جاباما
۲۴۶۳۱۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شرایط اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی خرید کالا

یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به زوجین علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی به رفع مشکل زوج‌ها در خرید کالاهای مورد نیاز کمک می کند.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به زوجین علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی به رفع مشکل زوج‌ها در خرید کالاهای مورد نیاز کمک می کند.

عباس هاشمی با اشاره به طرح حمایتی دولت براساس تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۴ در قالب تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به زوجین گفت: هدف از این طرح حمایت از تولید کنندگان داخلی است تا خریداران واقعی بتوانند کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تامین کنند.

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات، افزود: فرآیند دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به این صورت است که متقاضیان به سامانه ازدواج بانک مرکزی مراجعه و با انتخاب گزینه تسهیلات کالایی و ثبت کد ملی، شناسه رهگیری دریافت می کنند.

وی ادامه داد: سپس با مراجعه به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت با تولید کنندگان و فروشگاه های ارائه دهنده کالا آشنا و نسبت به انتخاب و طی نمودن مراحل بعدی شامل اعتبار سنجی و دریافت پیش فاکتور و دریافت کالا اقدام می‌کنند.

هاشمی تاکید کرد: در این شرایط دولت با تولیدکنندگان طرف بوده و پولی بین خریداران و فروشندگان مبادله نمی شود. عدم استفاده از منابع و تسهیلات بانکی به دلیل محدودیت‌های موجود، این طرح را از سایر طرح‌ها متمایز کرده است، لذا با این روش و به دلیل عدم گردش وجوه نقدی جلوی هرگونه تقلب و صدور فاکتورهای صوری گرفته خواهد شد.

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در این طرح زوجین با پرداخت سود معقول سالیانه اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود می‌کنند و در بین مشارکت کنندگان، تولیدکنندگانی هم هستند که با نرخ فروش نقدی اقدام به فروش اقساطی کالای تولیدی خود می‌کنند.

وی اظهارداشت: آئین نامه اجرایی این طرح براساس قانونی است که به تصویب مجلس رسیده است و چنانچه افرادی تمایل به استفاده از این تسهیلات را نداشته باشند، می توانند از تسهیلات وام ازدواج به صورت نقدی و طرح خریدکالای مصرفی با دوام تا سقف خرید ۸ میلیون تومان استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Utopia

      ملت رو هم ببو گلابی فرض کردید با این طرح!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج