۲۴۷۴۶۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش همسر ناصر حجازی به نظرسنجی ۹۰

بهناز شفیعی می گوید از اینکه مردم همسرش را به عنوان دومین گلر خوب ایران بعد از انقلاب انتخاب کردند، اصلا ناراحت نیست.

خبرآنلاین: بهناز شفیعی می گوید از اینکه مردم همسرش را به عنوان دومین گلر خوب ایران بعد از انقلاب انتخاب کردند، اصلا ناراحت نیست.

همسر مرحوم ناصر حجازی درباره نظرسنجی دوشنبه شب برنامه ۹۰ برای انتخاب بهترین دروازه ایران بعد از انقلاب می گوید: «از قبل در جريان نظرسنجي اين هفته بودم و مي‌دانستم نام ناصر جزو گزينه‌هاست. عادل فردوسي‌پور همواره نسبت به ناصر حجازي محبت داشته و براي اين برنامه هم نيت او كاملاً خير و به خاطر معرفت و دوست‌داشتنش بود.»

واکنش همسر ناصر حجازی به نظرسنجی 90

در این نظرسنجی نام حجازی در کنار عابدزاده، مهدی رحمتی و میرزاپور قرار گرفته بود. همسر حجازی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید حجازی اول نشود، پاسخ می دهد: «مطمئن بودم دوم مي‌شود! ناصر از دهه ۴۰ فوتبالش را شروع كرد، دهه ۵۰ اوج فوتبالش بود به طوري كه سال ۵۷ باشگاه منچستريونايتد او را خواست و همراهش به انگليس رفتم و مي‌ديدم كه باشگاه منچستريونايتد براي استخدام او چقدر اصرار داشت اما فدراسيون ايران مجوز لازم را صادر نكرد.

بعد از آن هم طرح ۲۷ ساله‌ها را گذاشتند و ناصر در دهه ۶۰ انگيزه بالايي براي بازي نداشت با اين حال در خيلي از مسابقات استقلال عملكرد خوبي داشت اما احمدرضا عابدزاده حدود ۱۸ سال بازي كرد يا رحمتي ۱۵ سال است كه بازي مي‌كند.

نمي‌گويم برنامه ۹۰ بيننده مسن ندارد چون خود من از بينندگانش هستم اما فكر مي‌كنم بيش از ۹۰ درصد مخاطبان اين برنامه كمتر از ۴۰ سال سن دارند و اين نسل، بازي ناصر حجازي را نديده اما با درخشش احمدرضا عابدزاده روزهاي خاطره‌انگيز زيادي را تجربه كرده است. با توجه به اين موضوع بسيار خوشحالم كه عابدزاده اول شد.

شايد ۳۰ سال ديگر چنين نظرسنجي‌اي بگذارند و نسل بعدي بازي‌هاي عابدزاده و رحمتي را نديده باشند و به گزينه ديگري رأي بدهند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از اول نشدن همسرتان ناراحت شدید، می گوید: «براي چه ناراحت بشوم؟ در مورد عابدزاده و مهدي رحمتي بايد بگويم هم ناصر اين دو نفر را خيلي دوست داشت و هم عابدزاده و رحمتي علاقه زيادي به حجازي داشته و دارند و در همه مناسبت‌ها كنار ما بوده‌اند.

يادم هست ۱۶ سال قبل كه ناصر در بيمارستان بستري بود، عابدزاده چگونه به عيادتش آمد و چطور ناصر را غرق بوسه كرد و مشخص بود چقدر به حجازي علاقه‌مند است يا دو سال قبل كه در سالروز تولد ناصر در بهشت زهرا(س) گراميداشت گرفته بوديم عابدزاده يك ساعت بود از آمريكا برگشته بود ايران و با چشماني خواب‌آلود خودش را به مراسم حجازي رساند.

احمدرضا عابدزاده همواره به ما لطف داشته و هميشه برايش بهترين‌ها را آرزو مي‌كنم، همين‌طور براي سيدمهدي رحمتي عزيز كه هم دروازه‌باني تراز اول است، هم جواني باشخصيت و بامعرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      به عنوان یک پرسپولیسی ضمن آرزوی شادی روح مرحوم ناصر حجازی از الفاظ و ادبیات متین همسرشان نیز تشکر میکنم .

    • بدون نام

      ناصر خان در وهله اول به خاطر معرفت - انسانیت وطن دوستی و مردم دوستی در قلب مردم ایران جای دارد سپس به خاطر فوتبال . این ها چیزی از بزرگ مرد کم نمیکند .

    • محمد

      روحت شاد ناصرخان.

    • بختیاری

      طلب امرزش برای روح ناصر خان حجازی اسطوره فراموش نشدنی فوتبال ایران.

    • بدون نام

      آفرین خیلی قشنگ توضیح دادند. آقای حجازی زمانی که در اوج بو شرایط بر وفق مراد نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج