۲۴۶۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خودرو های نيم ميليارد تومانی در راه است

دفتر تعيين ارزش گمرك ايران با صدور بخش‌نامه‌اي ارزش پايه با تجهيزات مربوط به تعدادي از مدلهاي خودروهاي شركت پورشه را اعلام كرد.

خبرگزاری ایسنا: دفتر تعيين ارزش گمرك ايران با صدور بخش‌نامه‌اي ارزش پايه با تجهيزات مربوط به تعدادي از مدلهاي خودروهاي شركت پورشه را اعلام كرد.

براين اساس بالاترين ارزش پايه مربوط به خودروي پورشه پانامرا توربو به قيمت ۲۰۸ هزار و ۴۴۸ دلار تعيين شده است. اين در حالي است كه قيمت اين خودرو در بازار ايران به حدود ۴۵۰ ميليون تومان مي‌رسد.

بعد از اين خودرو نيز كاين توربو با قيمت ۱۵۶ هزار و ۱۷۵ دلار و پانامرا ۴S با قيمت ۱۵۰ هزار و ۱۳۰ دلار در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند. قيمت اين دو خودرو نيز در بازار ايران بين ۴۲۰ تا ۴۵۰ ميليون تومان است.

همچنين ارزش پايه خودروهاي باكستر، ۹۱۱ و پانامرا به ترتيب ۵۸ هزار و ۱۲۳ دلار، ۱۱۹ هزار و ۹۲ دلار و ۱۱۹ هزار و ۲۳۸ تعيين شد. ارزش پايه كاين و دو مدل كاين S نيز به ترتيب ۷۹ هزار و ۹۶۱ دلار، ۹۴ هزار و ۵۵۰ دلار و ۶۹ هزار و ۲۷۹ دلار تعيين شده است.

به گزارش ايسنا، شركت خودروسازي پورشه آلمان چندي پيش از توقف صادراتش به ايران تحت فشارهاي بين‌المللي خبر داد. با اين وجود سازمان توسعه تجارت اخيرا مجوز واردات انواع مدلهاي خودروهاي پورشه را به ايران داد. در سال گذشته ۵۶۳ دستگاه انواع خودروهاي پورشه به ارزش ۵۰ ميليون دلار وارد ايران شد.

نگاهي به آمار نشان مي‌دهد كه خودروهاي لوكس و فوق‌ لوكس وارداتي سهم بسيار ناچيزي در بازار خودرو ايران دارند، به‌ طوري كه حتي قطع واردات اين خودروها هيچ تاثيري بر بازار خودرو ايران نخواهد داشت. پيشتر نيز حجم واردات خودروهاي بي‌.ام.و و بنز به ايران كاهش يافته بود كه اين اتفاق تاثير چنداني بر بازار خودروها در ايران نگذاشته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج