۲۴۴۳۳۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اظهارنظر مداح معروف درباره روحانی

سعید حدادیان در هیات محبان فاطمه زهرا(س) - رزمندگان غرب تهران گریزی به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم زد تا گلایه هایش از اصولگرایان را یادآوری کند و ضمن تجلیلی پنهان از رئیس جمهور روحانی او را اصلاح طلب بخواند و نه اصولگرا.

نامه نیوز: سعید حدادیان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص راههای نفوذ امریکا گفت: نباید بگذاریم اسلام کمرنگ شود.

سعید حدادیان تصریح کرد: راه ورود و نفوذ آمریکا جایی که سد اسلام ناب پیغمبری جلویش نباشد. مگر اینکه با یک کلید قلابی بیاید که آن اسلام امریکایی است که امام با آن درافتاد.

وی گفت: امام فرمود اگر جنگ بیست سال طول بکشد ما ایستاده ایم؛ الان ما ۱۲ سال به امام بدهکاریم. حالا چقدر بعدی ها به آقا بدهکارند بماند.

این مداح بدون اینکه به مذاکرات هسته ای اشاره مستقیمی داشته باشد گفت: از ما ملتی جا زده و هراسیده و به دنبال نان و آب دنیا درست نشود؛ که نیست انشالله!

سعید حدادیان بدون مقدمه به موضوع سیاسی نیمه دوم سال اشاره کرد و ضمن اشاره ضمنی به حرفهای گذشته اش درباره انتخابات مجلس گفت: می ترسم حرف بزنم! ما که خصوصی حرف زدیم ولی الحمددلله تاثیر عمومی خوبی گذاشت. حالا بذار بزنن! تاثیرش را که گذاشته و [شرایط] رو به وحدت است.

حدادیان برای اینکه تاکیدش بر موضوع «وحدت» را اثبات کند خیلی جدی به جریان مقابل اصولگرایان اشاره کرد و گفت که «دستم به آن طرفی ها برسد هم می گم بروید وحدت کنید. به هر وری برسد می گویم. چرا دنبال کاغذ اضافی کردن هستین!؟

وی افزود: وقتی دو تا لیست در در تهران در بیاید یعنی ۶۰ نفر در تهرون، سطح نماینگی دارند؛ وقتی ۱۰ تا لیست بشود یعنی ۳۰۰ نفر سطح نماینگی دارند؛ ۳۰ تا می روند اون تو و ۲۷۰ مدعی نمایندگی باقی می مانند که دیگر پایین نمی آیند. چون می گویند من کسی هستم که رقمم شده نماینده مجلس دیگه نمیاد بشه کارمند جزء و مدیرکل جزء.

وی خطاب به سیاسیون گفت: وقتی اینجوری منابع انسانی را مطرح می کنی از حد موقعیتی که داریم فراتر می شود. لذا هر فردی بتواند وحدت کند به کلیت جامعه محبت کرده است.

حدادیان گریزی به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم زد تا گلایه هایش از اصولگرایان را یادآوری کند و ضمن تجلیلی پنهان از رئیس جمهور روحانی او را اصلاح طلب بخواند و نه اصولگرا. او که آخرین دعای ختم مجلس اش را به این سخنان وصل کرده بود گفت: بنده در انتخابات ریاست جمهوری گذشته اسم نیاوردم چون دلخور بودم از دست اصولگراها؛ مشی ما با اصولگرا ها بیشتر توافق دارد ولی خیلی ازشون گلایه داریم.

بابا چهار تا هستید یکی تون بیاد! اینکه یه چیز روشنی است. اینکه همه فکر می کنید منجی بشریت هستید خیلی بده! اینکه همه احساس می کنید الان اگر شما مسئولیت را قبول نکنید بقیه نمی تونن خیلی بده! این خیلی ادعای سنگینیه؛ قیامتش سخت است.

این مداح به اینجای حرفهایش که رسید گفت: «آن طرف یک مجتهد آمده، یک روحانی مجتهد، و همه این طرف مکلا هستن. اصولگرا! خب اگر تو اصولگرایی یک اسلام شناس بیار وسط! اصلا اساس انقلاب برای این بوده. کارای دیگرش را مارکسیست ها و اومانیست ها بلد بودند در اداره کشور و روابط بین الملل کنند. ما گفتیم الله اکبر و الان نعوذ بالله، اکبر، اصغر نشده است. هنوز این الله همان اکبر قدیمه. این الله همان اکبر قدیمه که پشت شاه را شکست، این همان الله اکبری است که صدام را ذلیل کرد. اصغرش نکن! اصلا نمی شه.»

حدادیان که در ادامه نصیحت هایش ظاهرا خطاب به اصولگرایان سخن می گفت و اشاره اش به وحدت آنها برای ارائه یک لیست واحد بود، قبل از آنکه از جمعیت حاضر در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) حوالی میدان آزادی بخواهد که برای مریض ها حمد و انا انزلنا بخوانند تصریح کرد: «یک کلمه! اسلامش را نگذارید کم رنگ بکنند. به اسلام شناس باید آویزان شد؛ بقیه امروز یک طرف هستند و فردا طرف دیگر.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج