۲۴۴۳۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حدادیان: ۱۲ سال به امام (ره) بدهکاریم!

سعید حدادیان ، با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) در ایام دفاع مقدس فرموده بودند اگر این جنگ ۲۰ سال ادامه پیدا کند، ما تا آخر ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر، ما هنوز ۱۲ سال به امام راحل بدهکاریم.

سایت اصولگرای صراط نیوز نوشت: سعید حدادیان ، با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) در ایام دفاع مقدس فرموده بودند اگر این جنگ ۲۰ سال ادامه پیدا کند، ما تا آخر ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر، ما هنوز ۱۲ سال به امام راحل بدهکاریم.

حدادیان اظهار داشت: در اوایل انقلاب مردم با شعار الله اکبر بر طاغوت غلبه کردند، و در جنگ هم همین شعار را در جبهه ها سر دادند، و اینک نیز، الله همان اکبر است و العياذ بالله "الله" ، اصغر نشده است!

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون آرایش انتخاباتی اصولگرایان تاکید کرد: اصولگرایان باید وزن علما را در تصمیمات خود افزایش دهند و افراد اسلام شناس را به مجلس بفرستند.

حدادیان اضافه کرد: ما در ماجرای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، از عملکرد اصولگرایان گله داشتیم چراکه نتوانستند بر سر یک کاندیدای واحد به اجماع برسند. امید است که در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی با تجربه کسب شده از گذشته، به وحدت برسند.

این مداح در پایان، پیرامون اظهارات اخیرش درباره انتخابات مجلس، که توسط رسانه ها منتشر شده بود، اظهار داشت: بنده حدود دو ماه پيش به صورت تلفنی با شخصی صحبت می کردم و مصاحبه ای در کار نبود. اما آن فرد اخيرا از قول خودش مطالبی را درخصوص مکالمه اش با من بیان کرد که البته بازخوردهای خوبی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج