جاباما
۲۴۵۹۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنیتس: از کسب ۳ امتیاز بازی خوشحالم

سرمربی رئال مادرید نسبت به سوت‌های اعتراض‌آمیز، خود را بی‌تفاوت نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی خفیف تیمش مقابل گرانادا با تک‌گل بنزما اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم بهره نبردیم.

وی افزود: جای لوکاس واکس را به سمت چپ برای کمک به مارسلو عوض کردیم و سپس سیستم ۴-۴-۲ را به ۴-۲-۳-۱ تغییر دادیم. با وجود کواچیچ موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما در ضربات آخر مشکل داشتیم.

رافائل بنیتس نسبت به سوت‌های اعتراض‌آمیز بی‌تفاوت نشان داد و گفت: زمانی که بازی تمام شد خوشحال شدم چون نتیجه مورد نظر را کسب کردیم. می‌دانیم که باید خوب بازی کرد و پیروز شد اما وقتی چیزی که می‌خواهیم خوب پیش نمی‌رود پیروزی عالی است.

بنیتس درباره ضربه‌های آزاد رونالدو گفت: گاهی اوقات این ضربات را بازیکنان دیگری هم می‌زنند و رونالدو در این موقعیت گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. باید به او اعتماد به نفس داد و می‌دانیم که از این طریق گل‌های زیادی خواهد زد. خامس و بیل نیز ضربات آزاد خوبی می‌زنند اما در این بازی حضور نداشتند. به کریستیانو خیلی اعتماد داریم.

رئال مادرید با عملکرد خوب کیلور ناواس باز هم دروازه خود را بسته نگه داشت. سرمربی این تیم معتقد است: تیم در دفاع خیلی خوب است. باید بهتر از این شد و بیش از یکی دو فرصت گلزنی به تیم حریف نداد. باید تلاش کرد تا موقعیت‌ها کمتر شود. کیلور مانع از گل در برخی از موارد شد. زمانی که ۵ بازی بدون اینکه گلی دریافت کند را پشت سر می‌گذارد یعنی تیم وظایف خود را به خوبی انجام داده است. ما باید به تلاش خود برای بهترشدن ادامه بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج