۲۴۶۸
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

۱۰ سوئیت گران قیمت دنیا

تا به حال به گذراندن در لوکس ترین سوئیت دنیا با رفتن به ماه عسلی رمانتیک در هتلی رؤیایی فکر کرده اید؟ اما در این هتل انتظار چه چیزی را دارید؟ تخت خوابی گرم و نرم؟ جکوزی؟ یا پیشخدمتی اختصاصی؟

آیا می دانید قیمت بهترین سوئیت در گرانترین هتل دنیا امسال ده درصد افزایش پیدا کرده است؟ آیا حاضرید ۳۰۰۰۰ دلار بابت یک شب بپردازید؟ آیا حاضرید این پول را برای ماندن در اتاق یک هتل بدهید؟ راستی این قیمت شامل مالیات نمی شود پس ۱۰ تا ۱۷ درصد مالیات را هم به صورت حساب خود اضافه کنید. در اینجا ۱۰ سوئیت که گران قیمت دنیا را با هم مرور می کنیم.

۱۰. سوئیت پنت هوس مارتینز، کن

قیمت: شبی ۱۸۰۰۰ دلار

این سوئیت گرانترین و تنها پنت هاوس بالکن دار ساحل آزور است. هر دو سوئیت دارای جکوزی، تلویزیون پلاسما، مجموعه دی وی دی، آشپزخانه پیشخدمت شخصی بیست و چهار ساعته و امکان یکی کردن دو سوئیت و تبدیل آن به یک آپارتمان بزرگ است. اشرافیت در اینجا هیچ حد و مرزی ندارد، طراحی سوئیت را شرکت آرزت دکواستایل با مبلمانی کامل، پرده هایی ابریشمی و کف پوشی از پارکت به عهده داشته است.

تراس سوئیت ۲۰۰۰ متر مربع و با نمای جزایر لوربن و سواحل کن است که گنجایش ۱۰۰ نفر را دارد. یکی از شیخ های عرب که علاقه زیادی به این سوئیت داشت قصد اجاره آن را به مدت پنج سال داشت که هتل نپذیرفت. دیگر چه می توانید بگویید؟ همه چیز فوق العاده است!

10 سوئیت گران قیمت دنیا

۹. سوئیت ریتز کارلتون، ریتز کارلتون مسکو

قیمت: شبی۱۸۳۰۰ دلار

دیوارهای تمام شیشه ای سوئیت نمایی زیبا از کاخ کرملین و میدان سرخ، کلیسای جامع باسیل و مسیح منجی را به نمایش می گذارد. مبلمان سوئیت به سبک امپراطوری روسیه قدیم است. این سوئیت با ۵۰۰/۲ فوت مربع دارای اتاق نشیمنی بسیار بزرگ، سالن غذاخوری، کتابخانه، اتاق کار و یک گرند پیانو است و کف آن مجهز به سیستم گرم کننده است.

در این سوئیت می توانید از ۵ وعده غذا و سیستم مخابراتی امن لذت ببرید.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

۸. رویال سوئیت برج الاعراب، دبی

قیمت: شبی ۱۹۰۰۰ دلار

سوئیت دو طبقه ۸۴۰۰ مترمربع با نمای بی نظیر خلیج فارس، کفپوش مرمر، اتاق خوابی بی نظیر، فضای غذاخوری آرام، سینمایی اختصاصی و آسانسور شخصی بین طبقات در برج العرب منتظر شما است. حمام آن تمام مرمر است و در ساخت آن از محصولات شرکت هرمس استفاده شده است. میهمانان سوئیت راننده ای شخصی با یک رولز رویز یا در موارد خیلی اشرافی یک هلیکوپتر دراختیار دارند. پیشخدمت شخصی میهمانان ۲۴ ساعته آماده انجام هرکاری است. رویال سوئیت برج الاعراب با کفپوش های مرمر و پله های طلا، فرش های پلنگی و رومیزی های ورساچه، اشرافی گیری به معنای واقعی است.

اما لذت شما زمانی به اوج می رسد که به رستوران زیر دریا بروید و هنگام غذا خوردن کوسه ها را تماشا کنید.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

۷. امپریال سوئیت، هیات پارک، وندوم پاریس

قیمت: شبی ۲۰۰۰۰ دلار

این سوئیت گران قیمت در پنجمین طبقه هتل واقع است و ۲۰۰ متر مربع است. بالکن ۶۰ متری آن نمای رو دو لا پا و وندوم کالمن را به شما می دهد. امپریال سوئیت با سقف بلند، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و سقف شیروانی و هم چنین حمام آب معدنی، حمام سونا و تخت ماساژ بهترین جایی است که می توانید شبی را در پاریس بگذرانید. اینترنت پرسرعت و کامپیوتری با مانیتور تخت تلفن های چند خط و اتاق کار جدا به شما این امکان را می دهد که از کار کردن هم لذت ببرید.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

۶. بریج سوئیت، آتلانتیس، باهاماس

قیمت: شبی ۲۲۰۰۰

بریج سوئیت در بالای پلی که دو برج رویال را به هم متصل می کند قرار دارد و نمای کامل تفرجگاه را به شما می دهد. بالکن ۸۰۰ فوت مربعی و سقف ۱۲ فوتی با دیوارهای تمام شیشه ای نمای ۳۶۰ درجه از دریا، مرداب ها و استخرها را در پارادایز آیلند مقابل دیدگاه شما قرار می دهد. طبق گزارش فوربس این سوئیت میزبان اشخاصی چون اپرا وینفری، مایکل جکسون، سلین دیون و بیل گیتس بوده است. سوئیت دارای ۱۰ اتاق با دکور سیاه قرمز و طلا است (شامل لوستر اتاق غذاخوری با طلای ۲۲ عیار) اتاق نشیمن ۱۲۵۰ فوت مربع مساحت دارد و گرند پیانویی در وسط آن قرار دارد. علاوه بر این دو اتاق تفریح هم در سوئیت وجود دارد. اتاق خواب اصلی کاملاً مبله با رومیزی های دست دوز تزیین شده است. کمد خانم ها و آقایان آنقدر بزرگ است که می توانید ماشینتان را در آن پارک کنید.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

۵. پرزیدنتال سوئیت، ریتز کارلتون، توکیو

قیمت: شبی ۲۵۰۰۰ دلار

این سوئیت در طبقه پنجاه و سوم هتل واقع است با نمای باغ های بیرونی امپریال پالاس و تپه های راپونجی.
در این سوئیت 3300 فوت مربعی زمانی اشرافیت به اوج خود می رسد که به اتاق خواب آن با تخت خواب رویایی، نگهبان شخصی، با حمام تمام مرمر با ال سی دی 20 اینچ سونی و استخر خصوصی داخل سوئیت و سالن بدنسازی پا بگذارید.

آشپزخانه سوئیت، ورودی جداگانه دارد و هفت خدمه دائمی شامل پیشخدمت شخصی و آشپزی که بدون مزاحمت برای شما می توانند وارد اتاق ها شوند دائماً در حال خدمت هستند.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

4. سوئیت ویلا لاکاپولا، وستین اکلسیور، رم

قیمت: شبی 29000 دلار

این سوئیت در طبقات پنجم و ششم و زیر گنبد هتل قرار دارد. او به واسطه فیلم های فلینی شهرت پیدا کرد. مساحت سوئیت 6099 فوت مربع است و بالکنی به مساحت 1808 فوت مربع آن را کامل می کند. با اینکه فقط دو اتاق خوابه است، اما قابلیت اضافه شدن پنج اتاق دیگر را دارد. خود هتل در سال 1998 با هزینه هفت میلیارد دلار بازسازی شد. در این هتل همه چیز رمی و فوق العاده است! گنبدی در بالای هتل، جکوزی به شکل حمام های رم باستان، نقاشی دیواری های رمی، شیشه های رنگی، و تقریباً 2000 فوت بالکن شامل فضایی برای آفتاب گرفتن بر فراز منطقه وایاونتو در طبقه پایین آشپزخانه ای خصوصی، اتاق غذاخوری با لوستر آنتیک مورانو، کابینتی با بیش از 150 نوع نوشیدنی و کتابخانه ای با چوب دست ساز وجود دارد. آنچه این سوئیت را منحصر به فرد می کند سینمای اختصاصی آن با صدای دالبی است.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

3. پنت هاوس تی وارنر، هتل چهار فصل، نیویورک

قیمت شبی 34000 دلار

پنت هاوس پنجاه میلیون دلاری در هتل چهار فصل نیویورک را آرشیتکت افسانه ای پیتر مارینو و صاحب هتل تی وارنز طراحی کرده است. دیوارهای این سوئیت نه اتاقه با مروارید، طلا و پلاتین تزیین شده است. این سوئیت در طبقه پنجاه و دوم بلندترین هتل نیویورک با دیوارهایی تمام شیشه ای ساخته شده است و منظره حیرت انگیز 360 درجه ای از شهر را پیش روی شما به نمایش می گذارد. اگر این شما را راضی نمی کند می توانید از آبشار اتاق لذت ببرید،با گرند پیانوی کتابخانه سوئیت قطعه ای بنوازید یا در وان حمام با نمای سنترال پارک حمام کنید. اگر هنوز درمان با آب معدنی، مربی اختصاصی و پیشخدمتان بیست و چهار ساعته در طول هفته برایتان کافی نیست باید بگوییم که راننده اختصاصی و ماشین لولز رویز مقابل هتل در انتظار شماست.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

2. هاگ هفنر اسکای ویلا، هتل نخل، لاس وگاس

قیمت: شبی 40000 دلار

اگر کسی واقعاً لاس وگاس را بشناسد بی شک هاگ هفتر را انتخاب می کند. حتی اگر عاشق خانه اتان هم باشید گذراندن چند شب در اسکای ویلا خالی از لطف نیست. هزینه ساخت سوئیت 10 میلیون دلار بوده است، اما صاحبان آن سخاوتمندانه فقط شبی 40000 دلار آن را اجاره می دهند. همه چیز در این سوئیت، رمانتیک طراحی شده است. این سوئیت دو طبقه 9000 فوت مربعی شامل آسانسوری شیشه ای، تخت خوابی رویایی، زیرسقفی از آینه و جکوزی تمام شیشه ای که نمای بی نظیری از شهر را دارد، از دیگر بخش های آن می توان به اتاق ماساژ و آب معدنی، اتاق کار، شومینه، سه اتاق خواب و تلویزیون های پلاسما اشاره کرد.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

1. رویال پنت هاوس، هتل پرزیدنت ویلسن، ژنو

قیمت: شبی 53000 دلار

امپریال سوئیت که همه مساحت هتل را در طبقه آخر آن به خود اختصاص داده دارای چهار اتاق خواب و شش حمام با موزاییک های تمام مرمر است. دور تا دور سوئیت را پنجره های تمام قد با نمای زیبای شهر و دریاچه ژنو دربرگرفته است. سوئیت به سبک مدرن مبلمان شده است و کفپوش های آن از سنگ مرمر و چوب است. در اتاق نشیمن یک میز بیلیارد و یک کتابخانه با نمای آبشار وجود دارد و گنجایش 40 نفر را دارد. در اتاق غذاخوری میز بیضی از چوب ماهون برای پذیرایی از 26 نفر آماده است و همواره پنج آشپز و خدمه برای پذیرایی از شما و میهمانان آماده اند یکی دیگر از جذابیت های این سوئیت داشتن اتاق ماساژور و استراحت جداگانه با دیوارهایی آکوستیک است.

10 سوئیت گران قیمت دنیا

منبع: هفته نامه اقتصاد و زندگی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      خوب بود موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج