جاباما
۲۴۶۰۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ واقعا چه انتظاری دارید؟

آيد‌ين سيارسريع در روزنامه قانون نوشت:

چهارشنبه که جلد استقبال طنزنویسان از آمدن احمدی نژاد را کار کردیم خیلی‌ها معترض شدند و گفتند این شوخی‌اش هم خوب نیست. یک سری هم ترسیده بودند. اینها همان‌هایی هستند که تو اوقات بی سوژگی و روزهایی که تنها خبر دنیای سیاست «لبخند عجیب حدادعادل در خندوانه + عکس» است وقتی بهشان می‌گوییم: به من بدبخت یه سوژه بده بنویسم، میگن: بیا زندگی منو بنویس، همه‌اش سوژه‌اس! حقیقت این است که واقعا در زمان عسرت و تنگدستی کسی دست ما را نمی‌گیرد. این فقط احمدی نژاد و اطرافیانش بودند که لحظه‌ای ما را به خودمان واگذار نمی‌کردند. اما این روزها چی؟ کی سراغ ما را می‌گیرد؟ کی بعد از دولت روحانی آمد و یک سوژه کف دست ما گذاشت؟ با نگاهی گذرا به خبرهای دیروز پی به مظلومیت ما خواهید برد:

خبر مهم اول) یک بزرگواری: کنسرت جولانگاه دشمن است.

به‌خاطر موی سپید ایشان نمی‌توانیم به این موضوع بپردازیم.

خبر مهم دوم) سفر نخست وزیر بنگلادش به تهران

نخست وزیر بنگلادش که به کشور وارد شد هیچکس فکر نمی‌کرد این خانم مسن نخست وزیر یک کشور باشد. گفتیم مادری آمده لابد می‌خواهد شکلات بدهد یا فوقش مجردها را به خانه بخت بفرستد، یعنی هیچ جوره نمی‌شد قانع شد که ایشان نخست وزیرند، حتی وقتی هیات استقبال بادیگاردهای همراه ایشان را هم دید گفت: مادرجان اینجا کشور امنیه، بادیگارد چرا آوردی با خودت؟ بعدا البته گفتند ایشان نخست وزیرند و این باعث شد همه خودشان را جمع کنند. به‌هرحال ما از حضور زن‌ها در سیاست استقبال می‌کنیم، فقط موگرینی‌اش را بیشتر کنند.

خبر مهم سوم) معاون اول رئیس جمهور وارد زابل شد.

خیلی ممنونیم ولی چرا هیچ حرفی نمی‌زنند در همان زابل؟ چرا شیرین کاری نمی‌کنند؟ چرا میتینگ برگزار نمی‌کنند چهار تا حرف بامزه بزنند؟ یادش بخیر. آقای احمدی نژاد هنوز چهل کیلومتر می‌خواست به شهر مورد نظر برسد توی همان ماشین سه چهار تا سوژه می‌داد. یا بالاخره از سان روف می‌آمدند بیرون و یک حرکتی می‌کردند که ما لااقل بدانیم فردایش چی باید بنویسیم.

خبر مهم چهارم) جلالی: پنالتی اول پرسپولیس صددرصد غلط بود.

بنده حرفی ندارم.

خبر مهم پنجم) رضایا هم به اجرای ژوله واکنش نشان داد.

فقط یک قدم تا واکنش آرمین تو ای اف ام!

خبر مهم ششم) یک ایرانی دیگر وارد کاخ سفید شد.

از آنجایی که معاونت اول ریاست جمهوری آمریکا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، رئیس دفتر ریاست جمهوری و پست دامادی وزارت امور خارجه را قبلا ایرانی‌ها در دست گرفته بودند خانم هدیه روشن غفاریان به عنوان مسئول جدید بخش گل آرایی کاخ سفید انتخاب شدند. (جدی)

و اما هفتمین خبر مهم کشور: صید خطرناک ماهیگیر ژاپنی + عکس ‌

واقعا انتظار دارید ما راجع به این‌ها چی بنویسیم؟ متاسفانه بسیاری از سوژه‌ها را این روزها کسانی می‌دهند که ما به دلیل احترام بیش از حد به این عزیزان از شوخی کردن با آنها معذوریم، سوژه‌های دیگر را هم که می‌بینید. واقعا چه انتظاری دارید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج