۲۴۶۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حامیان مالی «خندوانه» را بشناسید

خندوانه این شب‌ها به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده و مسئولان این برنامه توانسته‌اند از این ظرفیت هم برای فرهنگ‌سازی و هم برای درآمدزایی به‌خوبی استفاده کنند.

خبرگزاری آنا: خندوانه این شب‌ها به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده و مسئولان این برنامه توانسته‌اند از این ظرفیت هم برای فرهنگ‌سازی و هم برای درآمدزایی به‌خوبی استفاده کنند.

شبکه نسیم از آن دست شبکه‌هایی بود که تا همین یک‌سال اخیر به دلیل کم‌تماشاگر بودن، هیچ پیام بازرگانی در آن پخش نمی‌شد، در حالی که حالا به‌ لطف برنامه خندوانه توانسته است نظر فعالان حوزه کسب‌وکار را به خوبی جلب کند. خندوانه با اجرای رامبد جوان این روزها گردش مالی قابل توجهی در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.

حامیان مالی «خندوانه» را بشناسید

۷۸۰#*

شاخص‌ترین درگاه تلفن همراهی که بارها و بارها در طول برنامه خندوانه از آن یاد می‌شود #۷۸۰* است که بخش مهمی از خدمات و برنامه‌های این برنامه تلویزیونی را پوشش داده است.

بخشی از این خدمات مانند رای دادن به بازیگران، رایگان است اما بخش‌های دیگر مربوط به این برنامه مانند همسفره و کمپین قطره‌قطره که تاکنون ۳ میلیون نفر عضو جذب کرده است، برای مخاطبان هزینه‌بر است.

با ورود به این درگاه بانکی، امکان انجام برخی خدمات همچون خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت قبوض و مانده‌گیری از حساب‌های بانکی فراهم است. ترویج استفاده از این کد USSD که نوعی تراکنش غیرحضوری است، نوعی فرهنگسازی برای خدمات اکترونیک و غیرحضوری به‌شمار می‌رود، اما، طبیعتا، تبلیغ آن در حالی که انواع کدهای USSD مشابه وجود دارند،‌ گردش مالی خوبی برای خندوانه داشته است.

محصولات یک‌ویک

شرکتی که در چند سال اخیر با کمرنگ شدن تبلیغات بازرگانی و افزایش رقیبان در این بخش با کاهش مشتری مواجه شده بود، این روزها در خندوانه حضوری فعال دارد. یک‌و‌یک با تبلیغاتی که در طول این برنامه از طریق پخش زیرنویس دارد و هدایایی که به شرکت‌کنندگان در این برنامه می‌دهد، به دنبال احیای مجدد برند خود است.

فروش کتاب

یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی و البته تجاری برنامه خندوانه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با اهدای جوایز میلیونی بود. رامبد جوان در طول این برنامه، بارها دو کتاب را به مخاطبان به‌صورت کاغذی و دیجیتال معرفی کرد که حتی هزینه ارسال آنها رایگان بود. این دو کتاب که شاید جزو کتاب‌های رده متوسط دوران معاصر بودند، توانستند به لطف تبلیغات این برنامه فروش‌هایی میلیونی داشته باشند و از این راه تیراژشان را افزایش دهند.

دی‌جی کالا

یکی دیگر از شرکت‌های تجاری که به عنوان اسپانسر در این برنامه سرمایه‌گذاری کرده بود، فروشگاه دی‌جی کالا بود که هم به شرکت‌کنندگان و هم مهمانان برنامه جوایزی را اهدا می‌کرد.

مجری برنامه نیز در طول برنامه هم از فروشگاه نامبرده تعریف می‌کرد و هم مردم را به خرید از این فروشگاه تشویق می‌کرد.

مسابقه پیامکی

این مسابقه صرفا یک درگاه نظرسنجی نیست و در واقع سامانه هواداری برنامه خندوانه است. وقتی مشترکان پاسخ مسابقه را ارسال می‌کنند، به عضویت کمپین هواداران برنامه خندوانه در می‌آیند و بعد از آن به ازای هر پیامکی که به دست مشترکان می‌رسد، ۱۵۰ تومان از حساب آنها کسر خواهد شد.

البته این سامانه راهی برای لغو این خدمت نیز گذاشته است تا شرکت‌کنندگان در این مسابقه بتوانند از عضویت در این مسابقه انصراف دهند.

۷۲۴#*

یکی دیگر از درگاه‌های بانکی که در ابتدای سال جاری به مرور در برنامه خندوانه از آن یاد می‌شد، سامانه تلفن همراه بانک سامان بود. البته این بانک تنها امکان انجام تراکنش‌های بانکی را برای کاربران خود فراهم کرده بود و خدمتی از برنامه خندوانه در آن ارائه نمی‌شد.

رایتل

در روزهایی که به‌ دلیل ورود اپراتورهای اول و دوم کشور به نسل سوم و چهارم تلفن همراه، فروش سیم‌کارت‌های رایتل با کاهش محسوسی همراه شده بود، این شرکت توانست بخشی از محصولات خود را از طریق این برنامه معرفی کند.

پرسیل

یکی دیگر از شرکت‌های تولیدی حامی برنامه خندوانه، شرکت پرسیل است که پیش از آغاز برنامه، پیام‌بازرگانی مربوط به این شرکت فروشنده محصولات شوینده پخش می‌شود و مخاطبان را دعوت به تماشای این برنامه می‌کند.

متروی تهران

تبلیغات متعدد خندوانه در ایستگاه‌های متروی تهران به چشم می خورد. گفته می‌شود مترو بخش قابل توجهی از هزینه‌های این برنامه را بر عهده گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج