جاباما
۲۴۵۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش شدید ونگر به داوری

سرمربی آرسنال می‌گوید مهاجم خشن چلسی باید دو بار از زمین مسابقه اخراج می‌شد که داور این فرصت‌ها را نادیده گرفت.

خبرگزاری ایسنا: آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از شکست تیمش برابر چلسی در داربی شهر لندن با ناراحتی از نتیجه کسب‌شده گفت: امشب اصلا دوست ندارم جای مایک دین، داور مسابقه باشم. او عملکرد ضعیفی داشت. کاستا مهاجم حریف باید دو بار اخراج می‌شد. او به عمد بازیکن من را زد. او در هر مسابقه کارهای خشنی از خود نشان می‌دهد و در هر بازی به دلیل ضعف داوری از اخراج جان سالم به در می‌برد. از اول مسابقه می‌دانستیم که او به دنبال چه چیزی است و می‌خواهد چه کار بکند. البته این را هم بگویم که مدافع من نباید به او واکنش نشان می‌داد ولی اینکه کاستا تا پایان مسابقه در زمین بود و اخراج نشد شان داوری را می‌رساند. دیگر نمی‌دانم درباره داور چه بگویم. کاستا هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد و در زمین باقی می‌ماند و تازه هر کس که به او اعتراض می‌کند از زمین اخراج می‌شود.

فکر می‌کنم این رفتار پسندیده و خوب نباشد. اگر تصاویر بازی را به دقت نگاه کنید ملاحظه می‌کنید که او به چه شکل به صورت مدافع من ضربه زد. او دو بار این کار را به عمد انجام داد. چگونه داور او را اخراج نکرد؟ اصلا از تصمیم داور سر در نمی‌آورم. دیگر اخراج از این واضح‌تر نمی‌شد. این چه تصمیمی بود که داور گرفت؟ او کاستا را اخراج نکرد و مدافع من را اخراج نکرد.

آرسن ونگر ادامه داد: بار دیگر تاکید می‌کنم که مدافع من نباید به کاستا واکنش نشان می‌داد ولی او راه دیگری نداشت. بازی همان‌طور که می‌خواستیم پیش رفت ولی متاسفانه اشتباهات داوری در آن تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم حداقلش این بود که باید هم گابریل اخراج می‌شد و هم کاستا. امیدوارم که اتحادیه کاستا را محروم کند.

سرمربی توپچی‌های لندن در پایان گفت: خیلی تلاش کردم تا درباره مسائل فنی صحبت کنم ولی تصاویر ضربه کاستا به مدافع من آنقدر واضح است که نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. داور مسابقه حرفه‌ای است و من از او انتظار داشتم که تصمیم حرفه‌ای بگیرد ولی او عملکرد خوبی نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج