۲۴۵۱۷
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

بدترین عادت های خانم ها

این روزها کفش های پاشنه بلند بین خانم ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. خیلی از خانم ها هرروز، حتی برای رفتن به محل کار از این کفش ها استفاده می کنند. اما متاسفانه اثرات کفش های پاشنه بلند به خوبی ظاهرشان نیست...

بدترین عادت های خانم ها



۱. کفش پاشنه بلند

بدترین عادت های خانم ها

برترین ها : این روزها کفش های پاشنه بلند بین خانم ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. خیلی از خانم ها هرروز، حتی برای رفتن به محل کار از این کفش ها استفاده می کنند. اما متاسفانه اثرات کفش های پاشنه بلند به خوبی ظاهرشان نیست. این کفش ها بر حالت بدن تاثیر می گذارند، به مفصل ها فشار می آورند، و باعث بروز بیماری هایی مانند آرتروز، کمردرد و آسیب به تاندون ها می شوند. البته باید اتفاقاتی مانند زمین خوردن و پیچ خوردن پا را هم به این مشکلات اضافه کنیم! برای اینکه این خطرات را به حداقل برسانید، سعی کنید کفش هایی با پاشنه حداکثر ۱.۵ سانت انتخاب کنید و حتما از کفی کفش استفاده کنید تا به مفصل ها فشار کمتری وارد شود.

۲. حمل کیف سنگین

بدترین عادت های خانم ها

بسیاری از خانم ها روزانه وسائل زیادی مانند شانه، برس، آینه، کیف آرایش، عطر، لیوان و... را با خود حمل می کنند و بدتر اینکه این بار سنگین را روی کتفشان قرار می دهند. متاسفانه خانم ها با این کار سلامتشان را در معرض خطر قرار می دهند. البته شاید در حال حاضر مشکلی وجود نداشته باشد، ولی حمل کیف های سنگین مدتی بعد به بروز مشکلاتی مانند کمردرد و گردن درد منجر خواهد شد. بنابراین تا دیر نشده به سراغ کیفتان بروید و همه وسائل غیرضروری را از آن خارج کنید.

۳. پاک نکردن آرایش هنگام خواب

خیلی از خانم ها بعد از بازگشت از مهمانی به خاطر خستگی بلافاصله به رختخواب می روند و آرایششان را پاک نمی کنند. ماندن آرایش روی پوست، به همراه گرد و خاک و چربی که طبیعتاً در طول روز روی پوست جمع می شود، باعث بسته شدن منافذ پوست، جمع شدن و لکه دار شدن پوست می شود. همین طور ماندن مداد چشم یا ریمل روی چشم باعث قرمزی و حساسیت چشم و حتی عفونت آن می شود.

۴. افسوس و اضطراب

بدترین عادت های خانم ها

استرس می تواند بر سلامت جسم و روح ما اثر بگذارد، و زنان دو برابر مردان مستعد استرس وافسردگی هستند. اگرچه گفته می شود که این مسئله ریشه زیست شناختی دارد، ولی نگرانی در مورد آینده و حسرت و افسوس در مورد گذشته می تواند این مشکلات را بیشتر کند. ضمن اینکه تحقیقات نشان می دهد شکست های عشقی و روابط ناموفقِ گذشته زنان را بیش از مردان تحت تاثیر قرار می دهد.

۵. وسواس در مورد قیافه و ظاهر

نگرانی در مورد ظاهر و عدم رضایت از آن هم در خانم ها و هم در آقایان دیده می شود ولی این نگرانی در زنان می تواند تبدیل به نوعی وسواس و دغدغه ذهنی شود. تحقیقات نشان می دهد ۱۶ درصد زنان نرمال یا حتی لاغر خود را چاق می دانند و ۹۰ درصد آنها دوست دارند دست کم یک قسمت از بدنشان را تغییر دهند. چنین نگرانی هایی نه تنها بر سلامت ذهن ما اثر می گذارد، بلکه می تواند از طریق رژیم های افراط گرایانه، اختلالات تغذیه و جراحی های زیبایی به سلامت جسم ما نیز لطمه بزند.

۶. خوردن در حالت عصبانیت و ناراحتی

هم خانم ها و هم آقایان گاهی نه از سر گرسنگی بلکه به خاطر هجوم احساسات، به خوردن رو می آورند. با این حال این احساسات معمولاً در مردان مثبت و در زنان منفی است. بسیاری از خانم ها وقتی غمگین و نارحت هستند به خوردن رو می آورند. علاوه بر این، زنان بیشتر از مردان شکلات و غذاهای پرکالری مصرف می کنند. بهتر است به جای خوردن چنین غذاهایی، در مواقع ناراحتی با پرداختن به کارهایی که دوست داریم، یا با ورزش و تمرین حواس خودمان را از عوامل ناراحت کننده منحرف کنیم.

۷. عدم خواب کافی

بدترین عادت های خانم ها

بی خوابی نه تنها بر ظاهر و احساسات ما تاثیر منفی می گذارد، بلکه می تواند احتمال تصادف و نیز بیماری های قلبی را بیشتر کند. پژوهش ها حاکی از آن است که اثر کم خوابی بر زنان بیش از مردان است. در عین حال زنان بیش از مردان خواب خود را به خاطر کمک به دیگران کم می کنند. متاسفانه کم خوابی بر فشار خون و مزاج زنان تاثیر زیادی دارد.

۸. گذشتن از خواسته ها و نیازهای خود

زنان نه تنها برای کمک و مراقبت از دیگران خواب خود را کم می کنند، بلکه بسیاری از آنها خواسته ها و احتیاجاتشان را فدای وظایف و کارهای خانه می کنند. بهتر است همه خانم ها یاد بگیرند که گاهی به این درخواست ها و تعهدات نه بگویند و وقتی هایی را فقط به خودشان اختصاص دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آخریش واقعا خیلی عادت بدیه که خانوما اکثرا دارن خودمم دارم

    • بدون نام

      من هم با ناشناس موافق هستم آخرین مطلب بیشتر در مورد خانم ها صادقه البته بقیه مطالب هم به طور نسبی درسته. خود من افسوس گذشته رو زیاد میخورم که این هم بده. به هر حال مطالب جالبی بود ممنون.

    • همسایه

      حالا این آخری پیشکش. بابا رو اعصاب راه رفتن و مخ آدمو جویدن و مته ذهن بودنو هم اضاف میکردین. البته این یه شوخیه خانما که اصلا اعصاب آدمو متلاشی نمیکن و هیچقت غیبت نمیکنن...

    • بیتا

      متاسفانه مورد 7 و 8 انگاری جزء لاینفک زندگیم شده هرکاری می کنم نمی تونم درستش کنم ...

    • samane

      be joz morede 6 va 3 hamash darmorede man sedgh mikard

    • ناشناس

      خیلی عالی بود

    • ناشناس

      به نظر من اصلا برای چی باید ارایش کرد چه لوزومی داره زیبایی زن زیبایی حقیقی خود را دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج