۲۴۷۲۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یک تلفن از افغانستان، راز قتل را افشا کرد

شامگاه دوشنبه ۳۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس برای رسیدگی به گزارش یک قتل مرموز به خیابان ۱۸ غربی اتحاد اعزام شدند.

روزنامه ایران: شامگاه دوشنبه ۳۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس برای رسیدگی به گزارش یک قتل مرموز به خیابان ۱۸ غربی اتحاد اعزام شدند.

تحقیقات میدانی نشان می‌داد جسد متعلق به کارگر ۲۱ ساله‌ای است که چند روز پیش در درگیری با همکارش کشته شده است. با توجه به اینکه گزارش این قتل مرموز از سوی صاحب کارگاه و در پی تماس مرد مشکوکی به پلیس اطلاع داده شده بود، پرونده با دستور بازپرس مدیرروستا از شعبه ۶ دادسرای جنایی به اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران سپرده شد تا رازگشایی شود.

با ادعاهای صاحب این کارگاه ضایعات پلاستیکی، در این ساختمان دو کارگر افغان و یک کارگر ایرانی کار می‌کردند. چند روز پیش از کشف جسد قاتل ۲۵ ساله در تماس با صاحبکارش مدعی می‌شود که دوستش - مقتول - را دستگیر کرده‌اند و به مرز برده‌اند تا به افغانستان بازگردانده شود و او نیز باید برای انجام کارهای قانونی چند روزی به مرخصی برود.

صاحبکار ایرانی نیز بدون اینکه به موضوع ظنین شود، به وی مرخصی داده و پیگیر غیبت کارگر کشته شده نمی‌شود. این غیبت چهار روزی ادامه داشت تا اینکه یک ناشناس با صاحب کارگاه تماس می‌گیرد و می‌گوید قاتل از افغانستان با او تماس گرفته و ادعا کرده کارگر ۲۱ ساله کارگاه را با ضربه پتک به قتل رسانده و جسدش را در کارگاه زیر گونی‌های ضایعات گذاشته است.

با این گزارش، صاحب کارگاه پلیس را در جریان گذاشته و پرونده در دست بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به مرموز بودن سناریوی این جنایت، بازپرس مدیرروستا دستور به تحقیقات تکمیلی پلیس داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج