۲۴۷۳۷۹
۱ نظر
۵۰۷۰
۱ نظر
۵۰۷۰
پ

انواع سرویس دهی هتل ها در دنیا

به هنگام رزرو اتاق هتل، دانستن برخی اطلاعات می تواند مسافر را در انتخاب بهتر و رضایت بخش تر یاری رساند. نوع سرویس دهی هتل ها از مواردی است که در انتخاب هتل مورد نظر حائز اهمیت ویژه ای است.

روزنامه توریسم - ترجمه دکتر ساره شهپر: به هنگام رزرو اتاق هتل، دانستن برخی اطلاعات می تواند مسافر را در انتخاب بهتر و رضایت بخش تر یاری رساند. نوع سرویس دهی هتل ها از مواردی است که در انتخاب هتل مورد نظر حائز اهمیت ویژه ای است. در ادامه مطلب، انواع سرویس دهی هتل ها را با هم مرور می کنیم.

سرویس آمریکایی

این سرویس کامل ترین نوع خدمات رسانی در هتل ها محسوب می شود.

انواع سرویس دهی هتل ها در دنیا

آن را به اختصار «ای پی» یا سرویس کامل شامل همه آیتم ها نیز می شناسند. در این نوع سرویس دهی، به جز ارایه اتاق، سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می شود. همه وعده های غذایی در آشپزخانه هتل مهیا می شود. بعضی هتل ها به مهمانانشان این حق انتخاب را می دهند که در طرح آماده سازی و انتخاب نوع مواد اولیه و کیفیت آن برای تهیه غذاها دخالت داشته باشند. البته این حق انتخاب شامل سرویس دهی نوشیدنی و استفاده از سرویس اتاق یا بیرون اتاق در هتل نمی شود. مسافرانی که هتل خود را در مکان های دور از رستوران های در دسترس انتخاب می کنند، طبیعتا نیازمند امکان استفاده از سرویس آمریکایی در هتل ها هستند. در اروپا یا برخی کشورهای دیگر این سبک را تحت عنوان «فول برد» هم می شناسند.

سرویس آمریکایی میانه

این سرویس به همراه ارایه اتاق و صبحانه به همراه یک وعده غذایی دیگر مانند ناهار یا شام است.

سرویس اروپایی

در این شکل سرویس دهی فقط اتاق ارایه می شود و برای استفاده از سرویس غذایی بایستی مبلغ جداگانه پرداخت شود.

انواع سرویس دهی هتل ها در دنیا

سرویس قاره ای

در این سبک سرویس دهی ارایه اتاق به همراه صبحانه ای «شامل میوه، نان، قهوه، چای، شربت و غذای نپخته» است.

هتل مناهاوس؛ همسایگی با اهرام

«مناهاوس» یکی از بهترین هتل های مصر و البته یکی از متفاوت ترین هتل های جهان است؛ بنایی زیبا که در مرکز ۴۰ جریب باغ سرسبز قرار گرفته است.

انواع سرویس دهی هتل ها در دنیا

همسایگی با هرم بزرگ جیزه موجب شده تا اقامت در این هتل رویایی گردشگران را در فضایی تاریخی قرار دهد و تجربه اقامت آن ها را خاطره ساز کند. اداره کنندگان هتل نیز با چینش خاص فضای داخل آن حس یک سفر تاریخی را بیشتر کرده اند.

استفاده از انواع لوازم سنتی در کنار عتیقه جات نفیس و کمیاب، مناهاوس را به یکی از خاص ترین هتل های ۵ ستاره جهان مبدل ساخته است. تصور کنید با گنجینه ای از تاریخ باصستانی کشور مصر تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد! قطعا چنین حس بی نظیری را به سختی می توان در سایر مناطق توریستی جهان تجربه کرد. «مناهاوس» همواره میزبان رهبران کشورهای مختلف و چهره های مشهور جهانی بوده است.

انواع سرویس دهی هتل ها در دنیا

دیدن منظره بی نظیر اهرام مصر از اتاق های هتل در کنار غذاهای دلچسب رستوران در بالکن تنها بخشی از امتیازات هتل محسوب می شود.

سالن ورزشی مجهز، استخر، سالن های کنفرانس، اینترنت بی سیم، لابی مجهز، زمین گلف، سالن تئاتر، مرکز تجاری، زمین تنیس و... از جمله سایر امکانات هتل است که در مجموع ترکیبی بی نظیر از دوران گذشته و خدمات لوکس و مدرن امروزی را به نمایش گذاشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج