۲۴۶۸۸۰
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

اپل واچ جان یک نوجوان را نجات داد +عکس

برای بسیاری ممکن است سنسورهای به کار رفته بر روی ساعت‌ها، دستبندها و گوشی‌های هوشمند کارآمد نباشد و به این قابلیت صرفاً در جهت حفظ سلامتی بیشتری نگاه کنند، این در حالیست به تازگی همین حس‌گرها باعث نجات یک نوجوان آمریکایی به نام Paul Houle Jr شده‌اند.

وبسایت فارنت - بهزاد ایزدی: برای بسیاری ممکن است سنسورهای به کار رفته بر روی ساعت‌ها، دستبندها و گوشی‌های هوشمند کارآمد نباشد و به این قابلیت صرفاً در جهت حفظ سلامتی بیشتری نگاه کنند، این در حالیست به تازگی همین حس‌گرها باعث نجات یک نوجوان آمریکایی به نام Paul Houle Jr شده‌اند.

اپل واچ جان یک نوجوان را نجات داد +عکس

Paul Houle یک نوجوان ۱۷ ساله امریکاییست که نمایشگر تعداد ضربان قلب ساعت هوشمند اپل واچ جان وی را نجات داده است؛ داستان از این قرار بوده که این نوجوان پس از انجام یک فعالیت فیزیکی بالا با اخطار افزایش غیرمعمول ضربان قلب از سوی اپل واچ روبه‌رو می‌گردد.

در حالت عادی ضربان قلب وی میان ۶۰ تا ۷۰ بار در دقیقه بوده، اما این رقم پس از آنکه Paul Houle برای انجام تمرین فوتبال به آکادمی می‌رود به طرز غیرمعمولی در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به ۱۴۵ تپش در هر دقیقه افزایش می‌باید. با کاهش نیافتن ضربان قلب وی پس از یک ساعت، مربی Brian Torres با مراجعه به کتابچه راهنما به غیرعادی بودن وضع وی پی برده و فوراً او را به بیمارستان منتقل می‌کند.

پس از بستری Paul Houle در بیمارستان، پزشکان درمیابند که وی به یک سندروم خفیف مبتلا شده که با انتشار بیش از اندازه میوگلوبین پروتئین در خون به مرور زمان باعث از کارافتادن عضلات حیاتی از جمله کبد و کلیه می‌گردد، این در حالیست که در بدترین حالت ممکن است فرد مبتلا با ملک‌الموت دیداری داشته باشد !

خوشبختانه نوجوان قصه ما با مراجعه به موقع بیمارستان و پیگیری‌های لازم به هیچ یک از اثرات بیماری خود دچار نشده و هم اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد. هرچند ابزارهای هوشمند الکترونیکی می‌توانند به سلامت هرچه بیشتر بدن ما کمک کنند، با این حال این نکته را به خاطر داشته باشید که هم اکنون تلرانس سنجش این گونه دستگاه‌ها بالاست و هنوز نمی‌توان بر روی آن‌ها حساب چندانی به جای پزشک معالج باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اگه ایران بود بازم فایده ای نداشت و طرف با داشتن همچین ساعتی توی بیمارستان با ملک الموت ملاقات میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج