جاباما
۲۴۵۸۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

احتمال وقوع سیلاب در استان های شمالی

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر در بیشتر استان‌های شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر در بیشتر استان‌های شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور طی امروز بر تداوم ناپایداری های همرفتی به شکل رشد ابرهای جوششی و بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر و دامنه های البرز و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به پیش بینی ها احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های محلی در استان های مازندران، دامنه های البرز، قزوین، البرز، سمنان، نیمه غربی اصفهان را داریم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: طی امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با توجه به نفوذ جریانات مرطوب جنوبی و امکان وقوع ناپایداری های محلی در استان های هرمزگان، کرمان و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان های چهارمحال و بختیاری و فارس احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.

گودرزی در پایان در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران بیان کرد: وضعیت آب و هوای تهران کمی ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده است. بیشنیه دمای تهران ۲۶ درجه سانتی گراد و کمینه آن ۱۵ درجه سانتی گراد است که طی روزهای آینده افزایش دما را شاهد خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج