۲۴۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

كدام آبي مناسب خانه شماست؟

اگر قصد داريد دكوراسيون و طراحي خانه‌تان را تغيير دهيد و ترجيح مي‌دهيد اين تغيير كاملا محسوس باشد، پيشنهاد مي‌كنيم استفاده از طيف‌هاي مختلف آبي را در طراحي جديد منزل‌تان تجربه كنيد.

كدام آبي مناسب خانه شماست؟

كدام آبي مناسب خانه شماست؟

اگر قصد داريد دكوراسيون و طراحي خانه‌تان را تغيير دهيد و ترجيح مي‌دهيد اين تغيير كاملا محسوس باشد، پيشنهاد مي‌كنيم استفاده از طيف‌هاي مختلف آبي را در طراحي جديد منزل‌تان تجربه كنيد. اين رنگ به‌دليل طيف‌هاي متنوع و بي‌نظيري كه دارد يكي از بهترين انتخاب‌ها براي طراحي و رنگ آميزي دكوراسيون جديد خانه، مبلمان و اثاثيه منزل است. طيف‌هاي آبي به آن دليل كه بخش بزرگي از رنگ طبيعت، درياها، اقيانوس‌ها و آسمان را به‌خود اختصاص مي‌دهد يكي از زيباترين رنگ‌ها براي ايجاد صلح، آرامش و فضاي ايمن براي اعضاي خانواده است.


  • يخي براي اتاق كار
رنگ آبي يخي يا آبي خنك از جمله رنگ‌هايي است كه علاوه بر انتقال انرژي‌هاي آرام بخش و ملايم به افراد، موجب بزرگ‌تر به‌نظر رسيدن فضاي اتاق يا محل كارتان مي‌شود. به گفته كارشناسان اين رنگ بهترين انتخاب براي اتاق خواب، اتاق كار و به‌طور كلي محل كار در اداره‌هاست. انتخاب مبلمان و اثاثيه سفيد در زيباتر جلوه دادن اين نما بسيار مؤثر است.


  • دريا و آسمان براي حس رمانتيك
استفاده از تركيبي از طيف‌هاي آبي كه تداعي كننده آبي آسمان‌ها و آبي درياهاست يكي از رمانتيك‌ترين فضاهايي است كه هر خانه‌اي به آن نياز دارد. طراحان دكوراسيون به اين منظور از تمام طيف‌هاي رنگ آبي از ملايم‌ترين تا پررنگ‌ترين آن در رنگ آميزي ديوارها، پاركت، فرش، روكش صندلي‌ها، لوستر و حتي طراحي تابلوهاي اتاق استفاده مي‌كنند. در اين مرحله، طراحان از روشن‌ترين طيف‌هاي آبي براي رنگ آميزي ديوارها و روكش مبلمان و از تيره‌ترين طيف‌هاي اين رنگ براي پاركت و فرش اتاق و همين‌طور رنگ ميز ناهارخوري استفاده مي‌كنند.


كدام آبي مناسب خانه شماست؟

  • «آبي اقيانوس» براي اتاق نشيمن

نگاه كردن به ديوارهايي كه با رنگ آبي اقيانوسي پوشانده شده‌اند، مخاطب را به ياد آب‌هاي آرام و امواج درياها و اقيانوس‌ها مي‌اندازد و حس آرامش به او منتقل مي‌كند. بسياري از طراحان بر اين باورند كه رنگ «آبي اقيانوس» رنگ صلح و آرامش است و بهتر است در فضاهايي از خانه استفاده شود كه افراد بيشتر در آن مكان‌ها براي گفت‌وگو و تبادل نظر جمع مي‌شوند. اتاق نشيمن، اتاق پذيرايي و آشپزخانه از جمله بهترين مكان‌ها براي اين رنگ است.


  • چگونه خوابي آرام را تجربه كنيم
به اعتقاد طراحان دكوراسيون، رنگ آبي آسماني يكي از بهترين رنگ‌ها براي فضاي اتاق خواب است. زيرا تماشاي اين رنگ موجب آرامش اعصاب و از بين رفتن تنش‌هاي روحي شده و فرد را براي خوابي آرام و بي‌دغدغه آماده مي‌كند. استفاده از آبي آسماني براي ديوارها و درنظر گرفتن رنگ‌هاي سفيد، شكلاتي، كاهي و آبي روشن براي تخت، تشك، پتو، بالش و ديگر اثاثيه اتاق به تقويت اين آرامش كمك زيادي مي‌كند.


  • قفسه چوبي شيك و زيبا
يكي از بهترين انتخاب‌ها براي دكوراسيون داخل اتاق نشيمن يا اتاق كار استفاده از قفسه‌هاي چوبي با رنگ آبي است كه از آن مي‌توان براي نگهداري كتاب، اشياء قديمي آبي رنگ، بلور‌هاي آبي يا سفيد استفاده كرد. اين قفسه جلوه بسيار زيادي به اتاق‌هايي كه با رنگ آبي روشن رنگ آميزي شده‌اند مي‌دهد.


كدام آبي مناسب خانه شماست؟
  • بلورهاي آبي را فراموش نكنيد
استفاده از بلورهاي آبي رنگ و شفاف تاثير زيادي در نما و جلوه اتاق شما خواهد داشت. شايد استفاده از 2 تا 3 نمونه از بلورهاي آبي رنگ در نقاط مختلف اتاق؛ روي ميز يا قفسه چوبي يا روي ميز ناهارخوري به افزايش ميزان جذابيت اتاق كمك كند.


  • بهترين گزينه
فراموش نكنيد كه انتخاب مبلمان آبي متناسب با طيف رنگي اتاق به زيباتر شدن و جذابيت اتاق و محل كار شما خواهد افزود. بنابراين بهتر است از مبلمان و اثاثيه‌اي براي دكوراسيون مكان مورد نظر خود استفاده كنيد كه هارموني زيبايي با خود به همراه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج