۲۴۶۳۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جلالی: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم.

مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سیاه جامگان و سایپا در چارچوب مسابقه‌های جام حذفی افزود: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و در طول ۱۲۰ دقیقه فوتبال باکیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم و خیلی خوشحال هستم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به مراحل بالاتر جام حذفی برسیم.

وی درباره صحبت‌های اخیر درباره سجاد مشکل‌پور بازیکن تیمش که در بازی پرسپولیس اتفاق افتاده بود افزود: وقتی بازی را می‌بریم همیشه از این صحبت‌ها مطرح می‌شود. برای این بازی ۴ بازیکن مصدوم را داشتیم که از بازیکنان اصلی تیم ما بودند و نتوانستیم در این بازی از آن‌ها استفاده کنیم و پرداختن به چنین موضوعاتی فکر نمی‌کنم درست باشد.

جلالی با مهم دانستن بازی‌های جام حذفی گفت: با توجه به اینکه چهار روز پیش پرسپولیس بازی کرده بودیم و ۴ روز دیگر هم یک بازی سخت با فولاد خوزستان داریم، باز هم با تیم کامل در این دیدار حاضر شدیم و قطعا برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم.

وی درباره دیدگاه شخصی‌اش از فوتبال خراسان عنوان کرد: سال‌ها بود که فوتبال خراسان چه در بحث مربیگری و چه در بحث بازیکنی فعالیت خوبی نداشت ولی نکته مهم در فوتبال خراسان به دو تیم پیام و ابومسلم برمی‌گردد که تمام خراسانی‌ها این دو تیم را فراموش کرده‌اند و در حال حاضر فقط به تیم‌های حال حاضر خراسان فکر می‌کنند. همیشه در فوتبال خراسان بازیکنان جوان و بااستعدادی در اختیار داشتیم که می‌توانند کمک زیادی به تیم ما بکنند.

وی خاطرنشان کرد: پارسال هم در تیم خود بازیکنان زیادی از فوتبال خراسان داشتم ولی به خاطر دوری راه نتوانستیم زیاد از این بازیکنان استفاده کنیم. امیدوارم در آینده حرف‌های زیادی از فوتبال خراسان بشنویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظری

      مجیدجان دلبرم برنامه ویژه ات مثل لیگ برترنباشد که به کمک داوری پرسپولیس شکست بدهی >>چون جوادنکونام باید10باراخراج میشد ولی ناداوری بااومهربان بودمن که به این3نفرکه وسطزمین وکناره زمین فوتبال می دوندداورنمی گویم چون کلمه داوری یعنی کسی که داوری کند نه نادواری کندمث ناداوری پرسپولیس سایپاوپرسپولیس ملوان.،سلام صعودپرسپولیس به یک چهارم نهایی جام حذفی بهکادرفنی،بازیکنان و40میلیون هوادارتبریک وفدراسیوان فوتبال ،کمیته داوری والبرزحاجی پورتسلیت عرض می نمایم .داوران بدانندپرسولیس و40میلیون هوادارخدادارد .چراجامعه داوری وباندفدراسیون این حددرحق پرسپولیس ظلم میکنند بگوئید پرسولیس هم خدایی دارد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج