۲۴۸۲۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتشار ۹۲۵ ایمیل جنجالی هیلاری کلینتون

وزارت خارجه آمریکا در صدد است ۹۲۵ ایمیل جدید از وزیر خارجه سابق آمریکا را به منظور کمک به تحقیقات در زمینه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی منتشر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزارت خارجه آمریکا در صدد است ۹۲۵ ایمیل جدید از وزیر خارجه سابق آمریکا را به منظور کمک به تحقیقات در زمینه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی منتشر کند.

یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که وزارت خارجه این کشور در صدد است ۹۲۵ ایمیل دیگر «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۱۶ را برای کمک به تحقیقات درباره حمله ۲۰۱۲ به کنسولگری آمریکا در «بنغازی» لیبی را منتشر کند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» گزارش کرد: انتشار این ایمیل‌های جدید بعد از آن صورت می‌گیرد که وزارت خارجه آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که تمامی سوابق مورد درخواست کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا درباره بنغازی را ارائه ‌می‌کند.

«هیلاری کلینتون» احتمالاً ۲۲ اکتبر سال جاری میلادی در کمیته بررسی حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی در کنگره حاضر می‌شود و کمیته مذکور در صدد بازبینی واکنش‌های کلینتون به این حادثه می‌باشد.

کشف ایمیل‌های جدید که اولین بار توسط روزنامه «دیلی بیست» گزارش شد، بر تنش‌های رو به رشد بین کمیته تحت رهبری جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا و مقامات در وزارت خارجه آمریکا تأکید دارد.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا ۲۹۶ ایمیل مرتبط با حمله بنغازی را در اختیار کمیته بررسی این حادثه در مجلس نمایندگان آمریکا قرار داده بود.

در ماه ژوئن، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که کمیته بررسی حادثه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی خواستار دریافت اسناد بیشتری در ارتباط با نه تنها حمله بنغازی بلکه لیبی شده است.

در ماه دسامبر ۲۰۱۴، کلینتون نسخه‌هایی از بیش از ۳ هزار ایمیلی که با استفاده از حساب کاربری خصوصی خود در دوران ریاست خود در وزارت خارجه آمریکا ارسال و دریافت کرده بود را به وزارت خارجه آمریکا ارائه داد.

روز گذشته، وزارت خارجه آمریکا تأیید کرد که وزارت دفاع این کشور زنجیره‌ای از ایمیل‌های سال ۲۰۰۹ که بین کلینتون و «دیوید پترائوس» فرمانده سابق فرماندهی مرکزی آمریکا رد و بدل شده بود را در اختیار وزارت خارجه قرار داده است.

کلینتون گفته است که ۳۱ هزار ایمیل شخصی خود را حذف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج