۲۴۵۳۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حقانی:

شرایط جسمانی طلایی رو به بهبود است

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت جسمی مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر که صبح چهارشنبه دچار حادثه آتش سوزی شده است، گفت: وضعیت جسمی وی رو به بهبود است.

خبرگزاری ایسنا: عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت جسمی مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر که صبح چهارشنبه دچار حادثه آتش سوزی شده است، گفت: وضعیت جسمی وی رو به بهبود است.

محمد حقانی با اشاره به اینکه عصر چهارشنبه بر بالین نایب رئیس شورای شهر حاضر و از ایشان عیادت کرده است، تصریح کرد: صبح چهارشنبه، در پی نشت گاز در منزل مسکونی مرتضی طلایی، حادثه آتش سوزی رخ می دهد و وی برای نجات جان یکی از اعضای خانواده شان به داخل آتش می روند و دچار حادثه می شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و وی را که دچار سوختگی شده بود، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کرده‌اند، خاطر نشان کرد: نایب رییس شورای شهر تهران هم اکنون جهت مداوا و انجام مراقبتهای ویژه پزشکی در یکی از بیمارستانهای دولتی پایتخت در بخش مراقبت های ویژه بستری است و روند درمانی حاکی از بهبود وضعیتش دارد.

به گفته حقانی، پزشکان کادر درمانی فرمانده سابق پلیس تهران علام کرده‌ اند که وی در برخی نقاط بدن ازجمله صورت دچار سوختگی شده و براساس برآوردهای اولیه کادر پزشکی، میزان این سوختگی حدود ۱۸ درصد است.

این عضو کمیسیون سلامت شورای شهر افزود: علاوه بر سوختگی‌های بدنی، از آنجایی که آقای طلایی دچار عارضه‌های ناشی از مصدومیت شیمیایی در دوران دفاع مقدس هستند، به ریه ایشان نیز آسیب هایی وارد شده و مشکلات دستگاه تنفسی اش تشدید شده است البته به دلیل رسیدگی به موقع تیم پزشکی، وضعیت ریه ایشان نیز تحت کنترل است.

به گزارش شهرنوشت، در حال حاضر تغذیه مرتضی طلایی از طریق سرم و آمپول صورت می گیرد و بنا بر اعلام پزشکان باید تا روز شنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری باشد.

براساس این گزارش صبح امروز پنجشنبه وزیر بهداشت و قائم‌مقام وی از طلایی عیادت کرده و دستورات لازم را برای مراقبت‌های بیش‌تر وی را صادر کردند.

خوشبختانه نایب رییس شورای شهر تهران شب گذشته به هوش آمده، اما با توجه به جراحت سنگینی که در بدن وی ایجاد شده است هنوز قادر به صحبت کردن نیست، اما به گفته پزشکان چند روز آینده مشکلات وی و به‌خصوص مشکلات ریوی طلایی برطرف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج