۲۴۵۱۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دولت روحانی نه اصلاح طلب است نه اصولگرا

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: این دولت نه دولت اصلاح‌طلبان و نه دولت اصولگرایان است. دولت تدبیر و امید ملت بزرگ ایران است، دولت همه دلواپسان، اقلیت‌های مذهبی و تمام ایرانیان است که در پناه این نظام زندگی می‌کنند.

خبرگزای فارس: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: این دولت نه دولت اصلاح‌طلبان و نه دولت اصولگرایان است. دولت تدبیر و امید ملت بزرگ ایران است، دولت همه دلواپسان، اقلیت‌های مذهبی و تمام ایرانیان است که در پناه این نظام زندگی می‌کنند.

سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملارد طی سخنانی اظهارداشت: سایت‌های مجهول و ناشناخته که حتی آدرس و شماره تلفن آنها مشخص نیست نقش شب نامه‌های قدیم را در تخریب دولت و شخصیت‌ها ایفاء می‌کنند و به راحتی برای ضد انقلاب به بهانه مخالفت با دولت خوراک تهیه می‌کنند.

وی افزود: ما بارها گفته‌ایم کارگزاران دولت جمهوری اسلامی هستیم و به لحاظ ادای تکلیف دینی و اقتضای وظیفه شرعی این مسئولیت‌ها را بعهده گرفتیم و اگر نتوانیم مسئولیت‌های قانونی و شرعی خود را درست انجام دهیم خودمان از این سمت‌ها کنار می‌رویم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مناصب حکومتی طعمه نیست مسئولیت است که در پیشگاه خدا و بندگانش مستلزم پاسخگویی است.

چاوشی تاکید کرد: کسانی که از اقدامات اصلاح‌گرانه دولت تدبیر و امید آشفته‌اند بدانند ما از هر اصولگرایی اصولگراتر و مؤمن‌تر و از هر اصلاح طلبی اصلاح‌طلب‌تریم. اصولگرانی و اصلاح‌طلبی در چهارچوب قانون اساسی و هدف‌های بزرگ انقلاب را دوبال پیشرفت کشور می‌دانیم و هیچ گروهی را از عرصه سیاست‌ و مدیریت کشور قابل حذف نمی‌دانیم. همه ایرانیان باید به اندازه وزن و منزل سیاسی و توانایی‌های خود در اداره این حکومت و نظام مشارکت داشته باشند.

وی گفت: کدامیک از گروه‌های سیاسی جمهوری اسلامی که به اسلام وفا دارند در حقانیت خود را از امیرمؤمنان بالاتر می‌دانند؟‌چرا نمی‌خواهیم در ثبات و انسجام نظام جمهوری اسلامی که خونبهای شهیدان است با رفتارهای انسانی و مدارا و تحمل همدیگر تلاش کنیم؟

چاوشی افزود: می‌گویند شما سهمیه اصلاح طلبان در دولت هستید ما اصلاح‌طلبی را جرم نمی‌دانیم همچنانکه اصولگرایی را با انقلابی‌گری مترادف نمی‌دانیم از ابتدا ما سهمیه جمهوری اسلامی و مدیران این نظام بوده و با همه گروه‌های سیاسی، مدارا می‌کنیم و به هر فرد شایسته‌ای فارغ از گرایشات سیاسی آنان بشرطی که قانون اساسی و چهار چوب آن را قبول داشته باشد مسئولیت واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ گروهی صلاحیت ندارد انقلاب و ارزش‌های آن را برای اغراض سیاسی خود مصادره به مطلوب کند، اظهارداشت: همه ارکان قانون اساسی جزو علقه‌های ملی و مذهبی ماست و اجازه نمی‌دهیم کسی یا گروهی به بهانه نزدیکی خود به انقلاب میان مردم و ارکان نظام فاصله و جدایی بیندازد.

زئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: وحدت ملی، همدلی و همزبانی، انسجام و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و رمز بقای نظام سیاسی جمهوری اسلامی نیز خواهد بود.

چاوشی ادامه داد: کسانی که جنگ سرد روانی و رسانه‌ای علیه دولت راه انداخته‌اند باید بدانند اگر برای انقلاب این کارها را وظیفه خود می‌دانند سخت در اشتباهند دوستان واقعی نظام را بجای دشمن گرفته‌اند.

وی افزود: تفکر جدایی دولت و نظام که عده‌ای در رسانه‌های خود آن را به جامعه القاء می‌کنند به نفع تمامیت و استقلال کشور نیست. همه ما موظفیم امیدهای ملت را پاس بداریم و برای رسیدن به قدرت سیاسی از روش‌های اخلاقی و سالم بهره گیریم.

معاون سیاسی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در حالیکه منادی وحدت در جهان اسلام هستیم اجازه نمی‌دهیم افرادی در داخل کشور بی‌جهت و بدون ادله شرعی و قانونی انسان‌های جامعه را از حقوق مسلم خود محروم سازند.

چاوشی با بیان اینکه همه افراد شایسته و توانا را به حضور و مشارکت فعال در عرصه دو انتخابات ملی فرا می‌خوانیم و اطمینان داریم که انتخابات از عوامل اصلی در صیانت از نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: بی‌ریشه‌ها همواره در فضای افراط رشد کرده‌اند و نباید میدان داری کنند.

وی افزود: سابقون انقلاب را ارج می‌نهیم و از هتاکی به بزرگان جامعه نگرانیم. در فضای رادیکالی دین و اخلاق‌مداری به فراموشی سپرده می‌شود. بی‌دین بی‌دین است چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب به هیچ دلیل عقلانی بر اثبات دینداری که عنوان اصولگرا یدک می‌کشد و اثبات بی‌دینی کسی خود را اصلاح‌طلب می‌داند وجود ندارد عمل و رفتار سیاسی و سلوک اخلاقی افراد مهم است هرکسی که ملاحظه مرزهای الهی و حلال و حرام را داشته باشد دیندارند. دیندار هم اصولگرایش اعتبار دارد هم اصلاح‌طلبش اینها سلیقه‌ها و روش‌های سیاسی برای اداره جامعه است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه سوال از ما در قیامت در نحوه بندگی و ایفای نقش مسلمانی و نحوه ادای حقوق مردم و جامعه است نه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، اظهارداشت: حب و بغض اگر برای خدا باشد همان تولی و تبری است و اگر برای رضای نفس باشد جز گمراهی از مسیر حق و تبعیت از شیزان نمی‌تواند تفسیر شود.

چاوشی تاکید کرد: قرآن ما را از بی‌انصافی و عدم رعایت عدالت در مورد دشمنان نیز باز داشته است چه رسد به نحوه سلوک و برخورد با انسان‌های معتقد و علاقمند به نظام جمهوری اسلامی.

وی تصریح کرد: این دولت نه دولت اصلاح‌طلبان و نه دولت اصولگرایان است. دولت تدبیر و امید ملت بزرگ ایران است، دولت همه دلواپسان، اقلیت‌های مذهبی و تمام ایرانیان است که در پناه این نظام زندگی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: این دولت رنگ تعلق گروهی و جناحی نمی‌پذیرد و همه گروه‌های سیاسی قانونی در حد قواره و وزن سیاسی خود در این دولت ورود و مشارکت دارند. در حال حاضر مدیران دولت در رده‌های مختلف از همه دوره‌های حیات سیاسی جمهوری اسلامی حضور دارند.

چاوشی خاطرنشان کرد: تندروی از سوی هر جریان سیاسی محکوم است و تنها راه وفاق ملی پای‌بندی به قانون اساسی در چهارچوب رقابت سالم، آراء عمومی و انتخابات است برای صیانت از مشروعیت سیاسی نظام باید به خواست و رأی عمومی جامعه احترام بگذاریم و بدانیم که روش‌های تخریبی در سیاست دینی راهی ندارد. شیوه‌های غیراخلاقی بنام مسلمانی جواب نخواهد داد.

وی بیان کرد: ما حتی یک نفر نیروی افراطی در مجموعه مدیریت سیاسی نگذاشته‌ایم، اکثر کسانی که در این دوره در استانداری منصوب شده‌اند از هر طیفی که باشند دیندار و پای‌بند به قانون اساسی هستند.

معاون سیاسی استانداری تهران ادامه داد: بسیاری از کسانی که امروز سیاست‌های موفقیت‌آمیز دولت را در عرصه‌های مختلف زیر سؤال می‌برند، در سال‌های گذشته در مقابل سیاست‌های نادرست دولت سکوت کرده بودند. امروز یک اقلیت پر سرو صدا می‌خواهند قاعده بازی را به هم بریزند.

چاوشی گفت: در فضای سالم رقابت‌آمیز شکست نگرش‌های تنگ نظرانه قطعی است و ملت ایران به درجه‌ای از آگاهی و هوشیاری رسیده است که جمهوریت را برای صیانت از اسلامیت این انقلاب برخواهد گزید و جمهوریت و رأی مردم را وسیله‌ای برای حفظ و حراست آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل و عدالت طلبانه انقلاب اسلامی خواهند ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج