۲۴۵۵۸۶
۲۶ نظر
۵۰۰۴
۲۶ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد تند از موی پریشان دختران در کنسرت ها

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در تغییر اعتقاد و هنجارها گفت: دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب و یا با پریدن یک دختر و پسر درصحنه‌های کنسرت انجام دهد.

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در تغییر اعتقاد و هنجارها اذعان کرد: دشمن ابتدا با بهانه تعامل و ایجاد رابطه دوستانه و همچنین تقویت اقتصاد به داخل کشور نفوذ می‌کند اما آن روزی که دشمن وارد کشور شود، جز براندازی اسلام و قرآن در آن سرزمین به هیچ‌چیز دیگری قانع نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در این مورد وظیفه زیادی دارند و باید در تصمیم‌گیری‌ها به‌طوری تدبیر کنند که راه برای نفوذ دشمن به هر طریقی مسدود کنند افزود: رهبری فرمودند نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن خطرناک‌تر از نفوذ امنیتی است.

وی ادامه داد: مردم موظف هستند تا مجموعه عوامل و عناصری که عامل نفوذ سیاسی و فرهنگی کشور می‌شود را مسدود کنند.

آیت‌الله علم الهدی ابراز داشت: مسئولان و نیروهای سپاه که به تعبیر رهبری وظیفه حفظ انقلاب بر گردن آنان است، در خط مقدم این حرکت قرار داشته و بعد از آن تمام مردم باید بسیج شوند و در این راه مبارزه کنند.

برگزاری کنسرت ها جولانگاه دشمن است

خطیب جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موسیقی یک مسئله شرعی بوده و هر فردی باید بنابر نظر مرجع تقلید خود به آن عمل کند، بیان کرد: اما اجرای کنسرت ها جولانگاه بی‌بندوباری و یکی از راه های نفوذ دشمن است که سعی دارند تحت عنوان هنر این مسئله را رایج کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر دشمن موفق شود بی‌بندوباری و بی حجابی را در جامعه تحت عنوان هنر رواج دهد می‌تواند اعتقادات جوانان را عوض کرده و این به معنای نفوذ فکری است که رهبری به مقابله با آن تأکید داشتند.

دشمن درصدد تغییر اعتقادات جوانان ایرانی است

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانی که تحت عنوان آزادی، به شهوت‌رانی روی بیاورد دیگر پای انقلاب و نظام خود نخواهد ایستاد زیرا دیگر اعتقادی به هیچ اصولی ندارد.

آیت‌الله علم الهدی ابراز کرد: دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب و یا با پریدن یک دختر و پسر درصحنه‌های کنسرت انجام دهد.

راه نفوذ سیاسی دشمن دروازه باز مردم‌سالاری است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مسئله انتخابات، زاویه داشتن با رهبری را خط قرمز رای دادن به یک کاندیدا عنوان کرد و افزود: راه نفوذ سیاسی دشمن دروازه باز مردم‌سالاری در این مملکت است.

وی گفت: دشمن اجازه می‌دهد تا مردم انتخاب خود را انجام دهند و پس از مشخص شدن نمایندگان به دنبال غربال و دست‌چین کردن نمایندگان برای دستیابی به اهداف خود است.

امام‌جمعه مشهد افزود: افرادی در غربال دشمن‌گیر کرده و دشمن از آنان به‌عنوان نیروی خود استفاده می‌کند با مقام ولایت فاصله‌دارند و لذا مردم باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی گفت: تا مطمئن نشدید که کاندیدای شما با رهبری فاصله ندارد به آن رای ندهید زیرا فردی که با رهبری زاویه دارد در غربال دشمن قرار می‌گیرد و گلچین می‌شود و این همان نفوذ سیاسی دشمن است.

منبع آبشخور حاکمان سعودی و اسرائیلی یکی است

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به حادثه پیش‌آمده در مکه مکرمه گفت: ضایعه کشته شدن مسلمانان در مسجدالحرام نشان از بی‌عرضگی و سو مدیریت حاکمان آل سعود است و نشان داد همان افرادی که در مسجدالاقصی مسلمانان را از بین می‌برند در خانه خدا نیز آنان را به خاک و خون می کشند.

امام‌جمعه مشهد افزود: در دهه ذی‌الحجه امسال کشتار مسلمانان در مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها و مسجدالحرام به دست یک جریان دست‌نشانده استکباری نشان از این دارد که آبشخور حاکمان سعودی و اسرائیلی یکی است.

انسان چهره اعمال خود را در قیامت خواهد دید

آیت‌الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تفسیر سوره انسان افزود: خداوند در آیه ۴ سوره انسان می‌فرماید که ما برای کیفر کافران غل و زنجیرها و آتش سوزان مهیا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مرحوم طبرسی درباره معنای کلمه «اعتنا» در این آیه می‌فرماید، این به معنی آماده‌سازی و همچنین ذخیره کردن زنجیر و غل ها برای کافران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای تحقق اراده پروردگار در عالم خلق نیاز به یک مکانیزم عملیاتی در چرخه طبیعت است.

وی گفت: این‌که خداوند می‌فرماید عذاب را برای کافران ذخیره می‌کنیم پس باید دانست که خداوند به‌صورت یک مکانیزم عملیاتی این اقدام را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مسئله تجسم عمل در روز قیامت افزود: هر علمی که انسان انجام می‌دهد از بین نمی‌رود و به یک صورت دیگر تبدیل می‌شود که روایات و احادیث زیادی نیز در تصدیق این امر وجود دارد.

امام‌جمعه مشهد افزود: مسئله تجسم عمل ازنظر قرآن نیز ثابت‌شده و خداوند در قرآن می‌فرماید، روز قیامت روزی است که انسان اعمال خود را حاضر می‌بیند، این حاضر دیدن اعمال به معنای کیفر و پاداش نیست بلکه خود عمل است که در روز قیامت در برابر ما قرار می‌گیرد.

نماز جمعه این هفته مشهد مقدس میزبان پیکر مطهر آیت‌الله خزعلی بود و مردم نماز گذار و مو من مشهد در فاصله بین اقامه نماز جمعه و نماز عصر، بر پیکر ایشان نماز میت گذاردند.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر جمعه و در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه که در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد گفت: آیت‌الله خزعلی الگوی انسان مجاهد بود که داغ ایشان بر دل ما سنگینی می‌کند و امیدواریم خداوند متعال این ضایعه را برای جامعه ما جبران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا...

    • هوا

      فقط موهای پریشون نیست. اوضاع یقه های چاک خورده، آستین های آنچنانی،سایزها و مدلهای جلف و و و ، که روز به روز بد تر از قبل میشه، احساسات هر مسلمان معتقد را جریحه دار می کنه. لازم است که مسئولان تدابیر قاطعی در این خصوص بیاندیشن.

      پاسخ ها

      • mohamaad

        من نمی دونم کسانی که منفی میدن به چی فکر میکنند مگه مسلمان نیستید مگه به ناموس خواهر همسرتان غیرت ندارید واقعا غیرتتان اجازه میدهد خانم یا خواهرتان با وضع پوشش بد بیاد بیرون و همه نگا ها به سمتش باشه من خودم از کسانی نیستم که به پووش خانم ها زیاد سخت بگیرم ولی هرچی به اندازه خودش طوری لباس بپوشنند که زننده نباشه

      • بدون نام

        غیرت مسلمان فقط با موهای پریشان ناموسش به جنبش در نمی اید . برادر من . اگر همسایه ات گرسنه است و اگر همسایه ات به خاطر فقر خود فروشی می کند هم غیرتت باید به جوش اید . چرا از اسلام شما فقط همین یک مورد و البته چهار زنه بودن مردها را قبول دارید ؟

      • بدون نام

        عزيز دل برادر شما نگاه خودت رو درست كن انشاالله بقيه نگاه ها هم درست ميشود
        لباس زننده يعني چي؟ چرا اين اصطلاحات تو كشور ما باب شده؟
        اينهايي كه منفي ميدن بخاطر اينه كه مردم از اين گير دادن ها خسته شدن شما اگر به نزديك ترين افراد خانواده خودت هم زيادي گير بدي ديگه مطمئن باش براي حرف هاي مهمتر هم برات تره خورد نميكنن

    • ترسو

      اعتقاد و اعتماد جوانان با موي پريشان !! از بين نميره

      پاسخ ها

      • ذاکر

        میره، خوب هم میره، جوانان ما هر چقدر حزب الهی باشن، از امیرالمومنین علی(ع) که حزب الهی تر که نیستن، با زنان جوان نه صحبت میکرد و نه حتی سلام، وقتی علت را از او میپرسیدن در جواب میگفت، میترسم که گناهی مرتکب شوم،(نقل به مضمون)

    • بدون نام

      شما هم فقط به خانمها گیر میدهید اخه یکبار ما ندیدیم به شلوارهای تا زانو پایین افتاده اقایان گیر بدهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بايد اصلا كسي به كسي بخواهد گير بده
        همه ما ميبايست بصورت مسالمت آميز در كنار هم زندگي كنيم نه اينكه كسي بخواد به كس ديگر گير بده

      • ذاکر

        شما کاملا درست میفرمایید، اما یک زن بی حجاب میتونه به تعداد نامحدود مرد را منحرف کنه.

    • بدون نام

      به خاطر مو نیست

    • پیام

      ما که داریم میریم و خیلی هم لذت میبریم
      14 مهر وعده ما کنسرت بابک جهانبخش و اهنگ زیبا دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم!

      • پیام

        فقط دوست دارم نیست
        پر طرفدار ترین خواننده ایران هستش
        صدای عشق
        ای دل
        دوست دارم
        اکسیژن
        طهران
        سکوت
        فراموش کردم
        دلتنگی
        تو کنسرتش میخواد بخونه

    • بدون نام

      باید بساط کنسرت تو کشور ما جمع بشه،مگه اخه اینجا لس آنجلسه،موسیقی تو یه کشور اسلامی و شیعه چه معنی داره،یه عده عقده ای غرب زده میرن اونجا عقده هاشونو خالی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودتو ناراحت نكن كسي هم شما رو مجبور نكرده يه وقت خداي ناكرده به زور بري اونجا ناراحت بشي
        شما اعتقادات خودت رو داري و اعتقادات هر كسي براي خودش محترمه و قرار نيست بقيه هم مثل شما فكر كنن
        اينجا ايران است و موسيقي هم يكي از زيبايي هاي آفرينش است. افرادي كه دوستدار اين هنر زيبا هستند حق دارند از آن لذت ببرند

      • فهیمه

        جوونا تفریح دیگه ای ندارن دلشون به همین کنسرتهای خواننده های مورد علاقشون خوشه

      • ذاکر

        البته اینها را باید آزاد گذاشت برن تو کنسرت ها، انرژی خودشونو خالی کنن، و گرنه میریزن تو خیابون ها و عاشورایی دیگر رغم خواهند زد!!!

    • هموطن

      مسأله حجاب امری اجتمای و دینی است، رفتارهای انسانها به هم مربوطه و همه نسبت به هم مسؤلیم قرار نیست هرکی هر جور میخاد باشه باید به حریم جامعه و زندگی اجتماعی اهمیت بدیم و احترام بذاریم بی بند وباری و عدم رعایت حجاب این حریمو مخدوش میکنه هیچ آدم عاقل و منصفی نمیتونه این مسأله رو انکار کنه.
      دین ما هم دینیه که به خیلی مسائل توجه داره و ملاک امور را مصالح جمع در نظر گرفته اگر دینداریم باید به همه مسائل از جمله حجاب و رسیدگی به ناتوانان و .... توجه کنیم و هر مسأله ای هم در جای خودش مهمه و اگر یک مسأله ای رعایت نشه دلیل نمیشه به مسائل دیگه توجه نشه...
      منصف باشیم و سعی کنیم حتی در مسائلی هم که دین گفته عقل خودمون به کار بگیریم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت حرف کاملا منطقی زدی
        ولی منفی برای چی به چه دلیلی منفی آخه

    • صدرا

      با سلام
      مگر میشه جلوی نفوذ دشمن رو گرفت تو هر خونه ایرانی یه ماهواره هست ...
      برا چی جوونا نباید تفریح داشته باشن.
      اگر کنسرت های محلی و سنتی رو افزایش بدهید چه اشکالی داره
      مردم چه گناهی دارن که از کنسرت محروما
      طلاق چند درصد کم شده
      مشکل بیکاری چقدر کم شده
      ایا مشکل اساسی جوانهای ما کنسرت رفتنه

      پاسخ ها

      • ذاکر

        کسی با اصل کنسرت مشکل که نداره، اما نحوه برگذاریش اشکال داره، عزیز.

    • بدون نام

      نظر هموطن: نظر شما قبول به شرطی که حجاب مختص زنان نباشد وبه ان قسمتی از قران که به حجاب مردان پرداخته نیز توجه شود

    • bEHZAd

      مشکل بیکاری حل شد فقر حل شد گرسنگی حل شد فقط مونده این
      موی پریشون دختر مشکل اصلی ماست اگه حل شه همه مشکلات مخصوصن بیکاری و گرسنگی درست میشه
      به ریش نیس به ریشه است

    • محمدعلی

      پدرم زمانی رفتم سرکار وزمانی هم ازدواج کردم گفت پدر دزدی نکنی گفتم کاری که من دارم پول واموال داخلش نیست گفت دزدی فقط به پول نیست یک دقیقه که دیر بری یا زود بیایی حقوقت حرام شده و پولش به شکم زن وبچه ات یک روزی باید زجرش را بکشی این حرف را بالاتر ببریم بشه در دستگاه دولت بدون حتم اختلاسها روی این ناهنجاریهای اجتماعی اثر دارد /چرا که اگر این اختلاسها نبود .حرف ونصیحت اثر میکرد / رشوه نباشه اختلاس نباشه مردم راحت زند گی کنن / ازدواج بموقع میشه و کلا خیلی چیزها حل میشه

    • ذاکر

      سلام، ما این همه شهید دادیم، این همه سختی کشیدیم که هرکی با هر تیپ و صلیقه ای دوست داره تو کشور زندگی کنه، مسالمت آمیز یعنی چه؟، دوران قبل از انقلاب که با حجاب و بی حجاب کنار هم زندگی میکردن، ما انقلاب کردیم که زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) باشه انقلاب نکردیم که آب و برق ارزان بشه یا اینکه هرکسی با هر تیپ و صلیقه ای تو کشور زندگی کنه، و هر فرهنگی که از غرب میپسنده تو مملکت، پیاده کنه، اگه کسی فکر میکنه که با این همه مشقت و زجرهایی که از زمان مشروطه تا بعد از جنگ تحمیلی و تا همین حالا ملت، دولت و رهبری متحمل شدن، که هر کسی با هر تیپ و صلیقه در مملکت زندگی کنه، یک فکر احمقانه ای بیش نیست، که یا خودش را گول زده یا هدفش منحرف کردن مردم است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج