۲۴۴۱۴۴
۱ نظر
۵۰۵۸
۱ نظر
۵۰۵۸
پ

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور معمول، خانم ها را یک هفته در ماه درگیر می ‌کند، اهمیت ویژه‌ای دارد.بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند.

سایت نی نی بان: دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور معمول، خانم ها را یک هفته در ماه درگیر می ‌کند، اهمیت ویژه‌ای دارد.بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند.

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

وقتی زمان عادت ماهانه می‌‌رسد درد خفیف، نفخ و تحریک پذیری قابل انتظار است. با این حال گرفتگی شدید عضلات، خونریزی شدید، خستگی و سایر علائم جدی که کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بروز نمی‌کند. اگر عادت ماهانه شما درد قابل توجهی در شما ایجاد میکند حتما با پزشک مشورت کنید چون می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل جدی باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


مواد آرایشی موجب زایمان‌ زودرس می‌ شود؟

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

زایمان‌های زودرس که اغلب پیش از هفته ۳۷ بارداری اتفاق می‌افتند، عمده‌ترین علت مرگ و میر نقص‌های عصبی در نوزادان به شمار می‌روند. زنان بارداری که در ارتباط با مواد شیمیایی موسوم به «فتالات» هستند، بیشتر در معرض زایمان‌های زودرس قرار می‌گیرند. بررسی‌ها حاکی از آن است که مواد شیمیایی موجود در مواد آرایشی- بهداشتی نیز دارای ترکیبات مشابه «فتالات» هستند و خطر زایمان زودرس را در زنان باردار افزایش می‌دهند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

فشار خون در کودکان، مگه داریم؟!(۲)

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

در کودکان به‌خصوص کودکانی که زیر ۶ سال باشند احتمال فشار خون سرشتی بسیار پایین است و باید علل ثانویه فشار خون بررسی شود. بنابراین نمی‌توان گفت فشار خون بالا در کودکان، همان فشار خون بالای بزرگسالان است. در کودکان فشار خون بالا می‏تواند در اثر بیماری‏های دیگری ایجاد شود که معمولا بیماری‏های قلبی یا کلیو‏ی هستند؛ این نوع فشار خون را «فشار خون ثانویه» می‌نامند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

دور دنیا برای خرید کردن

در هر قاعدگی چه مقدار خون از دست می دهید؟

آیا از رفتن به مراکز خرید همیشگی، بوتیک ها و فروشگاه های تکراری خسته شده اید؟ خب! واقعیت این است که ما هم از این همه تکرار خسته شده بودیم به همین دلیل، به سراغ بهترین مراکز خرید در سراسر دنیا رفتیم تا ببینیم در جاهای دیگر دنیا بازارها چگونه هستند و کجاها بهترین فروشگاه ها، بوتیک ها و حراج ها را می توان پیدا کرد. در مطلب پیش سری به سیاتل، توکیوف لس آنجلس و نیویورک سیتی زدیم، در ادامه شهرهای دیگر را مرور می کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نصف مطلب رو اینجا نوشتی و میگی برو تو نینی بان
      ممنون از بیتوجهیتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج