۲۴۴۶۲۳
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

۷ پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

خیلی از والدین جوان در تعطیلات آخر هفته دنبال جایی می گردند که بتوانند فرزند کوچک خود را به آنجا ببرند؛ جایی که در کنار جذابیت های تفریحی آشکارش، جنبه های آموزشی پنهانی نیز داشته باشد. اگر شما نیز جزو این گروه از پدر و مادرها هستید، با ما همراه باشید.

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان





هفته نامه سلامت - دکتر هانیه زائر رضایی: خیلی از والدین جوان در تعطیلات آخر هفته دنبال جایی می گردند که بتوانند فرزند کوچک خود را به آنجا ببرند؛ جایی که در کنار جذابیت های تفریحی آشکارش، جنبه های آموزشی پنهانی نیز داشته باشد. اگر شما نیز جزو این گروه از پدر و مادرها هستید، با ما همراه باشید.

پارک ژوراسیک در تهران

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

تا قبل از افتتاح پارک ژوراسیک در تهران، این موجود منقرض شده فقط لا به لای کتاب ها میان تصاویر فیلم های سینمای قابل مشاهده بود. برای نخستین بار در ایران، پارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک) محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوان فراهم کرده که بازدید آن را به همه خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم کرده که بازدید از آن را به همه خانواده ها توصیه می کنیم. در این بوستان نام علمی، روش زندگی و خوراک دایناسورها به نمایش گذشته شده است. این دایناسورها به شکل کاملا طبیعی طراحی شده اند به طوری که قادر هستند پلک بزنند و دست و پای آنها حرکت می کند. همچنین یک تخم دایناسور که نوزاد دایناسور از آن بیرون می آید و دوباره به داخل فرو می رود نیز طراحی شده است.

• آدرس: سعادت آباد، انتهای پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز؛ تلفن: ۲۲۳۶۷۶۶۰

نمایش حیرت انگیز دلفین ها و شیرهای دریایی در تهران

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

برای اولین بار در دلفیناریوم برج میلاد نمایشی بی نظیر از هنرنمایی هنرمندانی بی رقیب را مشاهده کنید. دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه و مرتفع ترین دلفیناریوم جهان دارای باتجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استانداردهای بین المللی است. شما می توانید در صورت تمایل با شیرهای دریایی و دلفین ها شنا کنید و تمام نگرانی های خود را به فراموشی بسپارید.

• مدت برنامه هر شب ۱ ساعت از ساعت ۲۱/ تلفن: ۸۸۶۲۳۶۵۰

نخستین پارک عمرانی ایران

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

بیلیتو برای اولین بار در ایران تلاش کرده کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند. در این پارک کودکان فرصت بازی با دستگاه های واقعی ساختمانی شامل جرثقیل خاکبرداری و نوار نقاله، بین مکانیکی، جرثقیل چنگکی و مشاین حمل الوار را خواهند داشت و بازی و تجربه هممزان با دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی کنار مفرح بودن، مطمئنا تجربه جذابی برای کودکان خواهد بود.

• آدرس: تهران، بزرگراه همت، بعد از یادگار امام، بوستان نهج البلاغه، فاز یک/ تلفن: ۸۸۳۶۷۰۱۸

بوستان مینیاتور تهران

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

این بوستان در شرق تهران قرار دارد و با هدف نمایش ماکت های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده اند، ساخته شده اند. وسعت این پارک حدود ۳ هکتار است. در فاز نخست ماکت تخت جمشید، چغازنبیل، میدان نقش جهان اصفهان، پاسارگاد، تخت سلیمان، گنبد سلطانیه، ارگ بم، کوه کتبیه بیستون، مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی، بازار تبریز و آبشارهای شوشتر برای بازدید علاقه مندان در ابعاد کوچک و بسیار شبیه نمونه واقعی ساخته شده است. دیدن این ماکت ها برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و آموزنده است. ساعت های بازدید برای عموم، همه روزه ۸ صبح تا ۸ شب است.

• آدرس: خیابان جانبازان غربی- نبش اتوبان امام علی (ع)/ شماره تماس: ۲۶۱۴۲۱۱۴

بازدید از برج منحصر به فرد آزادی

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

برج آزادی با طول ۴۵ متر یکی از نمادهای به یاد ماندنی شهر تهران است و بازدید از این برج همیشه برقرار، شامل دیدار از قسمت های مختلف برج مانند موزه آزادی، طبقات برج، موزه سنگ و گوهر، تالار کهن، سالن ایران شناسی، تالار آینه و نگارخانه می شود. ساختمان برج طوری است که معماری تمام دوران تاریخ کشورمان از زمان باستان با دوره اسلامی را در خود دارد؛ از قوس بیضی شکل برج- که نمادی از طاق کسری است- تا نمونه هایی از معماری دوره صفوی با کاشی کاری فیروزه ای تا شیارهای بالای برج که نمادی از بادگیرهای یزد کنار ستون هایی از معماری مدرن است.

تالار آینه با غرفه های مختلفی که دور تا دورش تا چشم کار می کند آینه است و یک نگارخانه که هرچند وقت یکبار، نمایشگاه نقاشی با یک موضوع خاص را به نمایش می گذارد، یک کتابخانه با حدود ۱۲هزار جلد کتاب وابته یک سایت اطلاع رسانی. یک روبات پیانیست و یک سینمای مولتی ویژن که شما را وارد دنیای دیگری می کند از دیگر جذابیت های سفر زیرزمینی شماست.

• آدرس: میدان آزادی/ تلفن: ۶۶۰۶۴۱۲۱

جشنواره «طهران در قصر»

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

جشنواره «طهران در قصر» تهران قدیم در آینه باغ موزه قصر تا ۱۰ مهرماه هر شب در محوطه باغ موزه قصر برگزار می شود. در این جشنواره، خیمه شب بازی، روحوضی، سیاه بازی، پرده خوانی، سرنانوازی، نمایشگاه اتومبیل های قدیمی و نمایش های خیابانی متعدد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ برای علاقه مندان به اجرا در می آید.

نمایش پوشاک تهران قدیم، خوراک آن دوره، تفریحات و بازی های قدیمی و نمایش های آیینی نیز جزو برنامه های این جشنواره جالب و دیدنی است. پس آن را از دست ندهید. حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

• آدرس: انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر/ تلفن: ۸۸۴۲۳۴۰۰

جشنواره کودک و شاهنامه

7 پیشنهاد هیجان انگیز برای گردش کودکان

این جشنواره در روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریورماه با مشارکت حدود ۲۰ نهاد فعال در امور کودکان مانند موسسه پژوهشی کودکان دنیا، خانه قصه و افسانه، خانه طراحی کودک، انجمن طبیعتگران برنا، آموزشگاه هنری بادبادک، شرکت دنیای بازی کودکان با هدف اثرگذاری فرهنگی روی بچه ها و افزایش نفوذ فرهنگ و ادبیات ایرانی بین خانواده ها در کاخ موزه نیاوران برپا می شود. در این جشنواره برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، با محوریت موضوع خانواده در شاهنامه فردوسی، برای کودکان پیش بینی شده است.

اجرای نمایش، موسیقی، کارگاه های هنری و آموزشی، نمایشگاه محصولات هنری، نمایشگاه تصویرگری، قصه گویی، کارگاه گرافیتی (دیوارنگاری)، نقاشی، ورزش های زورخانه ای، نقاشی گروهی، ساخت مجسمه، کارگاه بازی، کارگاه عروسک، دوخت و دوز، ساخت کتاب، ماسه بازی و... از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره هستند. این برنامه در فضای باز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روزهای پنج شنبه و جمعه یعنی ۱۲ و ۱۳ شهریورماه برگزار می شود.

• آدرس: مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران)/ تلفن: ۲۲۲۸۷۰۰۴
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج