وبسایت دیجی کالا: تبلیغ جدید هوندا بسیار دیدنی است زیرا هنر انیمیشن بسیار محشری در آن میبینیم. این تبلیغ، یک خودروی جدید و پر زرق و برق را به نمایش نمیگذارد؛ اما به جای آن ظرف مدت دو دقیقه تاریخچهی این شرکت و صف عظیم محصولاتش را با شکوه و جلوه به تصویر میکشد.
این تبلیغ از هزار تصویر کاغذی تشکیل شده که با تکنیک فیلمبرداری استاپ موشن به هم دوخته شدهاند. این ویدیو بر سطح یک میز بزرگ فیلمبرداری شد؛ میزی که در واقع نقشهی فیزیکی تاریخچهی این شرکت بود. صفحهی تصاویر در هزاران تصویربرداری مجزا ورق میخورند. در این تبلیغ به طور هوشمندانه اهمیت ویژهای به کاغذ و تصویر داده شده است تا به بینندگان درک بهتری از کار مهندسان و تولیدکننده ها دهند: آنها ایدههای روی کاغذ را حیات میبخشند.
این تبلیغ، مثل محصولات هوندا، به موتور تمرکز دارد. در آن تکامل موتور خودرو از موتور درونسوز به موتور جت در طول تاریخ با خودروهای مختلفی به تصویر کشیده شده است. جزییات ریز بسیار جالبی در پسزمینهی این تبلیغ دیده میشود. بهتر است خودتان این ویدیو را تماشا کنید تا از هنر بینقص آن لذت ببرید.
برای
مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و
ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود
ویدئو بر روی
PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت
بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا
Save target as را
انتخاب کنید.