جاباما
۲۴۷۸۰۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست رسایی درباره کشته شدگان منا

یک نماینده مجلس در صفحه شخصی خود درخواست کرد تشییع کشته شدگان حج مانند شهدای غواص در شهرهای مختلف برگزار شود.

پایگاه خبری انتخاب: یک نماینده مجلس در صفحه شخصی خود درخواست کرد تشییع کشته شدگان حج مانند شهدای غواص در شهرهای مختلف برگزار شود.

حمید رسایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر از صدام بگذريم، اگر مساله قدس را فراموش کنیم، اگر جنایات آمریکا را فراموش کنیم، از آل سعود نخواهیم گذشت و آن شاالله با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

این بیانات خمینی کبیر در باره آل سعود خبیث، يکبار ديگر در این روزها که امت اسلامی بویژه ملت ایران داغدار است، حکایت از عمق نگاه آن پیر سفر کرده می کند. فاجعه منا يکبار دیگر حکایت از ناتوانی شاهان بی کفایت سعودی برای اداره بزرگترین اجتماع عبادی و سیاسی مسلمانان می کند.

آل سعود با سرسپردگی به درگاه دشمنان جامعه اسلامی، نشان داده که نه تنها صلاحیت مدیریت ابعاد سیاسی این اجتماع عظیم را برای رفع مشکلات مسلمانان جهان ندارد بلکه حتی صلاحیت مدیریت ابعاد عبادی این مناسک را هم ندارد. آل سعود تمام توان خود را امروز در کشتار مردم یمن بکار بسته.

نمی دانم چرا دولت محترم ما در برابر این دولت وحشی تا اين اندازه منفعل است. وقتی برزیل سفیر خود را در اعتراض به کشتار مردم یمن فرا می خواند، توقع از ایران چیست؟ دولت محترم اگر چه در اعتراض به کشتار یمنی ها کوتاهی کرده، حداقل در اعتراض به کشتار مسلمانان دنیا بویژه هموطنان خودمان در حادثه مناجبران مافات کند.

بجاست، تشییع جنازه این حجاج مظلوم همچون شهدای غواص در روزهای آینده ابتدا در تهران و سپس هر یک از آنها در شهرهای خود برگزار شود. ملت ما سال هاست دل پری از سفاکان آل سعود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز ایشان دنبال ایجاد جوی هستند که برداشت سیاسی و جناحی برای خود کنند ؟
      ضمنا آزادی مکه هم به کارهای ایشان اضافه شد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج