جاباما
۲۴۵۷۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مصباح: رهبری چطور بگویند اشکال کجاست؟

آیت ‏الله مصباح با اشاره به جایگاه وسیع و پر نعمت ولی فقیه گفت: یکی از نعماتی که خداوند به طور اختصاصی به جامعه و مردم ما بخشیده است وجود مبارک رهبر معظم انقلاب است.

پایگاه خبری انتخاب: آیت ‏الله مصباح با اشاره به جایگاه وسیع و پر نعمت ولی فقیه گفت: یکی از نعماتی که خداوند به طور اختصاصی به جامعه و مردم ما بخشیده است وجود مبارک رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری راه نفوذ فرهنگی دشمن به کشور خاطر نشان کرد: دشمنی از دشمن انتظار می‏رود و کار دشمن همیشه دشمنی بوده و خواهد بود و غیر از این نیز نباید انتظار داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بعد از مستحکم کردن پایه‏های خود در مرزهای جغرافیایی خویش شروع به انتشار این تفکر در منطقه و جهان کرد که دو قطب ابر قدرت جهان را به اتحاد با دشمنی با خود واداشت اما بعد از فروپاشی نظام کمونیستی تنها دشمن استکبار و لیبرالیزم انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آنها از هر مسأله‏ کوچک و بزرگی استفاده کردند تا انقلاب اسلامی را نابود و یا منحرف کنند اما موفق نشدند تا اینکه به این نتیجه رسیدند که ریشه این همه پایداری و استحکام مردم ایران ایمان آنها است به همین سبب تمام توان خود را برای از بین بردن ایمان مردم انقلابی ایران به کار گرفتند.

وی افزود: دشمن برای هر صنفی نقشه‏ای متناسب با آن را طراحی می‏کند و راه نفوذ فرهنگی خود را هموار می‏کند، عده‏ای را با ورود خودروهای خارجی به کشور، عدهای را با بازگشایی سفارت خانه ‏ها و عدهای را با وعده به قدرت رسیدن فریب می‏دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زندگی زاهدانه امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) بسیسار زاهدانه زندگی می‏کردند و غذای آنچنانی در منزل شان نبود؛ ایشان ماهی ۴۵ تومان شهریه از آیت ‏الله بروجردی می‏گرفتند و با همان زندگی خود را اداره می‏کردند.

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد: امروز مهم‏ترین نیاز جامعه وحدت و همدلی است که البته محور آن و محور دیگر فعالیت های اجتماعی ولی فقیه است و اگر ولی فقیه محور وحدت نباشد وحدت بی‏فایده خواهد بود و هرکس خود را محور وحدت معرفی خواهد کرد. وحدت این نیست که یک نفر بگوید شما تابع من باشید و هر چه گفتم همان نیز اجرایی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود ابراز داشت: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پر از رمز و کلید واژه بود که اگر این رموز و و کلید واژه ها کشف شود خواهید دید که این سخنرانی برای یک عمر کافی خواهد بود.

آیت الله مصباح یزدی بزرگ ترین خطر متوجه انقلاب اسلامی را خطر فرهنگی و فکری دانست و با یادآوری هشدارهای صریح رهبری در این باره، بیان داشت: همیشه باید چشم و گوش ما متوجه سخن رهبری باشد، اگر به تعابیری که ایشان به کار می برند دقت کنیم خواهیم فهمید اشکال کجاست؟ ایشان دیگر باید به چه لسانی بگویند اشکال کار ما کجاست؟ ما معتقدیم مخاطب فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در وهله نخست فرهنگیان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج