۲۴۷۸۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یکی دیگر از مفقودین حادثه منا پیدا شد

خبرنگار در گفتگویی با معاون استاندار گلستان از پیدا شدن فرماندار بندرترکمن که یکی از مفقودان حادثه منا بوده است،‌ خبر داد. این درحالی است که در آخرین فهرست سازمان حج و زیارت، نام فرماندار بندرترکمن به عنوان یکی از مفقودان حادثه دیروز قرار داد.

خبرگزاری ایرنا: خبرنگار در گفتگویی با معاون استاندار گلستان از پیدا شدن فرماندار بندرترکمن که یکی از مفقودان حادثه منا بوده است،‌ خبر داد. این درحالی است که در آخرین فهرست سازمان حج و زیارت، نام فرماندار بندرترکمن به عنوان یکی از مفقودان حادثه دیروز قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان گفته: مرجان نازقلچی، فرماندار شهرستان ترکمن که در فاجعه روز گذشته منا در کشور عربستان مصدوم شده هم اکنون در بیمارستانی در شهر مکه بستری است.

به گفته علی اصغر طهماسبی، خانم نازقلچی از ناحیه پا و ستون فقرات دچار مصدومیت شده که براساس آخرین تماس ها و پیگیری ها وضعیت او رو به بهبودی است.

او گفت: مسئولان دولتی و نظامی کشور عربستان اجازه حضور پزشکان و تیم های امداد و درمانی ایرانی را در بیمارستان های مکه نمی دهند، اما با پیگیری های انجام شده با دولت عربستان و پزشکان این کشور، مشخص شد که فرماندار بندرترکمن جزو مصدومین بوده و در حال مداوا است.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: پیگیر هستیم تا مداوا بر روی فرماندار بندرترکمن و سایر مصدومین گلستانی به خوبی انجام شود و در حال فراهم کردن مقدمات انتقال آنها به بیمارستان ایرانی ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معاون سیاسی،امنیتی استاندار گلستان در حالی از پیدا شدن فرماندار بندرترکمن خبر داده است که طبق آخرین اعلام سازمان حج و زیارت، نام خانم نازقلچی، در ردیف ۳۳۹ فهرست مفقودان حادثه منا به چشم می خورد.

نازقلچی فرماندار شهرستان ۶۰ هزار نفری ترکمن واقع در شمال غرب گلستان است.

طهماسبی همچنین گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی تعداد جانباختگان گلستانی حادثه روز پنجشنبه منا ۱۲ نفر و تعداد مفقودین ۵۰ نفر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج