۲۴۶۶۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برنامه مترو همزمان با بازگشایی مدارس

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهري تهران و حومه همزمان با آغاز سال تحصیلي جديد و بهار علم و آموزش ويژه برنامه هاي متنوعي در ايستگاههاي مترو اجرا مي شود.

مشرق: به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهري تهران و حومه همزمان با آغاز سال تحصیلي جديد و بهار علم و آموزش ويژه برنامه هاي متنوعي در ايستگاههاي مترو اجرا مي شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه با اشاره به اهم فعاليت ها و برنامه هاي در نظر گرفته شده همزمان با بازگشايي مدارس افزود: مدرسه مکانی است که می تواند احساس شادی، لذت و شور وشوق را در بین دانش آموزان به وجود آورد. و اساساً آموزش بدون شور و شوق هیچ معنایی ندارد و در فرآیند یادگیری- یاددهی نیز اثر منفی خواهد داشت.

محمد صائبي در ادامه اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران با بهره مندی از این فرصت سعی دارد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله، فضاسازي ايستگاهها و واگن ها، نصب بنر خير مقدم و اهداء گل به دانش آموزان، اجراي سرود دانش آموزي، برپايي غرفه هاي نذر فرهنگي با هدف اهداء لوازم التحرير به دانش آموزان بي بضاعت،كارگاههاي مشاوره ويژه اولياء در ۵ ايستگاه پرتردد، برپايي غرفه هاي بچه هاي ديروز در قالب كلاس هاي درس دهه ۶۰ و نيز اجراي نمايش هاي عروسكي و مسابقات با موضع آموزش هاي شهروندي و معضلات مترو در مدارس منتخب مناطق آموزش و پرورش، همچنين اعلام پيام تبريك و پخش سرودهاي آغاز مدارس از طريق پيجرهاي ايستگاه پخش مي شود و در نهايت اطلاع رساني از طريق شبكه هاي اجتماعي فضايي سراسر شور و نشاط را براي دانش آموزان و دانشجويان عزيز فراهم سازد.

ايشان به ظرفیت‌های مترو تهران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و بیان کرد: مترو تهران توان بالایی برای اجرای برنامه‌هایی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد و ما با اجراي برنامه هاي متنوع در صدديم از تمامی این ظرفیت‌ها به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه ها و فعالیت ها بهره بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج