۲۴۷۷۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز انگلیس به بشار اسد

وزرای خارجه سه کشور اروپایی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محور سوریه در پاریس دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم: فرانک والتر اشتاینمایر وزیر خارجه آلمان،لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه، فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاریس درباره سوریه با هم دیدار کردند.

اشتاینمایر پس از این دیدار گفت: اکنون پس از تقریبا چهار سال جنگ داخلی، بیش از ۲۵۰ هزار کشته، ۱۲هزار نفر از افرادی که خانه های خود را از دست داده اند بسیار ضروری است که ما راهبردی مشترک در جامعه بین المللی برای متوقف کردن تلفات و آوارگی افراد در سوریه و منطقه اتخاذ کنیم.

وی افزود:به نظرم ما باید راهی را پیدا کنیم که بتواند بین مواضع و منافع مختلف بازیگران مختلف در منطقه ارتباط برقرار کند.من امیدوارم که آلمان، فرانسه، انگلیس و فدریکا موگرینی مسئول سیاست گذاری خارجی اتحادیه اروپا بتوانند در این موضوع مشارکت کنند. ما روزهای کمی تا آغاز مجمع عمومی سازمان ملل پیش رو داریم.در آنجا بازیگران مهم قدرت منطقه حضور خواهند داشت و در اینجا در پاریس امروز عصر موضع مشترک اروپایی خود را آماده می کنیم.

هاموندهم گفت: ما در این باره شفاف بوده ایم که معتقدیم که اسد نمی تواند بخشی از آینده سوریه باشد.ما کاملا آماده شده ایم که دادن نقشی به وی را در دوران انتقالی بررسی کنیم تا مادامی که این موضوع شفاف شود که در پایان این پروسه او برود و اجازه بدهد که سوریه جدید ساخته شود.

وی افزود:اجازه بدهید که مراتب تسلیت خود را به آنهایی که از این حادثه تاسف بار در عربستان سعودی و درمراسم حج آسیب دیده اند، اعلام کنم. یک فاجعه واقعی است و ما مراتب همدردی خود را به مردم عربستان سعودی و میلیونها نفری که در مراسم حج بودند و با این حادثه و عواقب ناشی از آن روبرو شدند اعلام می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج