۲۴۶۲۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تصاویر لو رفته از بسته‌ بندی آیفون‌های ۶s

تصاویر لو رفته از بسته‌بندی آیفون‌های ۶ اس آماده ارسال شدن با رنگ‌بندی مختلف را مشاهده میکنید.

وب سایت نوچه: شاید هیچ سالی به‌اندازه امسال شور و هیجان طرفداران آیفون برای ملاقات با سری S این گوشی به این اندازه بالا و همه‌گیر نبوده. معمولاً آیفون‌های سری S برتری چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود ندارند اما اپل کاری کرده که این روند کمی تغییر کند.

افرادی که موفق به‌پیش خرید آیفون ۶ اس موردنظر خود شده‌اند از جمعه همین هفته شروع به دریافت گوشی هوشمند محبوبشان خواهند کرد و ازآنجایی‌که اپل سخت مشغول فرآیند آماده‌سازی و ارسال به‌موقع این گوشی به دست خریداران است برای همین چندان جای تعجب نیست که تصاویری هم از انبارها و محل‌های بارگیری این گوشی در این چند روز به‌طور مداوم دیده شود.

یک وب‌سایت اسپانیایی تصاویری از چهار بسته‌بندی آیفون ۶ اس را در رنگ‌های مختلفی که اپل عرضه کرده نشان می‌دهد که همان رنگ‌های نقره‌ای، قرمز طلایی، طلایی و خاکستری هستند. بسته‌بندی آیفون‌ها مثل گذشته تماماً سفیدرنگ است اما تصویر ماهی روی آن رنگ‌بندی متفاوتی دارد. به‌عنوان‌مثال آیفون قرمز طلایی ماهی نارنجی‌رنگ، آیفون نقره‌ای ماهی آبی‌رنگ، آیفون طلایی ماهی آبی و طلایی‌رنگ و آیفون خاکستری هم ماهی قرمزرنگی را در پس‌زمینه مشکی بخش بالایی جعبه خود دارد.

تصاویر لو رفته از بسته‌ بندی آیفون‌های 6s

هنوز مشخص نیست که اپل چطور تا این حد به این ماهی علاقه پیداکرده است اما همان‌طور که میدانید یکی از والپیپرهای زنده آیفون ۶ اس همین ماهی معروف است. در ادامه وب‌سایت چینی‌زبان Feng هم تصاویری از خود آیفون قرمز طلایی منتشر کرده که برخلاف نام این رنگ بیشتر به رنگ صورتی شبیه است تا اینکه ترکیبی از رنگ‌های قرمز و طلایی باشد.

فرآیند ارسال آیفون‌های پیش‌خرید شده سریع‌تر از چیزی که تصور می‌شد در حال پیگیری است و حتی از دو روز پیش بسیاری از افراد ساکن سایر کشورهایی که جز اولین‌ها در دریافت آیفون‌های جدید هستند و کمی بعد هم آمریکایی‌هایی که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند به هنگام مراجعه و پیگیری وضعیت کالای خود به‌جای کلمه‌ی "در حال پردازش" با کلمه‌ی "آماده‌سازی برای ارسال" روبه‌رو شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این بسته بندی، ما فقط ماهی شو داریم، فایتر

    • مهدیه

      ماهی کجا از این بسته بندی ها داره!!!!!فقط بستنی هامون ازبسته بندی ها داره همونم درجه 5

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج