۲۴۷۶۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بزرگترین لذت زندگی از نگاه امید عالیشاه

امید عالیشاه حسابی مستعد است تا برای بازی فردا، کاری را انجام دهد که کمتر کسی فکر می‌کند موفق شوند.

خبرآنلاین: امید عالیشاه حسابی مستعد است تا برای بازی فردا، کاری را انجام دهد که کمتر کسی فکر می‌کند موفق شوند.

دیدار روز جمعه دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران، مهم‌ترین دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است.

بازیکنان و کادر فنی دو تیم حسابی تحت فشارند و تعداد کمی از هواداران این تیم در نظرهایشان امید دارند پرسپولیس بتواند از این آزمون سخت در تبریز سربلند بیرون بیاید. به خصوص که سرخ‌پوشان تهرانی در این مسابقه کاپیتان خود را هم همراه ندارند و آخرین بازی که هادی نوروزی همراه با پرسپولیسی‌ها در مسابقه‌ای حاضر نبود، آن ها متحمل شکستی سنگین برابر سپاهان اصفهان شدند.

اکنون همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید کاروان پرسپولیسی‌ها به تبریز رسیده و این تیم در هتل شهریار تبریز اسکان داده شده است. امید عالی‌شاه در اینستاگرامش نوشته: «بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که می‌گویند: نمی‌توانی!» به این ترتیب ستاره خط حمله پرسپولیسی‌ها در این پست نشان داده که بازیکنان این تیم چه انگیزه‌ای دارند که نشان دهند جایگاه آن ها در جدول، حق آن ها نیست و باید در جایی بالا تر باشند.

فشار رسانه‌ها و هواداران روی شانه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس کاملا قابل رویت است و بازیکنان این تیم می خواهند با اقدامات این چنینی در صورت پیروزی فشار را از شانه‌های خود بردارند.

تراکتورسازی همان تیمی است که سال گذشته پرسپولیس را وارد بحرانی بی پایان کرد و حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند با پیروزی برابر همین تیم، ضمن گرفتن انتقام از تبریزی ها، خود را به شرایط معمولی بازگردانند. کاری که در تبریز و با حضور هواداران پر تعداد تراکتور کمی سخت به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر تراکتوری‌ها هم وضعیت چندان مساعدی ندارند و می‌خواهند با پیروزی برابر یک تیم اسم و رسم دار، جایگاه خود نزد تماشاگران را پس بگیرند و خود را بین بالا نشینان جدول جای دهند. تونی اولیویرا هم می‌تواند با پیروزی برابر پرسپولیس، باز هم محبوب قلب هواداران پر پور تراکتور سازی تبریز بشود.

تونی اولیویرا به خوبی می‌داند که مدیران تراکتور انسان های صبوری نیستند و در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه، در همین هفته های ابتدایی دست به تغییر خواهند زد. او خودش تا کنون ۲ بار جایگزین مربیان دیگر شده است.

دلایلی که در بالا توضیح داده شد، اهمیت این بازی را به خوبی نشان می‌دهد. باید دید کدام تیم خواهد توانست فاتح دربی سرخ شود و وضعیت خود را قبل از تعطیلات لیگ بهبود ببخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج