۲۴۴۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور عرب نیا در سریال جدید جیرانی

حضور فریبرز عرب نیا در سریال جیرانی بیش از بقیه جالب است. هنوز خیلی ها «هفت» جیرانی را با حضور و حرف های جنجالی عرب نیا در این برنامه به یاد می آورند.

حضور عرب نیا در سریال جدید جیرانی

تماشا: فریدون جیرانی «فصل بی پروایی» را با کلی سوژه و اتفاقات جدید آماده تولید دارد. این کارگردان که بعد از اجرای برنامه سینمایی «هفت» تصمیم به تولید مجموعه تلویزیونی «فصل بی پروایی» گرفته، حالا در مرحله انتخاب بازیگر است.

طبق شنیده ها، دومین ساخته تلویزیونی جیرانی قرار است 12 بازیگر نقش اصلی داشته باشد. براساس شنیده ها از منابع موثق احتمال حضور بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، پولاد کیمیایی (که در اولین تجربه سریال سازی جیرانی یعنی «مرگ تدریجی یک رویا» اولین کار تلویزیونی اش را انجام داد)، اشکان خطیبی و بابک حمیدیان زیاد است. اما تا 10 روز دیگر این خبر قطعی خواهد شد.

جالب اینکه ممکن است زهیر یاری هم در این سریال نقش یک روحانی را ایفا کند. از بازیگران زن این داستان هنوز نام کسی به گوش نرسیده، اما گروه تولید دنبال چهره های جوان زن سینمایی هستند که بتوانند از آنها در این مجموعه استفاده کنند.

حضور عرب نیا در سریال جدید جیرانی

در این میان حضور فریبرز عرب نیا در سریال جیرانی بیش از بقیه جالب است. هنوز خیلی ها «هفت» جیرانی را با حضور و حرف های جنجالی عرب نیا در این برنامه به یاد می آورند.

پیش بینی می شود این سریال که هم اکنون مراحل آخر بازنویسی فیلمنامه را از سر می گذراند، به خاطر داستانی که دارد در زمره سریال های پرمخاطب تلویزیون قرار گیرد.

همان طور که در خبرها آمده داستان فیلم مربوط به دوران پهلوی و روایت گر ماجراهایی در سال ۱۳۵۰ ست که خفقان و دستگیری های کمیته مشترک ضدخرابکاری رژیم پهلوی به اوج خود رسیده. در این میان خواهر و برادری از طبقه مرفه وارد فعالیت های چریکی می شوند.

البته آنچه مسلم است اینکه تا انتخاب بازیگران قطعی نشده و آنها به مرحله قرارداد نرسند پیش تولید شکل حرفه ای و معمول خود را دنبال نخواهد کرد و کار به مرحله تولید نمی رسد.

به نظر می رسد این پروژه هم مثل اغلب تولیدات سینمایی و تلویزیونی این روزها به دلیل مشکلات بودجه و هزینه های بازیگران مرحله پیش تولید را طولانی تر از زمان همیشه طی کند.

کارگردان «مرگ تدریجی یک رویا» دومین سریالش را در گروه الف و با تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی می سازد. این سریال بیش از یک سال در پیش تولید و بازنویسی فیلمنامه بوده و به طور کلی بیش از ۷۰ بازیگر خواهد داشت.

«فصل بی پروایی» که روایتی تاریخی از دوره پهلوی دارد، در اطراف تهران و شهرستان های قزوین، ساوه و برخی شهرهای شمالی تصویربرداری می شود که گروه هم اکنون در مرحله پیش تولید، ساخت و بازسازی دکورهای متناسب با زمان فیلمنامه هستند.

طبق برنامه ریزی، عوامل تولید این سریال تصمیم دارند پس از اتمام فیلمنامه برای بازدید برخی لوکیشن های خارجی به ارمنستان و ترکیه سفر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج