نقش زیادی در محبوبیت و شهرت ایشان عهده دار بود. تیلور سوویفت، زمانی که هنوز 20 سال هم نداشت، درآمد میلیون دلاری کسب کرد و این موفقیت، همه بخاطر فعالیت‌های هنری نبود. بلکه تبدیل کردن نام خود به برند و حضور در کارهای تبلیغاتی و بازاریابی، نقش زیادی در ثروت آفرینی برای این خواننده جذاب هالیوود دارد.

سوئیفت با آهنگ‌هایی شناخته می‌شود که در آن‌ها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌اش را بیان کرده است. او برای سرودن شعر چندین آهنگ، مورد تشویق انجمن تصنیف‌سازان نشویل و تالار مشاهیر تصنیف‌سازان قرار گرفته است. افتخارات او شامل هفت جایزه گرمی، یازده جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه انجمن موسیقی کانتری و شش جایزه آکادمی موسیقی کانتری می‌باشد. تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از تیلور در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. او علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰) و انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده است. فوربز دارایی تیلور را ۱۶۵ میلیون دلار آمریکا تخمین زده است.

8- ایزابلا بارت

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(ایزابلا بارت، سلبریتی میلیونر کوچولو، راه صد ساله را یک شبه رفت)

عجیب‌ترین نامی هست که تا کنون شنیده‌اید. خانم ایزابلا، یکی از عجایب دنیای سلبریتی هاست که در سن شش سالگی، یک سلبریتی مشهور میلیونر کوچولو هست! ایزابلا بارت در سن شش سالگی بخاطر عنوان ملکه زیبایی کوچک، حضور در تلویزیون و خط تولید جواهرات و لوازم آرایش انحصاری خود، تبدیل به یک میلیونر تمام عیار شده است. این دختر خانم کوچک حتی شیوه زندگی‌اش نیز مطابق و هم پای میلیونرها است و نوع غذاها، لباس‌ها و کفش‌هایش همگی بسیار گران قیمت هستند.

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(گزارش بیزینس اینسایدر از یک سلبریتی میلیونر کوچولو)

از سلنا گومز تا لیدی گاگا، طعم میلیونر شدن در بچگی
(دفتر کار صورتی خانم تابلر شش ساله)

این میلیونر کوچولوی ما، نامی هست که در آینده نزدیک، بیش تر از ایشان خواهیم شنید. ویدئو زیر، نگاهی دارد به زندگی ایشان.

http://www.youtube.com/watch?v=Pa3FBX_JWwI

این گزارش کوتاه به شما نشان داد که راه میلیونر شدن در دنیای دهکده جهانی خیلی سخت از قرن بیستم نیست. وین دایر، روان شناس مشهور جهانی در مستند راز می‌گفت که تنها باید برای موفقیت، هدف داشت و خواست جاه طلبانه. یعنی انرژی مثبت و جذب سیگنال‌های کیهانی. اکنون، دنیای اینترنت، در اختیار شماست تا خلاقیت شما را جهانی کند. دنیا، هم اکنون در دستان شماست و گوشی موبایل شما، فرصتی برای فرصت آفرینی و ثروت اندوزی. زود دیر میشه...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیما

      و.ااااااااای. این بچه یه اعجوبه هست . خیلی خوووووشگله. دوستش دارم. یعی چند میلیون داره؟ اون وقت ما کجا و اینا کجا

    • سیما

      و.ااااااااای. این بچه یه اعجوبه هست . خیلی خوووووشگله. دوستش دارم. یعی چند میلیون داره؟ اون وقت ما کجا و اینا کجا

      پاسخ ها

      • سارا

        چرا هر چی رو می بینیم یا می شنویم باید با خودمون مقایسه کنیم؟؟ فقط یک ایرانی ... .
        می تونم هنر شما را بپرسم؟

      • بدون نام

        اين بچه خوشگله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار كله يه خانم 20ساله رو گذاشتن رو بدن يه بچه !!!! به نظر من بيشتر عجيبه تا خوشگل

    • بدون نام

      یه بچه تو این سن کم چرا اینقد باید آرایش داشته باشه آخه؟؟!!!

    • علیرضا

      خداییش دختر بچه هه اصلا خوشگل و تو دل برو نیست قیافش بیشتر به زنها است تا دختر بچه ها

    • بدون نام

      بیشتر شبیه آدمای سن بالای کوتوله ست تا بچه...

    • بهار

      موافقم
      وقتي بيشتر از سنت رفتار كني و خيلي زود به همه چي دست پيدا كني اونوقت ديگه هيچي تو زندگي براي آدم لذت بخش نيست و به پوچي ميرسه....

    • setareh

      علاوه بر اینکه این دختر کوچولو خوشگل نیست میتونه حتی با این ارایش کلمه ی زشت هم بهش داد .. !

    • شیما

      الان بزرگ شده خیلبیییییی زشت شده ایییی

    • N

      این بچه زیبایی و معصومیتش رو به پول فروخته و وارد دنیای بزرگسالان شده ک اصلا خوب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج