جاباما
۲۴۵۶۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان را قطعاً می شناسید. خودرویی که توسط کمپانی بزرگ فولکس واگن عرضه شده و در بازارهای مختلف و بزرگ جهانی توانسته به فروش بسیار خوبی دست یابد و شایستگی های این خودرو بر کسی پوشیده نیست.

وب سایت خودرو بانک: فولکس واگن تیگوان را قطعاً می شناسید. خودرویی که توسط کمپانی بزرگ فولکس واگن عرضه شده و در بازارهای مختلف و بزرگ جهانی توانسته به فروش بسیار خوبی دست یابد و شایستگی های این خودرو بر کسی پوشیده نیست.

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

حال این شرکت از نسل جدید تیگوان (Tiguan) رونمایی کرده و این خودرو را با چهره و تجهیزاتی جدید معرفی کرده است. تیگوان جدید ۶۰ میلیمتر طویل تر و ۳۰ میلیمتر عریض تر از مدل کنونی است و بیش از ۵۰ کیلوگرم سبک تر نیز شده است. همچنین فاصله بین دو محور تیگوان جدید ۷۷ میلیمتر بیشتر شده و به ۲۶۸۱ میلیمتر رسیده است.

تیگوان جدید روی همان پلتفرم معروف MQB پیاده شده و هشت پیشرانه مختلف توربوشارژ دیزلی و بنزینی برای آن در نظر گرفته شده است. تمامی این پیشرانه ها استاندارد یورو ۶ را کسب کرده اند و ۲۴ درصد بهینه تر از پیشرانه های قبلی عمل می کنند.

دو سری از پیشرانه های یعنی TSI و TDI روی این خودرو کار گرفته شده اند که قوی ترین هر مدل به ترتیب ۲۲۰ و ۲۴۰ اسب بخار توانایی تولید قدرت دارند. به غیر از مدل های پایه، این خودرو به سیستم چهار چرخ متحرک ۴Motion نیز مجهز است.

روی این خودرو تجهیزاتی مثل رینگ های ۱۹ اینچی (۲۰ اینچی به صورت سفارشی)، صفحه نمایش ۵ و یا ۸ اینچی، سیستم کنترل افراد پیاده، سیستم ترمز ضد تصادف خودکار، سیستم کنترل بین خطوط و روکش های چرمی نصب شده است.

فولکس واگن تیگوان قرار است در ابتدا به صورت ۵ نفره در سال میلادی بعدی و بعد از آن با مدلی متفاوت با فاصله بین دو محور بیشتر و ۷ نفره عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این خودرو در مکزیک ساخته خواهد شد.

در آخر هم یک موضوع را داخل پرانتز بگوییم. چند وقتی است که تیگوان توسط خودروسازان بم مجوز واردات را گرفته و مدت زیادی از این امر می گذرد اما هنوز عرضه این خودرو آغاز نشده و معلوم نیست چه چیزی باعث متوقف شدن این روند شده است اما امیدواریم هر آنچه باشد هر چه زودتر شاهد حضور این خودرو در بازار داخل باشیم.

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج