جاباما
۲۴۷۴۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور اسرائیل در اسکار با فیلمی فارسی‌ زبان

اسرائیل در اقدامی عجیب و قابل تأمل، فیلم فارسی‌زبان «بابا جون» را به‌عنوان نماینده خود به بخش فیلم خارجی رقابت‌های اسکار ۲۰۱۶ معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: اسرائیل در اقدامی عجیب و قابل تأمل، فیلم فارسی‌زبان «بابا جون» را به‌عنوان نماینده خود به بخش فیلم خارجی رقابت‌های اسکار ۲۰۱۶ معرفی کرد.

فیلم فارسی‌زبان «بابا جون» به‌عنوان نماینده اسرائیل با دیگر آثار بین‌المللی برای به‌دست آوردن اسکار بهترین فیلم خارجی رقابت می‌کند.

این فیلم را «یووال دلشاد» کارگردانی کرده و موضوع آن درباره پناهندگی یک خانواده یهودی از ایران در اسراییل است. این اثر به‌تازگی در جشنواره فیلم تورنتو هم به‌نمایش درآمد و جوایزی را از رقابت‌های «اوفیر» که به اسکار اسراییلی‌ها شهرت دارد، دریافت کرد. «دلشاد» نویسندگی این فیلم را در کنار کارگردانی آن برعهده داشته است. «نوید نگهبان» بازیگر یک نقش تروریستی در سریال پرحاشیه «سرزمین مادری» هم نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده است.

به گزارش ورایتی، درباره داستان این فیلم آمده است: «موتی» تک‌فرزند خانواده‌ای است که مالک یک مزرعه بوقلمون هستند. در این خانواده، پدرسالاری حکم‌فرماست. وقتی پسر خانواده تصمیم می‌گیرد مزرعه را با تمام شدن تحصیلاتش ترک کند، همه در برابر او موضع‌گیری می‌کنند.

تا کنون بیش از ۶۰ کشور نماینده‌های خود را برای شرکت در این بخش از رقابت‌های اسکار معرفی کرده‌اند. سال گذشته رکورد تعداد فیلم‌های بخش خارجی اسکار به ۸۳ رسید و جایزه نهایی آن نصیب «آیدا» نماینده کشور لهستان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج