۲۴۴۲۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رزمایش روسیه با شرکت ۹۵ هزار سرباز

روسیه از امروز (دوشنبه) بزرگترین رزمایش نظامی سال جاری خود تحت عنوان "Centre -۲۰۱۵" را با شرکت حدود ۹۵ هزار سرباز شامل سربازان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی این کشور و ۷۰۰۰ ادوات نظامی آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: روسیه از امروز (دوشنبه) بزرگترین رزمایش نظامی سال جاری خود تحت عنوان "Centre -۲۰۱۵" را با شرکت حدود ۹۵ هزار سرباز شامل سربازان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی این کشور و ۷۰۰۰ ادوات نظامی آغاز کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: این رزمایش که مدت‌ها پیش برگزاری آن اعلام شد گسترده‌ترین رزمایش سال ۲۰۱۵ است.

روسیه اخیرا بازرسی‌های ناگهانی از آمادگی نظامی خود را تشدید کرده تا قابلیت‌های ارتش خود در مناطق مختلف این کشور شامل شمالگان و خاور دور را بیازماید.

رزمایش Centre - ۲۰۱۵ در ۲۰ منطقه متعلق به ناحیه نظامی مرکزی روسیه شامل مناطق اطراف رودخانه ولگا و رشته‌ کوه‌های اورال و سیبری و همچنین مناطق دور دست شمالی برگزار می‌شود.

همچنین در این رزمایش سربازان متعلق به چند کشور عضو یک سازمان تحت رهبری روسیه تحت عنوان "سازمان پیمان امنیت مشترک" که عمدتا متشکل از کشورهای متعلق به شوروی سابق است در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: هدف از این رزمایش آزمودن آمادگی نظامی ارتش‌های کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت مشترک به منظور مدیریت گروه‌های ائتلافی سربازان به منظور مقابله با یک درگیری مسلحانه بین المللی است.

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد: سربازان در این رزمایش به شبیه سازی، مقابله و از بین بردن آرایش‌های مسلحانه غیرقانونی طی عملیات‌های ویژه مشترک خواهند پرداخت.

این رزمایش در حالی آغاز شده که رهبران کشورها به منظور شرکت در اجلاس سازمان پیمان امنیت مشترک به تاجیکستان سفر می‌کنند. این اجلاس از فردا (سه‌شنبه) کار خود را آغاز می‌کند.

وزارت دفاع روسیه همچنین گفت: در رزمایش مذکور که تا ۲۰ سپتامبر ادامه پیدا خواهد کرد ۲۰ کشتی نیروی دریایی و بالغ بر ۱۷۰ هواپیمای نظامی شرکت خواهند کرد.

همچنین یک روزنامه روسیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور در یکی از روزهای برگزاری رزمایش ناظر برگزاری آن خواهد بود.

ولادیمیر زارودنیتسکی، فرمانده سربازان ناحیه نظامی مرکزی روسیه به خبرنگاران گفت: بخش‌های اصلی این رزمایش در مناطق رشته‌ کوه‌های اورال منطقه آلتای سیبری و منطقه آسراخان در جنوب و دریای خزر برگزار خواهند شد.

همچنین در بخش اروپایی روسیه نیز ۱۲ هزار سرباز در رزمایش‌هایی در بردهای نظامی در مناطق اورال نزدیک به قزاقستان با استفاده از حدود ۹۰ تانک و ۲۰ سیستم پرتاب موشک و توپخانه شرکت خواهند کرد.

به گفته زارودنیتسکی سربازان قزاقستان نیز در این رزمایش حضور دارند و یک هیات نظامی از نیکاراگوئه نیز به عنوان ناظر در آن شرکت دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج