۲۴۶۴۳۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سرنوشت پرونده اسیدپاشی به داماد جوان

نیمه شب ۱۲ اردیبهشت ماه سال گذشته با فریادهای سوختم، سوختم مردانه‌ای سکوت شبانگاهی در برابر یک مجتمع مسکونی در شهرک کیانشهر شکسته شد و همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون ریختند و با دیدن جوان کت و شلوارپوشی که تاب و قرار نداشت و دست‌هایش را روی صورتش گرفته بود، شوکه شدند.

روزنامه ایران: نیمه شب ۱۲ اردیبهشت ماه سال گذشته با فریادهای سوختم، سوختم مردانه‌ای سکوت شبانگاهی در برابر یک مجتمع مسکونی در شهرک کیانشهر شکسته شد و همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون ریختند و با دیدن جوان کت و شلوارپوشی که تاب و قرار نداشت و دست‌هایش را روی صورتش گرفته بود، شوکه شدند.

یکی از همسایه‌ها با دیدن این صحنه سریع به خانه دوید و با سطل پر از آب برگشت و آن را روی صورت مرد جوان پاشید و دقایقی بعد جوان شیک‌پوش با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال یافت.

قربانی این تراژدی تلخ که صادق نام دارد و تازه‌داماد است، بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفت.فردای آن روز مأموران کلانتری کیانشهر برای بررسی ماجرا وارد عمل شده و تحقیقات مقدماتی را به عمل آوردند.آنان پی بردند صادق مغازه موبایل‌فروشی دارد و از سوی دو موتورسوار ناشناس هدف اسیدپاشی قرار گرفته است.

این قربانی اسیدپاشی که از ناحیه سر و صورت و دست دچار سوختگی شده است، در حالی که بسختی حرف می‌زد به تیم پلیسی گفت: ساعت ۱۲ شب بود که در مغازه موبایل‌فروشی‌ام را بستم. از آنجا که آن شب میهمان خانه پدرزنم بودم، به سمت خانه‌شان در کیانشهر رفتم. وقتی نزدیک مجتمع مسکونی آنان شدم، ناگهان یکی با گفتن واژه هوی مرا صدا زد، وقتی برگشتم دو مرد نقابدار موتورسوار را دیدم، همزمان یکی از آنان فریاد زد بگیر و مایعی که داخل یک سطل بود را به سمتم پاشید. با سوزش سر و صورتم داد و فریاد کردم و کمک خواستم و همسایه‌ها آمدند و یکی از آنها آب به سر و صورتم ریخت و مقداری آرام شدم.

همسر این تازه‌داماد گفت: شب حادثه منتظر آمدن صادق به خانه‌مان بودم، وقتی دیدم که خبری از وی نشد، ناگهان نگران شده و دلشوره عجیبی پیدا کردم تا اینکه به موبایلش زنگ زدم و گفتم نمی‌خواهی بیایی، ناگهان صدای مرد غریبه‌ای را شنیدم که گفت من همسایه‌تان هستم و گوشی را به مرد دیگری داد، آن مرد خودش را مأمور کلانتری معرفی کرد و گفت همسرم هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. باورم نشد و وقتی به بیمارستان آمدم، متوجه شدم چه بلایی سرمان آمده است.

این مرد تحت چند عمل جراحی قرار گرفت. این در حالی بود که تلاش پلیس برای دستگیری عامل جنایت اسیدی ادامه داشت.

سرانجام اسیدپاش خشن به نام عبدالحسین، ردیابی و دستگیر شد. این پسر ۲۹ ساله در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و گفت: صادق تأثیر منفی‌ای در روند زندگی‌ام گذاشته بود و کینه زیادی از او به دل داشتم، به خاطر همین تصمیم به اسیدپاشی گرفتم. مرد اسیدپاش در حالی که به زندان افتاده بود، توانست رضایت قربانی را با پرداخت ۸۰ میلیون تومان و یک واحد آپارتمان جلب کند.

صبح دیروز عبدالحسین به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت و به ۱۱ ماه زندان محکوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توحید

      باید اعدام بشه

    • بدون نام

      چه خوب. آزاد و رها با پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج