۲۴۸۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امگا ۳ در دوران بارداری خطر افسردگی را کاهش می‌دهد

حتی اگر ماهی و میگو دوست ندارید سعی کنید پس از بارداری خوردن این مواد غذایی را فراموش نکنید، چون خوردن غذاهای غنی از امگا۳ مانند ماهی، میگو و سایرغذاهای دریایی، در دوران بارداری به پیشگیری از افسردگی پس از زایمان کمک می‌کند.

امگا 3 در دوران بارداری خطر افسردگی را کاهش می‌دهد

امگا 3 در دوران بارداری خطر افسردگی را کاهش می‌دهد


حتی اگر ماهی و میگو دوست ندارید سعی کنید پس از بارداری خوردن این مواد غذایی را فراموش نکنید، چون خوردن غذاهای غنی از امگا3 مانند ماهی، میگو و سایرغذاهای دریایی، در دوران بارداری به پیشگیری از افسردگی پس از زایمان کمک می‌کند. اگر چه مصرف ماهی و غذاهای دریایی در بارداری به علت آلودگی ماهی‌ها با جیوه باید با احتیاط باشد، اما علائم افسردگی و غم پس از زایمان با خوردن این غذاها و مکمل‌های امگا 3 کمتر می‌شود.

بی‌خوابی، نداشتن تعادل روحی، احساس خستگی و ضعف بیش از حد، از علائم این غم هستند که ممکن است خود به خود بهبود پیدا کرده یا طولانی شده و تبدیل به افسردگی شود. در این حالت مادر نیاز به مراجعه پزشکی داشته و ممکن است به درمان دارویی نیاز داشته باشد. شدت افسردگی از غم بیشتر است و دراین حالت مادر نه تنها ناامید و بی‌خواب است بلکه احساس گناه می‌کند و ممکن است دچار گیجی و اختلالات خوردن شده و از پس کارهای روزانه خود برنیاید.

افکار خودکشی هم از دیگر علائم افسردگی پس از زایمان است. لازم است بدانید زنانی که در خانواده‌شان سابقه ابتلا به افسردگی پس از زایمان وجود دارد بیشتر احتمال دارد دچار این مشکل شوند. پس بهتر است این خانم‌ها با توجه بیشتری از غذاهای دریایی، گردو و مکمل‌های امگا3 استفاده کنند تا خودشان کمتر در معرض خطر باشند و جنین‌شان هم رشد و تکامل خوبی داشته باشد. هر چه باشد این کپسول‌های بدمزه روغن ماهی از داروهای ضد افسردگی بهترند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج