۲۴۷۶۷۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

هزینه درمان هر زوج نابارور چقدر است؟

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد و پرداخت هزینه‌های درمان این جمعیت توسط دولت شدنی نیست.

خبرگزاری تسنیم: حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اظهار داشت: در زمینه حمایت از زوج های نابارور در بخش هزینه های دارویی اقداماتی صورت گرفته و بیمه ها برخی از داروهای این بیماران را تحت پوشش قرار داده اند؛ اما به طور کلی هزینه درمان ناباروری بسیار بالاست و دولت نمی تواند این هزینه ها را پرداخت کند.

وی با اشاره به پوشش بیمه ای برخی از داروهای درمان ناباروری تصریح کرد: در زمینه کاهش قیمت داروهای ناباروری و افزایش حمایت بیمه ها قرار است اقدامات دیگری نیز صورت گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت ادامه داد: در حال حاضر حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد و به طور متوسط هزینه درمان هر بیمار حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان می شود و بر همین اساس پرداخت این هزینه ها توسط دولت نشدنی است.

شهریاری تاکید کرد: باید از منابعی که برای تحقق سیاست های افزایش و رشد و تعالی جمعیت در نظ گرفته شده بخشی به جمایت از زوج های نابارور اختصاص یابد.

وی همچنین در خصوص صندوق حمایت از زوج های نابارورکه قرار بود در وزارت بهداشت ایجاد شود، گفت: هر صندوقی نیازمند اعتبار است و صندوق بدون پول مشکل زوج های نابارور را حل نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا به داد همه برسه هیچ کس رو بی نصیب ازاین وروجکای شیطون نکنه

    • مهدی هاشمی

      اگه دولت از تولید کننده های محصولات ارگانیک و بیو حمایت کنه جای محصولات شیمیایی و هورمونی و یه کم کمتر فرکانس بفرستند برا فیلتر کردنه خیلی چیزها روند بهبود این بندگان خدا به صورت طبیعی بهتر خواهد شد.

    • عبدالرزاق

      بجای خرج کردن 10تا12 میلیون که درخیلی ازموارد نتیجه ای هم حاصل نمی شود می توانیم سرپرستی کودکان یتیمی راکه در پرورش گاههای کشورهستند رابرعهده بگیریم که هم اجر دنیوی دارد وهم اخروی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج