۲۴۶۰۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رقابت جالبِ «پرتاب تلفن همراه»! +عکس

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند در همان بدو خرید گوشی‌های جدید به دنبال یافتن برچسب‌های ویژه صفحه‌نمایش و البته گاردهای محافظ و یا کیس‌ها و کیف‌های مخصوص هستند تا گوشی خود را تا حد امکان در برابر هر گونه آسیب و ضربه محافظت کنند.

وبسایت فارنت - حسن کریمی: اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند در همان بدو خرید گوشی‌های جدید به دنبال یافتن برچسب‌های ویژه صفحه‌نمایش و البته گاردهای محافظ و یا کیس‌ها و کیف‌های مخصوص هستند تا گوشی خود را تا حد امکان در برابر هر گونه آسیب و ضربه محافظت کنند.

رقابت جالبِ «پرتاب تلفن همراه»! +عکس

با این وجود در کشور فنلاند کاربرانی هستند که کاملا عکس این عمل می‌کنند. باور کنید یا نه رقابت‌های جهانی پرتاب گوشی‌های همراه از سال ۲۰۰۰ تا کنون در شهر Savonlinna در قسمت جنوب شرقی فنلاند برگزار شده و این مکان میزبان ورزشکارانی! از این کشور و دیگر کشورهای اروپایی بوده است.

رقابت جالبِ «پرتاب تلفن همراه»! +عکس

در قالب این مسابقه کاربران می‌توانند گوشی‌های قدیمی و فرسوده خود را به منظور رقابت با سایر شرکت‌کنندگان به دورترین نقطه پرتاب کنند. مرکز محلی بازیافت نیز که با برگزارکنندگان مسابقه همکاری نزدیکی دارد این گوشی‌های هوشمند را به‌منظور بازیافت مجدد جمع آوری می‌کند. از سوی دیگر حاضرین و شرکت‌کننده‌ها می‌توانند در این رویداد یک گوشی هوشمند جدید نیز خریداری کنند و البته جوایزی نیز به برندگان اهدا خواهد شد.

همان‌طور که حدس می‌زنید، جایزه اول یک گوشی هوشمند است که احتمالا سال آتی توسط کاربر در مسابقه شرکت داده خواهد شد. همانند هر مسابقه دیگر، قوانینی خاص نیز بر این رقابت‌ها حاکم است. در این مسابقه می‌توانید هر مدل گوشی از هر برندی را استفاده کنید و البته برای پرتاب باید در محدوده‌ای مشخص قرارگیرد و از آن خارج نشوید.

نهایتا هیئت داوران صحیح بودن پرتاب و یا پرتاب اشتباه را تشخیص خواهند داد و البته برنده رقابت را مشخص می‌کنند. از سوی دیگر این داوران وضعیت فیزیکی و روحی شرکت‌کننده را مورد بررسی قرار می‌دهند تا وی با شرکت در این مسابقه برای خود و یا سایرین مشکلی ایجاد نکند.

رقابت جالبِ «پرتاب تلفن همراه»! +عکس

در سال ۲۰۱۳ کلیه برندگان در دسته مردان فنلاندی بودند. بیشترین پرتاب، ۹۷.۷۳ متر بود و برنده این رقابت Riku Haverinen نام داشت. دومین پرتاب طولانی نیز ۸۷.۸۸ متر بود و توسط Ilkka Aaltonen انجام شد. سومین پرتاب ۸۶.۰۹ متر بود و به Otto Sammalisto اختصاص داشت.

در دسته زنان نیز Asa Lundgren از کشور سوئد با پرتاب ۴۰.۴۱ متر اول شد. نفر دوم نیز Louise Van De Ginste با پرتاب ۳۹.۸۸ متر بود و سومین نفر نیز یک فنلاندی به نام Tanja Pakarinen بود که توانست گوشی خود را ۳۶.۶۹ متر پرتاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج