۲۴۶۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیدار مربی روزبهانی با رییس فدراسیون بوکس

سرمربی احسان روزبهانی در رقابت‌های بوکس APB طی دیداری با رییس فدراسیون، به بیان و حل مواردی که سبب ایجاد سوء تفاهم شده بود پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی احسان روزبهانی در رقابت‌های بوکس APB طی دیداری با رییس فدراسیون، به بیان و حل مواردی که سبب ایجاد سوء تفاهم شده بود پرداخت.

اکبر احدی امروز (یکشنبه) با حضور در فدراسیون بوکس با رییس و دبیر این فدراسیون دیدار کرد و مواردی که سبب به وجود آمدن اختلاف شده بود را برطرف کرد.

در این دیدار اکبر احدی که به عنوان مربی احسان روزبهانی در رقابت‌های بوکس APB حضور پیدا کرده بود،‌ در دیدار با احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس اظهار کرد: متاسفانه برخی مطالب به نادرستی از سوی من بیان شده و در این میان من هیچ گاه نگفته‌ام که فدراسیون بوکس هیچ حمایتی را از احسان روزبهانی انجام نمی‌دهد.

احدی خاطرنشان کرده است: متاسفانه برخی از مطالب مطرح شده سبب ایجاد سوء تفاهم شده بود و امیدوارم بتوانیم این سوء تفاهم‌های به وجود آمده را حل کنیم و شاهد حضور پرقدرت احسان روزبهانی در میادین مختلف باشیم.

ناطق نوری نیز در این جلسه اظهار کرد: احسان روزبهانی فرزند فدراسیون بوکس است و تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین امکانات را برای او فراهم آوریم.

در نهایت نیز قرار شد تا اکبر احدی همراه با احسان روزبهانی برای دیدن مصاف ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان عازم قطر شوند تا دیدارهای نمایندگان ایران و حریفان آن‌ها را آنالیز و بررسی کنند.

صبح امروز نیز رییس و نایب رییس و دبیر فدراسیون بوکس طی نشستی با اهالی رسانه اظهار کرده بودند که فدراسیون بوکس تمام امکانات و شرایط لازم را برای موفقیت احسان روزبهانی در میادین جهانی فراهم کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج