۲۴۶۰۸۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ بدحجاب‌ ها در پارکینگ

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

قبلا یه سری آدم یخ و زیر صفر درجه سانتیگراد به محض این که می‌دیدن یکی برای نبستن کمربند ایمنی جریمه شده اشاره به کمربند شلوار می‌کردن و می‌گفتن: مگه سفت نبسته بودی؟ هر هر هر (۱). از آنجایی که هر شوخی و تخیلی در مملکت عزیز ما یه روز به تحقق می‌پیونده به لطف خدا مجلس به دنبال تصویب طرحی است که به موجب این طرح «شل بستن» یا همان «بدحجابی» جریمه نقدی به همراه داره. قبلا خانم‌ها اعتراض داشتن و می‌گفتن: چرا به زن مثل یه وسیله توی خونه نگاه می‌شه؟ الان خوشبختانه صدای این اعتراض‌ها به گوش مسئولین رسیده و دوستان دارن تلاش می‌کنن که به زن مثل وسایل بیرون از خونه نگاه بشه. اگه تا دیروز اعتقاد بر این بود که زن همون ماشین لباسشویی-ظرفشویی یا نهایتا دیگه ماشین چمن زنی ناطقه، الان پذیرفته شده که زن اتومبیلیه که می‌تونه آزادانه تو خیابون حرکت کنه. (۲) مسلما زن هم مثل هر ماشینی در صورت تخلف جریمه می‌شه. سانروف باز، حرکات نمایشی در خیابان، عدم توجه به فرمان ایست در ورودی ورزشگاه‌ها، خروج از خانه و محدوده طرح ترافیک بدون اذن شوهر از جمله این تخلفات است. همچنین اگه احیانا موتوری بماله و فرار کنه، چون موتوری دست خودش نیست و طبیعتش اینطور اقتضا می‌کنه و احتمالا کرم هم از ماشین بوده، خود ماشین جریمه میشه. در صورت تصویب این طرح وقتی با همسرانمون می‌ریم بیرون باید خیلی بیشتر از قبل مواظب باشیم. ممکنه جایی کار داشته باشیم که نتونیم همسرمون رو با خودمون ببریم، بگیم یه لحظه اینجا وایسا تا من برگردم. و وقتی برگردیم ببینیم همسره نیست! خدایا کجا رفته؟ موبایلشم که جواب نمیده. مغازه‌های اطراف رو می‌گردیم می‌بینیم بازم نیست. بر می‌گردیم سر جای اول، می‌بینیم جایی که خانوم ایستاده بود یه تابلویی زده بودن و روش نوشته بودن: بدحجاب ممنوع! حمل با جرثقیل.

هیچی دیگه! بدحجاب رو می‌برن پارکینگ، بعدش باید کلی خلافی پرداخت کنیم و کلاس‌های آموزشی شرکت کنیم تا بدحجابمون رو ترخیص کنن. پس برادرم! آیا بهتر نیست اتومبیلت را در خانه بگذاری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنی؟

۱) زهرمار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﻮﺩ ﻳﺦ ﻳﺦ

    • بدون نام

      والا آدم یه اخباری می شنوه به همه چیز خودش شک می کنه.

    • یخمک

      داداچ یهو میبینی تریلی رفت روش حواستو جمع کن
      اتومبیل عمومی هم صد نفر یهو سوار میشن تو هم یکیش
      ولی اگه قانون رو رعایت نکنی یهو می بینی اتومبیلت شد عمومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج