۲۴۴۷۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی بارسلونا با یادآوری خاطرات خوب خود در رم این تیم را حریف قدرتمندی عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: لوییس انریکه درکنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رم و بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت: برای قهرمانی دوباره فشار روی تیم نیست. می دانیم که کار سختی است و هیچ تیمی تاکنون دو بار پیاپی در لیگ قهرمانان به مقام نخست دست نیافته است، اما برای کسب آن می جنگیم.

بارسلونا در پیش فصل در بازی موسوم به جایزه گامپر رم را شکست داد، سرمربی آبی اناری پوشان در این باره گفت: نمی توان آن دیدار را در نظر گرفت چون جنبه رقابتی نداشت. رم پس از این دیدار بازیکنان مهمی را به خدمت گرفت.

لوییس انریکه بازگشت به رم را یادآور خاطرات جالب و مثبت خواند و افزود: شرایط سختی داشتم ولی خاطراتم مثبت هستند. مهم ترین سال های دوران مربی گری ام را در آنجا سپری کردم. مهم تر از همه شروع خوب است. من با این فکر که جام های متعددی را کسب کرده ام به رم بازنگشتم. فرصت بازگشت به شهر بزرگی چون رم را پیدا کردم، به باشگاهی بزرگ که خاطرات خوشی را با آن داشتم.

سرمربی اسپانیایی درباره بازی با تیم های اتلتیک و اتلتیکو گفت: در بیلبائو فکر می کردم که بازی خوبی ارائه دادیم، اما در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بهتر عمل کردیم و همیشه در جست و جوی بهتر شدن هستیم.

او درباره حریف خود در لیگ قهرمانان متعقد است: رم حریف قدرتمندی است. من انتظار دارم رم از یونتووسی که فشرده بازی می کند و بازی با توپ را بلد است، بهتر باشد . می خواهیم در این دیدار پیروز شویم. تنها ۴ بازیکن از زمان حضورم به عنوان سرمربی در این تیم باقی مانده است. زمان زیادی است که این تیم را ترک کرده ام و در حال حاضر رم تیم رودی گارسیاست. من خود تصمیم به ترک این باشگاه گرفتم و تجربه خوبی با آن داشتم.

انریکه از مسی تمجید کرد و گفت: بهترین بازیکن دورانی مربی گری ام است. پاسخ ساده است نه تنها برای من بهترین است بلکه در تاریخ نیز بهترین است.

سرمربی بارسلونا درباره شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: باید در زمین آن را نشان دهیم، اما در لالیگا و لیگ قهرمانان از بخت قهرمانی برخورداریم. زمانی که توپ به چرخش در می آید همه چیز عوض می شود اما ما برای قهرمانی محبوب هستیم.

انریکه در پاسخ به داوری ها گفت: تنها بر روی مسائلی تمرکز می کنم که بتوانم آن ها را کنترل کنم مثل بازیکنان. ما تنها به بازی های فکر می کنیم و نه به مسائل داوری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج