جاباما
۲۴۵۹۱۶
۸ نظر
۵۰۲۱
۸ نظر
۵۰۲۱
پ

تصاویری از بهنام صفوی پس از عمل جراحی

نشست خبری کنسرت‌ها و آلبوم جدید «بهنام صفوی» در برج میلاد تهران برگزار شد.

موسیقی ما: نشست خبری کنسرت‌ها و آلبوم جدید «بهنام صفوی» در برج میلاد تهران برگزار شد. شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزارکننده این نشست بود و آنها از اصحاب رسانه میزبانی کردند. قرار است که اولین کنسرت بهنام صفوی در سال ۹۴ روز هفدهم مهرماه برگزار شود و البته این برنامه از یک جهت دیگر هم اولین است. این اولین کنسرت پاپ برج میلاد تهران است که پس از دو سال برگزار می‌شود زیرا طی دو سال اخیر به غیر از اجراهای جشنواره موسیقی فجر، این سالن میزبان هیچ اجرای پاپ دیگری نبود.

بهنام صفوی در این نشست اعلام کرد: «خوشحال هستم که بالاخره این فرصت دست داد تا بعد از سپری کردن دوران بیماری ، مجددا در خدمت هواداران باشم و در این نشست به تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خودم بپردازم. حدود دو سال پیش بود که متوجه شدم از ناحیه مغز دچار مشکلاتی هستم و تقریبا از همان دوران بود که درمان خود را آغاز کردم. اما حدود چهار ماه پیش مشکل من جدی‌تر شد و بنا به توصیه پزشکان، موظف به عمل جراحی شدم تا اینکه تیرماه امسال در بیمارستان بستری شده و این عمل جراحی روی مغز من صورت گرفت. البته بعد از عمل جراحی پزشکان برایم استراحت مطلق تجویز کردند و صراحتا اعلام شد که من به هیچ عنوان فعلا نمی‌توانم کنسرت یا آلبومی را به بازار موسیقی ارائه کنم مگر اینکه این اقدام با اجازه تیم پزشکی باشد.»

این خواننده و آهنگساز در ادامه افزود: «بیش از دو سال است که درگیر این بیماری هستم و در این مدت تمام تلاش خودم را به کار گرفتم تا هیچ کسی جز خانواده‌ام از ماجرای بیماری من اطلاع پیدا نکند. اما اینکه طی ماه‌های اخیر درباره این بیماری اطلاع‌رسانی کردم، فقط به خاطر پیش‌بینی از حواشی‌ بود که امکان داشت فضای موسیقی را ملتهب کند. البته در این مدت خیلی‌ها که حتی طرفدار موسیقی هم نبودند، به بیمارستان آمدند و جا دارد از آنها تشکر کنم زیرا این مساله با دعای ملاقات‌کنندگان، روی من تاثیر زیادی داشت.»

محمدرضا خانزاده، مدیرعامل شرکت اکسیر نوین، در بخش دیگری از این نشست خبری اظهار داشت: «انتظار نداشتیم که کنسرت بهنام قبل از ایام محرم و صفر اجرا شود اما با همکاری صمیمانه برج میلاد و همچنین مجوزی که پزشکان به ما دادند، مفتخریم که می‌توانیم برگزارکننده کنسرت این خواننده باشیم. اینکه برگزاری کنسرت‌های پاپ در برج میلاد، برگزار شود یا نه، در حیطه وظایف من نیست و بهتر است که این موضوع را با مسئولان برج میلاد در میان بگذارید. اما من به سهم خودم از همکاری این مجموعه برای صدور مجوز برپایی کنسرت در برج میلاد تقدیر ویژه می‌کنم.»

بهنام صفوی: این برنامه کنسرت مردم است

بهنام صفوی پس از پایان این نشست خبری در گفتگوی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد: «عمل جراحی روی مغز بسیار سنگین بود و تیم پزشکان اعلام کردند که ما فکر نمی‌کنیم شما در مدت کمتر از شش ماه بتوانید اجرایی داشته باشید. دوره درمان تکمیلی من شامل شیمی درمانی و پرتو درمانی با توجه به عوارضی که دارد سنگین بود. سعی کردم روحیه خودم را حفظ کنم و هنوز هم دارم و این روحیه بالا را مدیون هوادارانم هستم. آنها در دوره پیش از بستری شدن و پس از عمل جراحی سنگ تمام گذاشتند. با تلاش و محبت مسئولان محترم شرکت اکسیر نوین و برج میلاد تهران برای بازگشت این روحیه به من تصمیم گرفتیم که سنگ محکی بزنم و هفدهم مهرماه در برج میلاد اجرا داشته باشم. به نظر من این برنامه کنسرت مردم است و می‌خواهیم جشن حضور دوباره کنار مردم را برگزار کنیم. در این کنسرت یک قطعه از آلبوم جدید را اجرا می‌کنم و بخش‌های دیگر کنداکتور ما هم به اجرای آثار خاطره انگیز اختصاص دارد.»

او در ادامه افزود: «به دلیل طی مراحل درمانی، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. باید در کنسرت هفدهم مهرماه خودم را محک بزنم تا ببینم که از لحاظ جسمانی در شرایطی قرار دارم. از الان تمام تلاش خودم را می‌کنم و می‌دانم که اجرای خوبی خواهیم داشت ولی به محض اینکه رفلکس بدنی خودم را ببینم برای مراحل بعدی برنامه ریزی قطعی خواهیم داشت. در مورد شهرستانها هم باید بگویم که برگزاری تور کنسرت به پس از انتشار آلبوم جدیدم موکول می‌شود. باز هم می‌گویم که با توجه به شرایط جسمی من برنامه ریزی خواهیم داشت.»

صفوی نهایتا درباره عوامل حاضر در آلبوم جدیدش گفت: «حضور دوستان زیادی نظیر «بهروز صفاریان»، «معین راهبر»، «کوشان حداد»، «حامد برادران» و «غلامرضا صادقی» و سایر دوستانی که شاید از قلم انداخته باشم قطعی شده و افتخار دادند و در کنار یکدیگر همکاری خواهیم داشت.»


محمدرضا خانزاده: پس از آلبوم جدید حتما به صورت رسمی‌تر و مفصل‌تر کنسرت‌های تهران این خواننده را برگزار می‌کنیم

محمدرضا خانزاده پس از اتمام جلسه به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این قرارداد بین شرکت ما و بهنام صفوی چند ماه قبل برای کنسرت‌های تهران و آلبوم جدید به ثبت رسید. متاسفانه این بیماری از گذشته گریبانگیر بهنام شد و طی چند ماه اخیر به شدت درگیر بود. ما در این مدت نتوانستیم آلبوم را به بازار عرضه کنیم زیرا قرار بود که پیش از ماه‌های محرم و صفر منتشر شود. به امید خدا با هماهنگی بهنام جان انشاالله آلبوم جدید او پس از ایام سوگواری از سوی شرکت «اکسیر نوین» روانه بازار می‌شود. پس از آلبوم جدید حتما به صورت رسمی‌تر و مفصل‌تر کنسرت‌های تهران این خواننده را برگزار می‌کنیم.»

او در ادامه افزود: «در اینجا از مسئولین محترم برج میلاد تهران تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند تا برای افزایش روحیه بهنام، او بتواند قبل از محرم و صفر روی استیج حاضر شود و هوادارانش را ببیند. قطعا این اتفاق برای روحیه او درمان بیماری‌اش تاثیر دارد. زمان خالی دیگری نبود و برج میلاد با ما همکاری کرد تا استثنائا این یک شب و یک سانس را برنامه داشته باشیم. در مورد سیاست‌های برج میلاد نسبت به کنسرت‌های پاپ اطلاع ندارم و این برنامه به صورت استثنا و فقط به خاطر شرایط ویژه بهنام و فقدان زمان خالی بود. اینکه در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد به سیاست‌های مسئولین برج مربوط می‌شود و اطلاع دقیقی ندارم.»

مدیرعامل شرکت اکسیر نوین نهایتا درباره آلبوم جدید بهنام صفوی هم اعلام کرد: «تقریبا مجوز اکثر قطعات آلبوم بهنام اخذ شده و کارهای تکمیلی آثار توسط او و همکارانش انجام می‌شود. روند اتمام تولید و انتشار به شرایط جسمانی بهنام هم بستگی دارد زیرا هر روز شیمی درمانی و پرتو درمانی او انجام می‌شود. فکر می‌کنم به امید خدا بتوانیم پس از ماه‌های محرم و صفر این آلبوم را در بازار پخش کنیم. بهنام روحیه بسیار خوبی دارد و خودش اصرار دارد که متفاوت‌تر از گذشته فعالیت کند. امیدوارم با این کنسرت و دیدار او با هوادارنش بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درپناه حق همیشه سالم وتندرست بمانی

    • mmn

      یادش رفته تا دیروز داشت میمرد حالا برا من باکلاس شده از این عینک ضایه ها زده چشمش

      پاسخ ها

      • ف

        دوست داری با لباس بیمارستان میومد ؟

      • mmn

        به تو چه من چی دوست دارم نظرمو گوفتوم

    • بدون نام

      چقدربدبینید.شاید بنده خدابه خاطر مشکل مغزی که داشته وتحت عمل قرارگرفته مجبورشده عینک بزنه.

    • دنیا مشیری

      سلام برای آقای بهنام صفوی آرزوی سلامتی و آرامش دارم ولی آقا بهنام چرا گاهی توی عکسهایت نگرانی موج می زند شما قوی تر از آن هستید که مقاومت نکنید پس امید داشته باش و تومل کن یا علی

    • بدون نام

      انشاله خدا سلامتی را بهتون برگردونه

    • ترمز

      زیاد دعوا نکنید پیغمبر نیست که خودتون رو میکشید



      والاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج